od xgandalf 22. 11. 2010 20:07
2tdjohn: Počkej, počkej, počkej. Věž mágů? Vyvraždění tří pater? To si se už dostal k tomu, že honíš jednotlivý frakce, aby se k tobě přidaly? Nebo máš na mysli úplnej začátek? (tam ale není žádá vyyvražďovačka). Nebo máš na mysli tu věž během bitvy, kdy tě pošlou zapálit signální oheň?
Pár ZÁSADNÍCH pravidel pro Dragon Age:
1)Tahle hra je víc než např. BG2 založená na rozhovorech - každou pojmenovanou postavu se doporučuje prokecat až do mrtě, je to takovej mix mezi SW:KOTOR a BG, z KOTORů si bere herní mechaniku, ovládání, systém rozhovorů, z BG hlavně prostředí (které je silně neoriginální, ať si kdo chce co chce píše)
2) Zkoumat všechny knihy, skripty, papíry - zapíšou se ti informace do Kodexu, který jsou leckdy docela podstatný ke správnýmu pochopení pozadí příběhu (informace z historie, informace o Úniku apod.)
3) Stavovat se pravidelně v campu a prokecávat průběžně všechny postavy z družiny, odemyká to jednak vylepšení, ale taky personal questy.
Podle her, co jsi napsal, tak spíš to vypadá, že preferuješ otevřenější styl RPG. DA je silně koridorovej, podobně jako předchozí hry od Bioware - Mass Effect, KOTOR 1+2, Jade Empire. Ne každýmu to sedne, mě to třeba vyloženě nevadí a můžu oba styly.
Look, three-headed monkey. Guybrush Threepwood, mighty pirate
What can change the nature of a man? Ravel