PC píše:Tak jsem si stáhnul demo eternal sonaty... Jsem z toho na rozpacích. Jak bych to popsal- graficky mi to připomíná třeba Knightshift nebo Etherlords... Ve hře jsou tři postavičky pojmenované po jednotlivých hudebních tempech... Nějakej kluk s mečem (Allegro), holčička co vypadá jako červená Karkulka (Polka) a pak nějaké děvčátko s velikou flintou-ručnicí. Tyto tři dítka běhají po neuvěřitelně přebarvené krajině, cestou potkávají legrační dýně nebo cibule s nožičkama. Kluk seká do dýní mečem, karkulka parapletem (:D) a ta malá holka do nich střílí z ručnice která ma kadenci a zvuk asi jako 20mm kanon. Občas se tahle zelenina zvětší, a pak hrdiny zabije...Když se některému děcku podaří něco zabít tak nadšením piští jako myš na smetišti...
Ehhh, tahle fantasmagorie má být to skvělé japonské RPG ? Čeho se mám bát ? Kde jsou ty emoce ?e/quote]
Je mi jasné, že zrovna Tebe
Eternal Sonata moc neosloví
Ad grafika - pokud máš rád ultrarealistické rendery ala
Crysis (vycházím z tvého štkání, jak
Crysis dostal na zadek od
CoD4 a
BioShocku v příslušném tématu), je jasné, že grafika
Sonaty tě moc nechytla. Je to úplně jiný styl (jedná se o cel-shaded anime) a vypadá to krásně, přímo snově (celá hra je vlastně takovej sen

).
KnightShift a
Etherlordi mají úplně jiný styl grafiky
Ad postavy: Špatně napsané jméno toho kluka s mečem ti odpustím (správně je to Alegretto), Polku jsi vystihl celkem správně (je to ovšem docela smutná postava, stejně jako Chopina ji čeká neodvratná smrt, ale to v demu tuším nerozebírají...) a ta třetí postava - to "děvčátko s velikou flintou-ručnicí" - jako sorry, ale když jsem tohle četl, tak jsem házel upe ultraROFLe

:mrgreen::lol::mrgreen::mrgreen: On je to totiž KLUK

a jmenuje se Beat

K té ručnici: Je to sice rychlopalná zbraň, ale to nezabraňuje faktu, že Beat je nejslabší postavou ve hře a moc užitečný není (má ještě foťák, se kterým můžeš fotit protivníky a fotky prodávat - ovšem je to špatně vyřešené --> jedna z největších chyb hry:
snadno zneužitelný finanční systém), akorát ze začátku a pak na rychlé buildování Echoes stupnice (vpravo dole, v demu tuším není).
"Občas se tahle zelenina zvětší, a pak hrdiny zabije..." - tohle je unikátní prvek battle systému hry. Jestlipak sis všiml, že postavy (i nepřítel) mají ovlivněné bojové schopnosti podle toho, jestli stojí na světle nebo ve stínu? Nepřátelé mají ve stínu jinou podobu i statistiky než když stojí na světle, postavám se zase mění speciální útoky
"tahle fantasmagorie má být to skvělé japonské RPG ?" - Hm...soudit hru podle dema?

Kup si (nebo půjč - to bude pro tebe finačně méně riskantní

) plnou hru a suď ji - hra má celkem dosta zajímavých postav a ten příběh není dvakrát veselej...emoce tu sice nehrají prim (ale jsou tam, ne že ne

), zato filozofování Polky a Chopina o smyslu života a hledání sebe sama ano

Přeber si to sám, pokud se ti hra nelíbí, budiž, blamovat tě za to nebudu...baví tě jiné žánry
Eternal Sonata je taky svým způsobem zvláštní hra, je to takový sen a "normální" Evropan ji nemusí pochopit, přecejenom jsme trochu jiná mentalita než Japonci

Mne ovšem chytla, tam kde ty vidíš fantasmagorii, tam já vidím parádní námět (znáš jinou hru, kde je hlavní postavou hudební skladatel?), pro tebe příliš kýčovitá a barevná grafika je pro mne krásná a inspirující (barev je tam hafo, ale nepřekročí hranici vkusu a navíc spousta lokací je OPRAVDU krásných)...prostě já tvůj názor respektuji, pouze reaguji
