
Moderátor: Moderátoři Doupě.cz
cubiczech píše:Polaris píše:Nemyslím si že by byl Source zastaralý a neznám moc her které by měly tak skvělou grafiku+fyziku a efekty jako HL2/Ep1...Jestli obviňuješ Valve z toho že dělají hru na enginu který rozjedou i pomalejší kompy kvůli tomu aby toho více prodali tak se nad sebou trochu zamysli...t/quote]cubiczech píše:source engine je ve vyvoji od roku 2001 (kdo hral tu ukradenou pre-alphu z roku 2002 tak uzna ze se engine vubec nezmenil), je jasny ze uz je zastaralej, a to i prez pridani HDR a vylepseni modelu, to mu nepomuze.. ale vypada to porad dobre a hlavne to jde hrat i na hodne slabych sestavach, a o to valve taky asi jde (vic se toho proda). bud rad, tak obrovske plane by si s dynamickymi stiny moc nemohl hrat (uvidime jak to pude v Enemy territory: Quake Wars, kde budou dynamicke stiny na cele nekolikakilometrove mape).....
ale zastaraly je, ale to neznamena ze by vypadal spatne, napriklad FEAR a Unreal 3 engine je technologicky trosku jinde, 3 roky je v pocitacovem svete docela dost. proc bych se zamyslel? koupil sem si HL2, Hraju day of Defeat: source, koupil jsem si Sin Episode 1 a HL2:EP1 takze sem s hrama od valve spokojen... Source je kvalitni engine, ale mame tu i modernejsi...
Zjistil jsem ze EP2 skutecne bude mit nejakou formu softshadows... ale dynamicke stiny porad nebudou, ani selfshadows
cubiczech píše:no v HL2 je tusim jen HAVOC 2.0 .. v Paynovy 2 byl 1.0 ... novejsi enginy maj uz 3.0 atd (oblivion, AoE III, atd) ... takze fyzika lepsi nebude, jde jen o to jak se pouziva ve hre... ale co se tyce podpory technologii tak source splnuje vsechny dnesni standardy... ale jako.. nic co je na scene 3 roky nedokaze nezastarat
includes píše:cubiczech: Ty za 3 1/2 a tvůrce 7...zajímavév/quote]
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků