PS3 vs X360 vs Wii

Diskuze o hrách pro herní konzole

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod Eso Rimmer 19. 1. 2008 21:50

Budu se opakovat, ale nejlepší městské závody v otevřeném městě jsou pro mě stále Midtown Madness 1 a 2. Trojka byla na xboxu a na x360 nejede, takže tu bohužel neznám.
Vím, že to bylo jen demo, ale to ježdění městem v burnoutu mi přišlo takové neslané nemastné. Všechny ulice vypadají jedna jako druhá (asi tak vypadají americká města), vyblitá paleta barev a hlavně tam mi tam chybí chodci a policie.

A když už jsem u těch vyblitých barev, tak se podepisuji pod tuto kampaň http://www.ukresistance.co.uk/2005/11/b ... nched.html
Měl jsem: kopie Atari 2600, Sega Mega Drive II, Sega Saturn, Sega Dreamcast, GP2X, Xbox 360
Blog s občasnými příspěvky a fotoalbem z JP http://my.opera.com/TomasKunert/blog/
Eso Rimmer
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod beat 19. 1. 2008 22:18

Eso Rimmer: Pro mě nejvíc atmosférické ježdění městem bylo v Driverovi jedničce. V té době to na mě působilo tak nějak...hezky.
V Burnout paradise je to úplně jiné. Ale mě se to líbí, hledat zkratky, zkoušet kaskadérský kousky...hledat Big jumpy, billboardy a tak. Je to prostě úplně jiné - beru, že to nechytne každého.

Ohledně barev...hry kopírují filmy. Většina filmů je hozena do "hnědého filtru". Bylo logické, že se tomu budou hry chtít přiblížit. A u Burnoutu se mi to zdá přijatelné...a efekty při opakovačce bouračky mi přijdou velice povedené.

Já jsem spokojen....možná si to i koupím. Ale zatím nedostatkem her netrpím, takže až později...

EDIT: Ta vážná hudba v Burnoutu je skvělá...Aida od Verdiho apod. :wink:
beat
Dominating

Odeslat příspěvekod Eso Rimmer 19. 1. 2008 22:30

Ty bouračky při zpomaleném záběru mi zpočátku přišly efektní, ale po několika haváriích se to už jenom opakuje pořád dokola. Nevím proč u žádné současné závodní hry neudělají model poškození který by auto demoloval podle kontaktu s překážkou. V některých starých hrách to bylo. Dneska je všecho dělané tak, že je auto vymodelované nepoškozené a pak zvlášť poškozené jednotlivé díly a ty se po nárazu objeví místo těch nepoškozených. Místo toho, aby to aspoň zjednodušeně počítalo realtime deformace.
A ty krkolomné skoky, to bylo v Midtown madness taky. Např. když si člověk vzal nějaké rychlé auto a dobře načasoval rozjezd, tak zvedací most přes řeku posloužil jako hodně solidní skokánek. :) A zkratky zkrz výlohy obchodů tam taky byly.
Zkrátka na tu chválu co jsem o Burnoutu slyšel mě to celkem zklamalo.

Edit:
jo, vážná hudba je i v PGR4. :)
Měl jsem: kopie Atari 2600, Sega Mega Drive II, Sega Saturn, Sega Dreamcast, GP2X, Xbox 360
Blog s občasnými příspěvky a fotoalbem z JP http://my.opera.com/TomasKunert/blog/
Eso Rimmer
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod beat 19. 1. 2008 22:43

Tak PGR4 jaksi jako "péestroják" neznám :mrgreen:
beat
Dominating

Odeslat příspěvekod hrtak 20. 1. 2008 00:47

beat píše:Eso Rimmer: Pro mě nejvíc atmosférické ježdění městem bylo v Driverovi jedničce. V té době to na mě působilo tak nějak...hezky.
Zamysli se nad tím, budeš chtít, aby Howard volil mezi sexem a Halo.
NE! Budu chtít, aby volil mezi sexem a Halo 3.
Leonard vs Sheldon. Big Bang Theory.
hrtak
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tragedy 20. 1. 2008 07:45

Eso Rimmer píše:Nevím proč u žádné současné závodní hry neudělají model poškození který by auto demoloval podle kontaktu s překážkou. /quote]


No nevím... zrovna Burnout měl vždycky dost zdařilej damage model a realističtější jsem zatím v jiné hře neviděl.
Atari 800->Amiga 500->Amiga 1200->SNES->3DO->GB->PS1->PS2->GBA->NDS->PSP->PS3
Now playing: Guitar Hero 3, Burnout Paradise
Tragedy
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hrtak 20. 1. 2008 11:21

Eso: to je jednoduchy - aby jsi mohl demolovat auta, tak musis mit fiktivni, protoze to automobilky nedovoli. A velky serie jezdej jen se skutecnejma karama....
Zamysli se nad tím, budeš chtít, aby Howard volil mezi sexem a Halo.
NE! Budu chtít, aby volil mezi sexem a Halo 3.
Leonard vs Sheldon. Big Bang Theory.
hrtak
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Eso Rimmer 20. 1. 2008 13:23

hrtak:
To jsou jen chabé výmluvy. Třeba Viper Racing byl dalo by se říct simulátor zaměřený výhradně na Dodge Viper a auta se tam realtime deformovala podle nárazů. Nehledě na to, že v plno hrách ani licencovaná auta nejsou a stejně se nedeformují.

Bohužel se mi nedaří najít nějaké použitelné screeny, ale bylo to udělané tak, že když jsi napálil čelně do sloupu, tak se ti do auta udělalo zepředu "V" podle toho jak rychle a v jakém místě k nárazu došlo. Stejně tak když do sebe narážely auta, nebo jsi vyjel z tratě do svodidel, převrátil se apod. Nevím proč se o podobný model poškození v současnosti nepokusí. Místo toho všem pořád dokola upadávají jednotlivé díly stejným způsobem.
Měl jsem: kopie Atari 2600, Sega Mega Drive II, Sega Saturn, Sega Dreamcast, GP2X, Xbox 360
Blog s občasnými příspěvky a fotoalbem z JP http://my.opera.com/TomasKunert/blog/
Eso Rimmer
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dark_one 20. 1. 2008 13:30

Nejsou to vymluvy, automobilky nechteji davat povoleni k tomu, aby se v nejake hre auta nicila. A pokud je ve hre dokonce cilem auto rozmlatit, myslim, ze to EA ani nezkouseli :)
(Kdyz licenci na "virtualni niceni" aut nedostaly ani Polyphony Digital...)
Zachraň trávu, sežer krávu!

*****ám moderátory do ucha
(Alcilův podpis [online]. [2007] [cit. 2008-02-07]. Dostupný z WWW: <http://forum.doupe.cz/>.)
Dark_one
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K1LL 20. 1. 2008 13:33

A proto hrajeme Burnouty.
Aces High
K1LL
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Eso Rimmer 20. 1. 2008 13:43

No ale vždyť v Burnoutu a ani ve Flatoutu licencovaná auta nejsou a stejně se rozbíjí pořád stejně podle předem daných pravidel.
Měl jsem: kopie Atari 2600, Sega Mega Drive II, Sega Saturn, Sega Dreamcast, GP2X, Xbox 360
Blog s občasnými příspěvky a fotoalbem z JP http://my.opera.com/TomasKunert/blog/
Eso Rimmer
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AlienX 20. 1. 2008 19:03

skusal som njake novsie dema a to konkretne

turok - podpriemerna fps nuda, nicim nezaujimava a tuctova hra

fifa street - spracovanie mi vobec nesadlo, u prveho dielu som sa bavil ale takto po rokoch to vidim na prepadak :-)

blacksite 51 - nie je to totozne demo ako na x360 pred casom, neviem preco ale grafikusom tam mal strasne kostrbatu a posekavalo to :(
nobody steals our chicks and lives
AlienX
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tragedy 20. 1. 2008 19:16

Area51 je fakt jak hra z PS1... grafikou. Hraje se ale naprosto otřesně.
Atari 800->Amiga 500->Amiga 1200->SNES->3DO->GB->PS1->PS2->GBA->NDS->PSP->PS3
Now playing: Guitar Hero 3, Burnout Paradise
Tragedy
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Uživatel 20. 1. 2008 19:22

Tragedy: PS1? to se trumfujete s Darkem?
Uživatel
Killing Spree

Odeslat příspěvekod AlienX 20. 1. 2008 19:25

Tragedy píše:Area51 je fakt jak hra z PS1... grafikou. Hraje se ale naprosto otřesně.
nobody steals our chicks and lives
AlienX
Godlike
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků