Tomkalhotka píše:Beru z5 svuj nazor k FF13 ohledne obtiznosti.
Jak tak hraji FF9 (nahrano 9 hodin , konec 1 cd)
Zjistuju, ze stary FFka byly obtiznosti nekde jinde.
Zadnej autoheal,zadnej autocure status, zadny mana nebo Hp regen, dava me to docela zabrat a pritom tenkrat me na tom nic tezkyho neprislo. Divne
IX se dala projít v pohodě. Já osobně bych za problémové označil jen dva příběhové bossy - Gizamalukeho (ten byl tvrdej vzhledem k fázi hry, kde se nacházel) v Gizamaluke's Grotto (CD 1, před Burmecií) a Kuju Trance na konci hry. Zbytek bossů byl lahůdkový. Co se týče autohealu, nebyl tam; samozřejmě. Ale když je člověk disciplinovaný a pravidelně healuje po těžkých bojích, není problém. Se statusy problém samo byl, těm se musíš vždy věnovat. Regeny byly myslím ability

V řadě FF her je HP regen jako buff.
Tomkalhotka píše:jojo, je to skoda.
Konzolisti si mozna flamujou po serverech a forach , jak se na jejich konzolich nepirati a jaka , ze to je rozsirena platforma , ale malinko jim ušlo , ze diky tomuhle vsemu mame hry , ktere by zvladla hrat i moje matka.
Souhlasím...
N.Marko píše:Já nevím, jestli ty konzolový hry nejsou zjednodušený taky proto aby přilákaly PCčkáře

Nemyslím to úplně vážně, ale možná na tom něco bude, protože vždy když jsem dřív PCčkáři ukazoval nějakou hru na PSX/PS2, tak se u toho tvářil jako že hezký, ale hrát by to nechtěl, protože to nechápe...
Záleží, co to bylo za hru

Jestli JRPG, tak se mu nedivím

Ty hry jsou po všech stránkách atypické, pokud na ně nahlížím pohledem PCčkáře
