X360 Club

Diskuze o hrách pro herní konzole

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod Dark_one 11. 2. 2008 13:34

jezek píše:
Dark_one píše:
xb0x píše:T/porty jako oblivion neberu/

Oblivion je port na PC z Xboxu 360.

Nebylo to vyvíjeno ve stejnou dobu,že to jako není port?r/quote]

Vyvijeno ve stejnou dobu mi nepripada presne. Znamenalo by to, ze se zaroven delalo na dvou verzich a ty by musely byt zakonite odlisne. Odlisne nejsou, jsou uplne stejne.
A na Oblivionu je myslim dostatecne videt, pro kterou platoformu ho vyvijeli.
Zachraň trávu, sežer krávu!

*****ám moderátory do ucha
(Alcilův podpis [online]. [2007] [cit. 2008-02-07]. Dostupný z WWW: <http://forum.doupe.cz/>.)
Dark_one
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 11. 2. 2008 13:42

Ja mel za to ze ho vyvijeli pro dve platformy. Chapu, chces si uzmout Oblivion jako X360 hru, mas ho mit, nech si ho. :wink:
Hru samozdrejme musely vyvijet dva odlisne, nebo spis castecne promichane tymy. A kupodiu jak pise Dark, nemusi pak hra byt nejak odlisna. Odlisny je kod a celkove technicke zalezitosti, obsah je prakticky uplne stejny, jen je naroubovan na jiny kod.
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uzivatel_cz 11. 2. 2008 19:50

smiren s faktem, ze budu oznacen za mrzkeho pirata, musim napsat, ze posloucham soundtrack k Lost Odyssey a (zatim) celkem dobre
moje konzole >> ostatní konzole
uzivatel_cz
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mican 11. 2. 2008 19:54

Tak jako tak, Mass Effect jsem o víkendu dohrál a před tvůrcema s úctou smekám. Tahle hra je o příběhu a tak je úplně jedno na jaké platformě se hraje.
Hyena rulez!
Mican
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lepus 11. 2. 2008 19:54

není dneska nahodou 11.2 ?? tzv že by měl jit stahnout z xbox original ninja gaiden black, black atd.... skoušel to někdo ??? :P
trolling is a art
Lepus
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dark_one 11. 2. 2008 22:24

_DAVE_ píše:Ja mel za to ze ho vyvijeli pro dve platformy. Chapu, chces si uzmout Oblivion jako X360 hru, mas ho mit, nech si ho. :wink:
Hru samozdrejme musely vyvijet dva odlisne, nebo spis castecne promichane tymy. A kupodiu jak pise Dark, nemusi pak hra byt nejak odlisna. Odlisny je kod a celkove technicke zalezitosti, obsah je prakticky uplne stejny, jen je naroubovan na jiny kod.

No jiste, stejne jako byly dve verze u Morrowindu, ze? :)
(obě byly identické)

Jinak cituji Score c. 147, tema Oblivionu na PC, sekce editace oblivion.ini:
"bUseHardDriveCache=0 - Vzpnuto kvůli Xboxu, při zapnutí to zkrátí nahrávací časy"

Takze kod v tomhle pripade samozrejme vypada u obou verzi trochu jinak, ale je to stejna hra, designovana pro Xbox a ke konci vyvoje portnuta na PC.
Zachraň trávu, sežer krávu!

*****ám moderátory do ucha
(Alcilův podpis [online]. [2007] [cit. 2008-02-07]. Dostupný z WWW: <http://forum.doupe.cz/>.)
Dark_one
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 11. 2. 2008 23:36

O bojim se priteli ze dobe kdy se zacalo pracovat na Oblivionu, jeste ani v M$ netusili jak vlastne bude X360 vypadat, natoz aby se pro nej hned od zacatku delala tahle hra.

Hele ale smeruje to do stejne riti jako vsechny tvoje kreace tady. A ja narozdil od tebe nemam chut rypat se otomhle hnoji v threadu ktery je urceny k necemu jinemu. Posledni slovo je tedy na tobe, nehodlam ku*vit tohle forum.
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dark_one 11. 2. 2008 23:47

->_DAVE_: a uz je to tady zase,
ja vyhrabu neco, proti cemu nemas co rict, tak se zacnes vztekat a nadavat. Neni to moc cool.

Jinak myslim, ze v Bethesde vedeli od zacatku dost dobre, ze delaji RPG pro konzole.
Zachraň trávu, sežer krávu!

*****ám moderátory do ucha
(Alcilův podpis [online]. [2007] [cit. 2008-02-07]. Dostupný z WWW: <http://forum.doupe.cz/>.)
Dark_one
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uzivatel_cz 12. 2. 2008 08:44

http://www.gametrailers.com/player/30394.html

- Tomonobu Itagaki par slov o Ninja Gaiden 2 ... priblizne v 1:40 ukazuje, co si mysli o lidech, kteri hraji na nejnizsi obtiznost :mrgreen:
uzivatel_cz
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 12. 2. 2008 08:56

Tak si to shrnme, vedeli predem ze to bude i pro krabice, to je jasne. Problem ale nastal ve chvili kdy chteli samotnou hru vyvijet. Je obecne znamo, ze hra byla ve vyvoji vic jak ctyri roky, tj prakticky od vydani Morrowindu.
Je taky obecne znamo, ze v roce 2002 nemel ani Bill funkcni kit pro vyrobu her na X360. Nabizi se otazka, jestli tedy ta Bethesda nekoupila nakladak skolnich sesitu, a nepsala si kod na papir, cekajic na funkcni X360 ktery byl v te dobre dva roky v nedohlednu.

A NEBO - zacali na Oblivionu pracovat na pocitacich, s tim ze verzi pro konzoli zacal jiny tym pripravovat az kdyz meli nejaky nastroj pro tvorbu. :idea:

Proste a jednouse, PC verze zacala vznikat uz roce 2002, coz X360 verze rozhodne nemohla. Co ti mam k tomu vic rict.
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dark_one 12. 2. 2008 14:18

V roce 2002 nemeli ani Xbox 360 devkit, ani nevedeli, jak bude vypadat DirectX 9.0c, ani jake procesory a graficke karty budou na trhu.
Stejne jako neexistoval Xbox 360, tak neexistovalo ani PC, pro ktere ta hra byla delana.

Navic nekomu, kdo by zastaval tvoji teorii, mohlo prijit zvlastni, ze je cely koncept hry na rozdil od Morrowindu delany tak, aby se hral dobre na gamepadu, vsechny texty ve hre jsou velke, aby se daly cist i na CRT televizich, menu jsou delana pro D-pad a dokonce i v souboru oblivion.ini v PC verzi jsou parametry z Xboxu 360.

Ostatne Fallout 3 na tom bude podobne.
Zachraň trávu, sežer krávu!

*****ám moderátory do ucha
(Alcilův podpis [online]. [2007] [cit. 2008-02-07]. Dostupný z WWW: <http://forum.doupe.cz/>.)
Dark_one
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 12. 2. 2008 14:33

Jako na gamepadu je dobre hratelna jakakoli 3D akce, kdyz to na nem umis hrat ne?
Fonty a ovladani ruznych podmenu byly od zacatku navrhovany pro konzole, protoze se s nimi pocitalo.
DX9b byl jiz pri zapoceti praci venku, DX9 karta taky (R9700PRO, FX5900).
Procesory neresme, ty byly k dispozici samo taky. Akorat byly slabe.
DX9c neni pro beh hry nutny, pomoci nej se pocita pouze HDR nasvetleni, ktere se tam mohlo dodelat klidne v roce 2004.

Myslim ze v podstate se normalne shodnem. :wink:
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tragedy 12. 2. 2008 15:27

_DAVE_ píše:Proste a jednouse, PC verze zacala vznikat uz roce 2002, coz X360 verze rozhodne nemohla. Co ti mam k tomu vic rict.


No ono se často začíná na PC :) Např vývojáři Heavenly Swordu v "Making of..." říkali že s tou hrou začali ještě dávno před vydáním PS3 dev.kitů a jen doufali že PS3 to ve finále zvládne. A vyšel nebo snad vyjde nějaký HS pro PC? Ne.

Ono totiž dělání hry není jen o enginu... to je myslím to nejmenší, pokud něděláš zrovna engine formátu Cry nebo Dunia.
Atari 800->Amiga 500->Amiga 1200->SNES->3DO->GB->PS1->PS2->GBA->NDS->PSP->PS3
Now playing: Guitar Hero 3, Burnout Paradise
Tragedy
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HAck_SG 12. 2. 2008 15:29

I Uncharted začali dělat na PC, bez jakýchkoliv znalostí PS3 :)
HAck_SG
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 12. 2. 2008 15:42

Vsak mi to prijde zcela normalni a logicke, kdyz ti vyvojari dostanou ty final kity rok pred vyjitim konzole, co maji chudaci delat??
No a vzhledem tomu, ze Oblivion byl zamyslen od zacatku multiplatformne, meli to chlapci jednodussi.

Jak pisete o tech ciste PS3, titulech. Psat scenar, nahravat zvuky, designovat levely se da prakticky vsude. Ja v tom nevidim problem, pak se ty data proste naroubuji primo na engine ktery uz musi byt pripravovan nejakem konkretnim kitu.

Jen nekteri experti budou porad brblat svou..
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků