Fallout: New Vegas

Morrowind, Knights of the Old Republic, Baldur's Gate...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod Peter S. Kenedy 4. 2. 2010 16:17

Upřesnění žánru: Akční RPG
Výrobce: Obsidian Entertainment
Distributor v ČR: Cenega
V prodeji od: 22. října 2010
Homepage: http://fallout.bethsoft.com/index.html
Minimalní konfigurace: dvoujádrový procesor 2 GHz, 2 GB RAM, 256MB grafická karta, 10 GB na HDD
Články na Doupě.cz:
Recenze
Všechny články o hře
Hodnocení Doupě.cz: 9/10
Koupit na shop.doupe.cz

Obrázek
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

První debut trailer na nový Fallout:New Vegas http://www.gametrailers.com/video/debut ... nd_twitter
WiiU, 3DS, PS3, PS4
Moderátor diskuzního fóra doupe
Peter S. Kenedy
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kurcatovium 4. 2. 2010 21:04

Jestliže jsem Falloutu 3 příliš nevěřil, tak u tohoto se opravdu bojím, co to bude za slátaninu.
kurcatovium
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 4. 2. 2010 21:24

Obsidian a Bethesda jsou zárukou kvality přeci :D
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Chumbaba 5. 2. 2010 00:11

Ten Obsidian mě dost znepokojuje, snad je Todd Howard nějak usměrní...

Jinak bych řekl, že je to furt dost na jedno brdo. Hraje nějaká retro písnička a k tomu jsou nějaký výjevy z nukleární pouště. Nevím, jestli to má být působivé i na podvacáté. Jednička se mi líbila, dvojka ne, trojka ano, tak uvidíme co to Vegas.
Chumbaba
Killing Spree

Odeslat příspěvekod kurcatovium 5. 2. 2010 00:18

No hlavně se mi nelíbí to zářící velkoměsto (asi to NV) v pozadí. Wtf? To vypadá jak fotka nějakýho dnešního města. Kde je postapo rozbořeniště? Aspoň trochu...

Jinak souhlas s chumbabou. Navíc opět hudba v podání "Random_morrowindish_theme_#2235" taky nenadchne.
kurcatovium
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 5. 2. 2010 07:33

Podobne jako v duchu serie Mass Effect se stane dalsi Fallout pouze akcni hrou s levelovanim. "Prvni" Fallout z 3D pohledu mel jiz k tomuto konceptu znacne naslapnuto, takze neni o cem premyslet.
Americka mladez si nepreje premyslet, pouze rubat.
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 5. 2. 2010 08:25

Kurča: Stav města by odpovídal konceptu série, na rozdíl od Falloutu 3, tedy stovky let po válce. Jestli si pamatuješ na New Reno ze dvojky, tak to bylo taky v podstatě normální město, natož třeba NCR nebo Vault City... Že udělali trojku, jako by se odehrávala někdy před jedničkou, byla dost velká chyba...
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kurcatovium 7. 2. 2010 19:26

SCobra: To si nemyslím. Když mrkneš na New Reno, tak je to žumpa, bordel všude, jen to centrum s kasíny aspoň trochu k něčemu vypadalo. Jinak odpad a de facto mrtvé město (elektřina, voda, ...). Vault City je kapitola sama pro sebe. Malá komunita za ostnatým drátem. No a to ve videu vypadá jako by si člověk vyfotil jakékoliv dnešní město. Nike ani náznak zbořených budov či podobně.

Bojím se toho, že to bude fakt herní průjem. Asi jako _DAVE_.
kurcatovium
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 7. 2. 2010 19:32

Z tý dálky si nedovažuju hodnotit :-) Nicméně pokud se bude New Vegas odehrávat paralelně nebo po Fallout 3, je to pořád 200 let od války, takže spousta času na obnovu města. Nezapomeň, že Fallout 3 se odehrává ve chronologicky naprosto nesmyslném prostředí.
BTW, v New Renu měli elektřinu (svítící neony) a vodu (bazének v Mordinově kasinu).
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kurcatovium 7. 2. 2010 19:36

Ano, měli to v jednom domě. A za 200 let civilizaci víceméně z ničeho neobnovíš. Ale nechme se překvapit, jen jsem chtěl říct, že se obávám herního paskvilu.
kurcatovium
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 8Paul 7. 2. 2010 19:38

Chumbaba píše:Ten Obsidian mě dost znepokojuje, snad je Todd Howard nějak usměrní...


