
Moderátor: Moderátoři Doupě.cz
Treba me, viz muj nick.kunilingus píše:No nevim, já ho ze zvyku dohrál, ale nebyla to zábava.. spíš zklamání. Možná to taky bylo tím, že sem to hrál až po Falloutu a BG.
I když je pravda, že znám pár lidí, který na PT nedají dopustit..T/quote]
AlienX píše:svojho casu ma s podobnych hier ma najviac bavilo icewind dale 1, aj planescape bol dobry, zato baldur ma moc nechytil
Ja sem na tom uplne stejne...Pipin píše:AlienX píše:svojho casu ma s podobnych hier ma najviac bavilo icewind dale 1, aj planescape bol dobry, zato baldur ma moc nechytil
To je skutečně zvláštní, baví tě IWD (tedy akčněji zaměřená RPG) a P:T (tedy dějově-dialogově zaměřená hra) , ale "zlatá střední cesta" BG tě nechytla...t/quote]
shadowPCT píše:
No reaguju až s několikaměsičním zpožděním, neb jsem se až dnes registroval, nicméně: označit IWD za čistokrevný hack'n'slash to je imho dost odvážné tvrzení. Co jsou pak tedy hry typu Dungeon Siege, Diablo nebo třeba i slovenský Kult? Pokud bychom brali tvé tvrzení doslova, tak pak mnou zmiňované "akční RPG" už opravdu za RPG nelze považovat. Myslím, že IWD má do "čistokrevné hack'n'slash" opravdu daleko. Předně je postaven na pravidlech AD&D, pauzuje se a volí se taktika. Ve hře uspěješ jen dobře zvolenou taktikou a optimálním využitím schopností tvé družiny. Hry postavené na Infinity enginu se vyznačovaly výrazným taktickým elementem a s tím spojeným propracovaným systémem vývoje postav (opět AD&D).
To, že byly IWD a IWD 2 hodně o bojích, ještě nutně neznamená, že šlo o hack&slash. I ve srovnání s BG není dle mého názoru tato nálepka na místě. Jasně jde o chápání významu "hack&slash", ale tímto tak trochu házíš IWD na jednu kupu s Diablem a to je dle mého názoru vůči této geniální hře od BiS trochu neuctivé
/quote]
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků