od xgandalf 16. 2. 2013 20:30
2PoliceCollector: Tak "legendární" Vávrův rozbor bych tu radši moc nezmiňoval, ač s některými věcmi tam jde souhlasit, tak rámcově je to nebetyčnej blábol. Kromě toho si tam občas Vávra dost odporuje, kdy nejdřív horuje pro větší realičnost a pak si stěžuje, že není vidět měřič vzduchu pod vodou. No nic, to jenom tak na okraj.
K Zaklínačovi - já z toho mám docela strach. Zatím se nikomu, opakuju NIKOMU, nepodařilo úspěšně spojit sandbox a silnou osobní linku. Oni si totuž ty dvě věci tak trochu odporujou, sandbox je založenej na naprosté volnosti a matematicky vzato vzniká tolik permutací, co tam můžeš dělat, že není dost dobře možné zpracovat dopady v rámci dějové linie. Proto u Zaklínače vidím jedinou možnost a tou je jakási in-game separace příběhové storylinie a sandboxu jako takového.
Přeloženo do češtiny - příběhová linie se bude odehrávat podobně jako v předchozích dílech v propracovaných lokacích, kde bude vidět dopad jednotlivých rozhodnutí, budou se tam odehrávat cut-scény, konverzace apod. Sandbox bude používán pro vedlejší questy a lovy monster, které nebudou mít přímý dopad na dějovou linku (a vice versa). Ani časově to moc nehraje, viz výše, udělat velký propracovaný funkční svět prostě trvá a i taková Bethesda, která s tím má kupu zkušeností, to dělá sakra dlouho.
Look, three-headed monkey. Guybrush Threepwood, mighty pirate
What can change the nature of a man? Ravel