Nejlepsi RPG vsech dob

Morrowind, Knights of the Old Republic, Baldur's Gate...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod blino 16. 8. 2005 22:38

ako tak citam tak sa tu zabudlo na: Neverwinter Nights,IWD seria a Greyhawk TOEE=vinikajuce RPG (aj ked som pre nedostatok casu nedohral do konca ani jednu :oops: )
ale srdcovkou aj tak zostava Gothic seria :mrgreen:
blino
First Blood
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 17. 8. 2005 08:15

Jde o to, ze treba mi NWN vubec neprislo jako nejlepsi RPG vsech dob. Ten prechod do 3D byl hodne trapny, s grafikou INFINITY enginu se to neda srovnat. Treba Greyhawk byl pry velmi zabugovany a taky mel dost drstnym zpusobem implementovany AD&D pravidla. To byl duvod proc jsem do nej nesel. Taky dost rychle zapadl, mozna kvuli tomu ze jeho tvurci jsou uz rozpadli. Pokud vim, tak jeste nejaka parta priznivcu pripravuje CZ, uz asi 1.5roku. Jsem zvedav pro kolik lidi ta CZ bude.
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod includes 18. 8. 2005 09:25

SW:KOTOR 1,2 jsou nej.....
includes
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bateau 18. 8. 2005 12:11

...jednoduchsie RPG vsetkych cias :twisted:
what we see now is like a dim image in a mirror. than we shall see face to face
bateau
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xgandalf 18. 8. 2005 22:46

2blino: Neverwinter Nights stejně jako IWD byly spíš akční RPG, co si budem povídat - sice třeba u NWN sem se docela bavil, ale že by mě to vyloženě uchvátilo, to ne. Chyběl mi tam ten vývoj postavy, bylo to odsunutý do pozadí - navíc v tý době bych i řekl, že už lepší grafiku a vůbec hratelnost mělo Dungeon Siege.
A Greyhawk je opravdu takovej poooodivnej titul - nějak mě to nechytlo, ale tady se nehodlám pouštět do polemiky, protože sem ho moc dlouho nehrál.
2includes: KOTOR jsou prostě předělaný BG do světa SW, neee? :D
xgandalf
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod shadowPCT 18. 8. 2005 23:19

2 xgandalf: Nemohu tady s tebou souhlasit. Dungeon Siege byla dle mého názoru pravověrná hack'n' slash dálnice, jejíž hratelnost byla velice omezená. Prakticky jsi jen lineárně šel a kosil. To druhý díl vypadá aspoň podle dema už mnohem zajímavěji. Větší důraz na příběh, questy a vůbec se hra svoji koncepcí trochu přiblížila právě třeba NWN, a je to jen dobře.

Dobrá grafika Dungeon Siege? Nevím, co si to pamatuju, nepřišlo mně to nic světoborného. Přišla mě taková prázdná, bez designu. Ostatně jako celá hra. Ale je to jen můj názor ;-). To NWN vychází z pomyslého souboje, aspoň v mém případě, určitě lépe :).

ToEE je hard-core zábava a tak se k tomu také musí přistupovat. Kdyby nebylo těch bugů, bylo by to ještě lepší. Ale čest památce Troika Games. R.I.P.

KoTOR a předělaný BG do světa SW?

No, svým způsobem máš pravdu, ale to bys pak mohl možná říkat o každé CRPG postavené na pravidlech AD&D, že je to v podstatě jen "předělaná Baldurs Gate". :). Rozdíly se ale najdou :). Začněme třeba už vlastním enginem, díky němuž se souboje v praxi svádějí přeci jen jinak... //i když na stejných pravidlech// neházel bych to raději do jednoho pytle. Domnívám se, že zážitek z hraní obou her je přeci jen odlišný, a to nejen svým rozdílným světem. :) Ale jinak tvůj názor beru, není neopodstatněný :) Ale tak rezolutně bych to neříkal ;)))

Arx Fatalis od Arcane je geniální hra. Opravdu pravej old-school dungeon crawler. Já sám Arxe dohrál dvakrát. A dám ho časem ještě asi jednou, protože atmošku podzemí to má vynikající... Je jen škoda, že Arx nebyl asi tak komerčně úspěšnej, a tak se na dokončení jeho pokračování asi moc nespěchá.To raději distributor podpoří Dark Messiah of Might & Magic, neb doba velí akce !!!
Faith manages.
shadowPCT
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xgandalf 19. 8. 2005 00:05

2shadowPCT: Nojo, ale upřímně řečeno, Dungeon Siege byla prezentovaná jako hack n slash, hratelnost byla spíš omezená otázkou, jestli tě akční RPG bavěj. NWN bylo v podstatě prezentovaný jako nástupce BG a to s prominutím není - je to takovej podivnej mix mezi klasickým RPG a akčním, osobně bych řekl, že akce převládá. NWN mi přišlo strašně nevyrovnaný v tom, že projít hru s mágem bylo v podstatě nemožný (přinejmenším neskutečně obtížný), zatímco s takovým paladinem to byla procházka růžovým sadem.
Grafika je fakt strašně subjektivní, mě ta grafika v NWN přišla taková hmmm, nechci říct vyblitá, ale bezvýrazná.
S tím KOTORem jsem to nemyslel tak úplně vážně, ale něco na tom bude. Schválně, kde ještě najdeš ještě hlášku "You must gather your party, before venturing forth".. :D Zážitek mi kupodivu přišel podobnej (stejně dobrej, abych to upřesnil), hlavní rozdíly byly opravdu u mě v těch světech (a řekněme si na rovinu, příběh KOTOR je o dost lepší). Rozdíly v soubojích mi přišly spíš v tom, že v BG musíš ovládat víc postav, takže to leckdy necháš probíhat real time - v KOTOR sem opravdu dost používal pauzu.
xgandalf
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 19. 8. 2005 08:56

Opravdu pekny rozbor panove, jde souhlasit s obema nazory. Taky jsem cekal od NWN vic, ale je fakt ze puvodne to bylo vyvijeno jako on-line titul a single se tam dodelaval trochu horkou jehlou. DS1 bylo nejslabsi RPG co jsem hral, o opravdu se v koridoru jen posunovala parta. A na KOTOR jste me docela navnadili, jeste jsem nehral ale urcite do toho pujdu.
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod shadowPCT 19. 8. 2005 10:11

xgandalf píše: Rozdíly v soubojích mi přišly spíš v tom, že v BG musíš ovládat víc postav, takže to leckdy necháš probíhat real time - v KOTOR sem opravdu dost používal pauzu.p/quote]


Zajímavé, u mě to bylo spíše naopak. Hry na Infinity enginu jsem pauzoval (přesně mířené firebally), zatímco KoTOR a zejména KoTOR 2 jsem víceméně pouštěl....

V KoTORu ty pauzy ještě byly, ale v KoTORu 2 už fakt není problém a s vytrénovaným Jedi Consularem - Jedi Masterem nepotřebuješ více méně ani společníky (ForceWave udělá své :wink: ).
Faith manages.
shadowPCT
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr Kolář 19. 8. 2005 10:57

shadowPCT píše:V KoTORu ty pauzy ještě byly, ale v KoTORu 2 už fakt není problém a s vytrénovaným Jedi Consularem - Jedi Masterem nepotřebuješ více méně ani společníky (ForceWave udělá své :wink: ).-/quote]

Jojo, to bych taky označil za nejtrapnější konec roku. Člověk jen běžel a práskal jednu wave za druhou, až přišel závěrečný souboj, tam to samý, jenom dýl. Kupodivu nejlepší souboj byl ještě před koncem, kdy člověk mohl taktizovat a nepoužívat jen wave. Opravdu, s WIS kolem 45 už to byla dost nuda.
Petr Kolář - Doupě.cz

it´s better to be hated for what you are, than you be loved for what you´re not...
I live. Again.
Petr Kolář
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Eso Rimmer 19. 8. 2005 11:16

shadowPCT
Jasně, já si teda BGII bez pauzování nedovedu představit. To bych měl partu nebožtíků. :)
Měl jsem: kopie Atari 2600, Sega Mega Drive II, Sega Saturn, Sega Dreamcast, GP2X, Xbox 360
Blog s občasnými příspěvky a fotoalbem z JP http://my.opera.com/TomasKunert/blog/
Eso Rimmer
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xgandalf 19. 8. 2005 20:09

No dobře, ale jak ste to dělali - dala se pauza, rozhodily se úkoly hlavně mágům a priestům, fyzický typy se nechali rubat, jak jim to chodilo pod meč. Prostě proto, že kdyby měl člověk ovládat tahovým způsobem šest lidí, tak se zvencne - navíc možná to byl jenom můj pocit, ale většina soubojů v BG nebyla nijak zvlášť obtížná (kromě bossů, draků, atp.) U tří postav už si můžeš víc vyhrát, zvládneš to sledovat.
2Petr Kolář&shadowPCT > Pánové, obligátní dotaz - co vás nutilo Force Wave používat? Uznávám, občas ulítne obtížnost u nějaké hry a u konkrétní postavy (sice by to měl odchytat betatesting, ale známe to), ale trochu je to i na hráči, kterej se rozhodne jestli tenhle řekněme "legální cheat" použije. Ale jinak souhlas, KOTOR 2 jedu teďka a opravdu mi přijde jednodušší na souboje, než jednička.
xgandalf
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr Kolář 20. 8. 2005 00:43

xgandalf píše:2Petr Kolář&shadowPCT > Pánové, obligátní dotaz - co vás nutilo Force Wave používat? Uznávám, občas ulítne obtížnost u nějaké hry a u konkrétní postavy (sice by to měl odchytat betatesting, ale známe to), ale trochu je to i na hráči, kterej se rozhodne jestli tenhle řekněme "legální cheat" použije. Ale jinak souhlas, KOTOR 2 jedu teďka a opravdu mi přijde jednodušší na souboje, než jednička.u/quote]

Tak třeba v posledním souboji jsem byl donucen okolnostmi, protože consular není stavěný na boj se zbraní (ten můj už tuplem ne) a použít libovolnou jinou sílu nešlo (Hlavní Protivník, kterého nechci jmenovat, jaksi všemu odolával). Zato souboj před závěrečným, to bylo něco jiného. Člověk si mohl pěkně rozhodnout, hodil si Mind trick, bojoval mečem, dle mého důstojné zakončení hry.
Navíc jsem byl hnán časem kvůli recenzi, ale to je zase záležitost jiná. Hra by podobná over-powered řešení neměla poskytovat.
Petr Kolář - Doupě.cz

it´s better to be hated for what you are, than you be loved for what you´re not...
I live. Again.
Petr Kolář
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod shadowPCT 20. 8. 2005 12:54

Bylo to efektní, jak odlítavali dozadu. Pocit demigoda má také něco do sebe :wink: Takže si vlastně zase až tak nestěžuju 8)
Faith manages.
shadowPCT
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod loldaolda 21. 8. 2005 16:15

serie F i n a l F a n t a s y

Je mi lito, zatim na PC nevysla lepsi hra ktera by mohla konkurovat final fantasy 7, 8, 9, 10 na PS, resp. PS2.

A tohle tvrdim jako zaryty PCckar.
loldaolda
Killing Spree
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků