Peter S. Kenedy píše:proč to neudělali jako SH2 skvělej příběh,super hádanky a příšer tak akorát aby to zvládl každy...SH4 je pro mě největším zklamáním celé série

"/quote]
Skvelej pribeh tam je. Rek bych ze ten pribeh je nejvetsi klenot SH4. Hodne pripomina velice temnej detektivni thriller a ja sem tam mel vybornej depresivni konec(ostatne jako vzdy

.
Hadanky byly taky slusny. Napriklad ve Water prison otaceni pater. To byla vynikajici prostorova hadanka a podle me jasne nejlepsi ktera se v Silent hillu kdy objevila. Coz neni ostatne zas tak tezky ,ty hadanky tam nejsou nikdy nic extra obtiznyho/originalniho

S tim zamerenim na akci souhlasim. To je jedna z mala vytek ktery k SH4 mam. I kdyz me stejne jako akce vadilo i celkovy prosvětleni prostor a znatelne tak ubylo napětí. Clovek vidi pres celou chodbu az na konec a dobre tak vidi jestli tam neco/nekdo je nebo neni. Kdyz clovek koukal v predchozich dilech pred sebe akorat do tmy a netusil co tam na nej za parchanta pekelnyho zase číhá ,tak mel o hodne vic *****. Nekde sem cet rozhovor kde tvurci rikali ze akcni pojeti zamejsleli uz od prvniho dilu ,ale zrealizovali ho az v SH4. A jelikoz se jim vraceli vesmes pouze negativni reakce od hracu ,tak podobny ulety uz se opakovat prej nebudou(zaplať Satan). Nejvetsi opruz byly jasne nesmrtelny duchove. A ja primo nenavidim nesmrtelny/respawnujici se mrchy. Dulezity je nosit sebou kriz a pripichovat duchy k podlaze aby se nemohli zase zvednout. Muj sen je ,aby pristi SH udelali co nejmin akcni a vic se zamerenim na adventurni prvky. Ja bych tam bral par bitek(trebas 10) za celou hru ,ale aby promakanosti a velkoleposti pripominali bitky s bossama v Resident evilu 4 a Metal gear solidech.