miki24 píše:no to neni tak ulpne pravda xbox360 je navrzen tak ze staci update pres live sluzbu a dx10 budou normalne chodit x360 je pripraven na prichod dx10 a tady je link:
http://www.beyond3d.com/articles/xenos/index.php?p=02
to jde o to ze "Xenos" je jen derivat cipu co jsou na ATI kartach rady X1xxx takze to neni nic svetoborneho... tyhle radeony jsou castecne unifikovane (no lepe receno jejich architektura svedci vice hram kde jsou shadery), takze Sony tam udelalo trosku chybu... obecne nove karty od ATI jsou rychlejsi v shader operacich. .ale pomalejsi ve starsich hrach... proto se pouzivaji v prezentacich her jako je crysis atd.. kde je masivni pouziti shaderu.... Xenos v X360 je jen DX9 cip... ale podle toho co sdelilo MS a vyvojari her a HW tak DX10 se od DX9 lisi hlavne v rychlosti a optimalizaci zpracovavani dat, coz znamena ze napriklad s DX9 zvladne hra renderovat 20 detailnich postav... tak stejne vykonna DX10 karta zvladne tech postav treba 50 a to se stejnym fps (to sem rek jen pro priklad) .... SM 4.0 neni zastak neco prevratneho.. stejna voda se da naprogramovat i na SM 3.0 (dukaz toho je farcry na X360), ale hlavne co se ATI karet tyce (cipy X1xxx) na nvidii je to pokud vim obtiznejsi, ta ma hlavne vysoky hruby vykon... ale SM 4.0 by nas mel hlavne zbavit odporne "zelatinove" vody viz vetsina soucasnych her...
btw ten obrazek je z flight simulatoru X... a vzhledem k tomu ze by na nicem nejde hrat (pac zadna DX10 karta neexistuje) tak je to jen ukazka toho jak by to eventuelne mohlo (melo) vypadat (nejak tam chyby ten druhy obrazek s DX9).