Prosím, řekni mi že to myslíš ironicky? Todd "RPG for me is riding on horse in a forrest" Howard má usměrnit Chrise "What can change a nature of a man?" Avellonea ?

Jinak k nerozbořenýmu stavu Vegas - Vegas NEBYLO zasaženo ve válce. Jednoduchej důvod. A elektřinu maj díky Hoover Dam.
"War does not decide who is right, war decides who is left."
8Paul
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Chumbaba 7. 2. 2010 20:14

8PAUL: A hele, 8Paul. Už si nepamatuju, co jsme posledně řešili, jsetli jsme se hádali o Oblivion nebo něco... ty diskuze se mi dost matou.

Jinak, tu poznámku myslím vážně. Do toho, jak funguje vývoj her, nevidím a nevím, co přesně Todd Howard nebo Chris Avellone dělají - nevím například, jestli Avellone vymýšlel příběh Tormentu, skoro bych řekl, že ne, ani nevím, jestli Howard vymyslel koně do Oblivionu. Nicméně při vší úctě k Tormentu, od Obsidianu jsem hrál dvě hry (NWN2 a Kotor 2) a u obou jsem se ukrutně nudil, zatímco od Bethesdy jsem hrál taky dvě (Oblivion a Fallout 3) a u obou jsem se skvěle bavil...

Jsem celkem zvědavý, jak dopadne Alpha Protocol a New Vegas si zřejmě taky zahraju.
Chumbaba
Killing Spree

Odeslat příspěvekod 8Paul 7. 2. 2010 20:30

Avellone napsal a nadesignoval 90% Tormentu.

Jinak takhle - mě se Oblivion taky hrozně líbil, to samý Fallout 3. Ale obě maj svoje chyby, dost výrazný, i přes ně bych jim dal 9/10.
Od Obsidianu jsem hrál jen KOTOR2 a ten se mi líbil hrozně moc, víc než jednička (hlavně o dost lepší dialogy a postavy a celkově temnější ražení).

Fallout 3 byla skvělá hra hlavně díky Emilovi Pagliarulovi, kterej napsal i ty nejlepší části Oblivionu (Dark Brotherhood např). Todd Howard..to je executive producer, tzn. rozhoduje o všem, ale sám nic moc netvoří. Chris Avellone je ale co se designu a psaní her týče nesrovnatelně vyšší liga než oba dva Bethesďáci : ).
"War does not decide who is right, war decides who is left."
8Paul
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Chumbaba 7. 2. 2010 21:00

Jestli Avellone napsal 90% Tormentu (já ho mám v manuálu jako Lead Designera, takže je to možný), tak je rozhodně frajer. Ale otázka pak je, co dělal v Letohradu 2. Zřejmě mlátil na dveře studia a křičel "Pusťte mě dovnitř!!!" Kotor 2 nemůžu objektivně posoudit, protože jsem ho pro nudu nechal asi po 10 hodinách.
Chumbaba
Killing Spree

Odeslat příspěvekod 8Paul 7. 2. 2010 21:31

Chumbaba píše: Ale otázka pak je, co dělal v Letohradu 2

?? Tím myslíš neverwinter ? Neverwinter 2 jim designoval člověk co v polovině vývoje odešel a převzal to za něj Josh Sawyer (původní lead na Fallout 3 Van Buren), bohužel už to nemohli vylepšit tolik jak by si přáli. Co vím tak Avellone neměl s neverwinterem nic moc dočinění (už dělal na AP).
"War does not decide who is right, war decides who is left."
8Paul
Killing Spree
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků