Hmm, já tohle dodatečné upravování síly/schopností herních postav rád nemám..pochopím opravy bugů, ale proč oslabovat postavy?
V MMORPG to možná potřebné je, ale v Diablu, kde PvP bude nejspíš okrajová záležitost? Tak je holt nějaké povolání v průměru silnější než jiné, no a co?
Jinak ten nerf Force Armoru je síla

..oni fakt tímhle asi chtějí hráče přinutit aby hráli pouze coop (a to navíc srabáckým stylem, když jeden zásah znamená smrt)

Tady bych ale viděl malý rozdíl oproti Monkovi - zatímco mág má valnou většinu útoků na dálku a tedy se s "trochou" štěstí a šikovnosti (na vyšší obtížnosti s větší dávkou štěstí a šikovnosti) může nepřátelům vyhnout (respektive nepustit si je k tělu), tak Monk prostě musí jít k nepřátelům až tak blízko, že cítí na ksichtu jejich smradlavý dech..a pak už je trochu problém, když jedna rána = smrt (a to prý nejen od elitních nepřátel, ale i obyčejných).
SCobra: já poušť v D2 taky neměl rád, ale v D3 je celkem snesitelná a místy dokonce pěkná. A i v 2.aktu má každá lokace svou vlastní atmosféru, město, poušť, oáza, kanály/kobky..