A já říká, že za to EA nemůže. Jak oni maj vědět, co lidi chtěj, když ty lidi kupujou všechno? Na forech se dozvídaj, že by to chtělo víc tuningu a víc aut a reálnou fyziku a poškození. Jenže nic z toho neudělá hru zábavnou. Vy umíte definovat, proč je Flatout zábavný a NFS v poslední době moc ne? Přitom je to v principu to stejné - jezdíte po trati dokola a snažíte se být první.
Oni budou dělat hry, které lidi budou kupovat a na kterých tím pádem vydělaj, proč by se měli pouštět do něčeho, co fanoušci série odvrhnou? Na všech nových NFS je vidět snaha posunout hru zase někam jinam, jenže se jim nějak nedaří trefit se do správné kombinace prvků.
Když si vezmete Flatout, tak tam například není vidět posun skoro žádný. Sem tam něco předělali, něco přidali, ale dvojka je v podstatě jen rozšířená kopie jedničky.
Z toho vyplývá, že vlastně série Flatout je sérií kopií, ne NFS.
A co byste chtěli měnit na simulaci třeba hokeje?
