No ff13, mi rozhodne neprislo o nic lehci nez predchozi dily, posledniho bose jsem daval se 7,5k hp a to jsem se dost zapotil kdyz daval rany i za 8k. Vsechny ty FF maji pribehovou lajnu vicemene bezproblemovou pokud to clovek neprochzi vylozene podlevelenej.
Oproti predchozim dilum mi prislo rozhodne min iritujici, kdyz clovek pri kazdym ripu ztratil pres 10 minut progresu, proklikavani stejnejch rozhovou, furte se dohealovavat po soubojich atd.
Tomkalhotka píše:navic , ale z dlouhodobyho hlediska si tim niči jmeno?
Kdyz projedes ff fora, tak s jednoduchosti nikdo problem nemel, pokud neco nicilo FF jmeno, tak to byl blbej pribeh ( minimalne teda hodne blbe podanej ), a totalni tunelovitost ( zadna mapa sveta, ani jedno mesto - shopy, nazory okolnich lidi na danou situaci atd. )., a hodne lidi nenadchnul combat system.
Mne osobne na FF13 nejvic vadily postavy, jediny JRPG co jsem hral, kde jsem postavy nevybiral podle toho jak se mi libi jejich charakter, a podle toho, kterej mi vadi nejmin
