Zdravím všechny příznivce RPG her. Tohle je první ze serie "Newsek", které teď budeme v pravidelných intervalech zveřejňovat. V této se dozvíte něco málo o našem projektu Dungeons of Aledorn (DoA).
DoA je kombinací klasických old-school dungeon crowlerů s modernímy RPG prvky a taktickými souboji. V rámci hraní DoA se budete pohybovat v několika zásadních GUI, ve kterých bude dán důraz zejména na reálnost a uvěřitelnost, jak jen je to ve světě fantasy možné.

V základním GUI tzv. průzkumném budete procházet lokace světu DoA v pohledu z první osoby, tak jak je u starých známých dungeon crowlerů zvykem. V tomto GUI budete provádět většinu nebojových akcí: průzkum, otevírání truhel, hledání tajných vchodů, interakci s NPC, sběr bylin a mnohé další akce.
Druhým GUI, se kterým se setkáte je cestování po mapě. V rámci úspor jsme se rozhodli nedělat dnes velmi popagovaný "open world game", ale rozhodli jsme se pro formu lokací, tak jak to mnozí z vás jistě znají např. z her Fallout či Baldur's Gate. Tím jsme si uvolnili prostředky, které můžeme použít na kvalitnější a zajímavější lokace. Samozřejmě v rámci cestování může hráč narazit na nepřeberné množství náhodných setkání, které hře dodají potřebnou atmosféru.
Dalším zajímavým GUI bude management spánku - kemp. V tomto GUI budete moci nastavovat, co vaše družina bude v době odpočinku dělat, což se pak projeví na různé vlastnosti jednotlivých postav.
Asi nejdůležitějším a zároveň pro nás největší výzvou je v DoA GUI boje. Toto GUI bude kombinací ISO-metrického pohledu a ptačí perspektivy. Zde a právě v tomto GUI si klademe nejvyšší nároky na reálnost. Chceme, aby hráč nebyl frustrovaný něčím co chtěl udělat a hra mu to neumožnila. Další velkou zajímavostí naší hry je to, že battlegroundy (až na pár výjimek) nebudou připraveny dopředu, ale budou umístěny právě tam, kde se hráč střetl s nepřátelským charakterem. Tj. to co hráč viděl v průzkumném GUI, bude hráče obklopovat i v GUI boje.

Dungeons of Aledorn bude směsicí rébusů, dialogů, taktických soubojů, plnění questů a v neposlední řadě kvalitního RPG systému. Hra je určená pro hard-core hráče a hráče hledající výzvy. DoA samotná byla inspirována hned několika předními hrami v žánru. Jmenovitě: Betrayal at Krondor, Realms of Arcania: Shadows over Riva, Might & Magic, King's Bounty a
Fallout.
V příští newsce, která bude za cca 3 dni, ukážeme již nějaké screeny ze hry.
Můžete nás též sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru
či přímo na našich stránkách
-- 7. 11. 2014 15:56 --
Druhá NEWSka v pořadí - screeny z podpalubí
Zdravím všechny příznivce RPG a hry DoA. Od minulého představení projektu uplynuly již tři dni a tak jsme tady z další newskou. V té dnešní ukážeme něco málo z grafiky naší hry. Jedná se o několik screenů z jedné z prvních lokací, kterou hráč uvidí. Je to podpalubí lodi. Doufám, že se vám bude líbit stejně, jako nám.

Obrázek 1 - Podpalubí 01

Obrázek 2 - Podpalubí 02

Obrázek 3 - Podpalubí 03

Obrázek 4 - Podpalubí 04

Obrázek 5 - Logo hry včetně infa o KickStarteru 02
Udržujte nám přízeň a sdílejte nás
Též nás můžete sledovat na:
G+
-- 7. 11. 2014 15:59 --
Další z řad NEWSek - BLOG č.1 - Jak to celé začalo?
Zdravím všechny příznivce DoA a RPG. Jistě již netrpělivě čekáte na další ?newsku?. V té dnešní zabrousíme trochu do historie. Prostřednictvím prvního dílu z mého vývojářského blogu Vám povím něco o tom, jak vůbec celý projekt vznikl a co k jeho vzniku vedlo.

Blog budu dále pravidelně v několika následujícíh ?newskách? doplňovat. Převážně o historii projektu a myšlenkových pochodech v rámci psaní GDD. Takže pokud někoho z vás informace o prvopočátku DoA zajímají, neváhejte a čtěte zde.
Další NEWSku očekávejte 10.11.14

Ti kteří nás sledují delší dobu již možná tento blog četli.
Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru