od N.Marko 22. 6. 2022 21:27
Far Cry 6 dohráno... byla to sračka.
Zajímavé je, že na jednu stranu opravdu věřím, že to je repetetivní, tupá, neinventivní, schématická a recyklovaná sračka, ale i tak jsem v ní strávil cca 30-40 hodin (nenašel jsem počítadlo, takže to hádám baj voko a posledních pár hodin bylo opravdu únavných) - ta hra vyloženě jde po mém OCD a snaze vyčistit mapu od každé *****é ikonky. Úspěšně jsem se tomu ubránil, ale přiznám se, že drtivou většinu věcí mám ve hře vyzobaných. Já vím, jsem máslo. Plus hlavně ze začátku není úplně jasné, co je a co není důležitá mise.
Každopádně jsem zase skončil s obrovským arzenálem, z něhož jsem doopravdy použil možná tak 15% (evidentně blbej design. Proč se crcat s tolika modely, když lidi stejně použijí jen těch několik málo? Jako fakt - na začátku jsem alternoval mezi dvěma puškami, pak jsem dostal něco lepšího co mi vydrželo, v reálu jsem použil možná tak 4 a jen pušek tam je 15. Těžké kulomety jsem použil jen jednou a jen jeden ze 4. Plus ten home-made Supremo arzenál - ani jsem na něj nešáhl, samopaly vůbec, protože jsou obecně slabý a pistole jsem používal jen dvě z deseti... Dávkování a užitná hodnota těch zbraní je úplně na prd. Hlavně proto, že hra vám vysloveně ukáže která zbraň je lepší pomocí power-barů - netřeba experimentovat), protože hra neumí dávkovat zbraně (vlastně hned z kraje jsem měl k dispozici většinu nejlepšího gearu a jediné co mě drželo zpátky byl nedostatek materiálu na vylepšování - v polovině hry jsem měl nejlepší automatickou pušku a raketomet a od té doby už nic zajímavého nepadlo. Sranda je, že mi pak hra při každém levelu nahlásila, že v krámu je novej gear, tak ať se jdu kouknout - no, nic nebylo).
Příběhové mise by byly možná i docela zajímavé, ale v podstatě vlastně ne, protože šlo stejnou aktivitu jako když jdete vymlátit jednu z mnoha pevností co jich je ve hře rozeseto, jen to je uvozené filmečkem a možná nějakou tou in-game animací uprostřed. Ach jo.
No nic, mám zase něco odškrtnuto a tahle pitomost jde do skříně. Ještě chci dojet Chernobilite (který je po několika levelech taky dost schématický, ale na druhou stranu ho nedělalo studio o tisíci zaměstnanců a bambilionovém rozpočtu, takže tam nějaké ty zkratky s klidem přehlédnu) a pak se vrhnu na Shadowrun....
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short