Slash_luke: Bohužel souhlas, z tý hry je to celkem vidět.
Ještě jedna věc - co se naprosto nepodařilo vybalancovat, tak je obtížnost některých soubojů. Tímhle už trpělo trochu DAO, ale tam se to ještě s trochou štěstí a správnejma talentama ošetřit. Tady si moc nedokážu představit masochistu, kterej to dohrál na nightmare. Hra má nechutnou tendenci němterý souboje udělat prakticky nehratelný na těžší obtížnosti už z principu. Problém je v kombinaci zjevování se nepřátel "kde se vzal, tu se vzal", stupidního terénu, který dost omezuje manévrování a nepřehledného pohledu, kdy často nevidíte, kde kdo je. To není obtížnost v duchu požadavků na schopnosti hráče, to je tortura, protože některý souboje prakticky vyhrát ani nejde. (maně mě napadá souboj ve skladišti ve třetím aktu proti Enchanterovi, dvěma Templar Assasinům (vypadlo mi jejich pojmenování), jednomu Templar Lieutnantovi a asi dvacítce mágů a templářů (kde se tam ***** berou). Kdo tenhle souboj dá přinejmenším na Hard, tam má můj neskonalej obdiv, já se s tím trápil dvě hodiny a neměl jsem šanci.