Half-Life 2: Episode Two

Doom, Half-Life, Far Cry...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz


Odeslat příspěvekod Weightlifter 6. 6. 2006 19:29

Myslíš, že je to in-game obrázek nebo ne? To je soft shadows vypadá to fakt zajímavě
Co nejde silou, jde ještě větší silou!
HTC Touch PRO Raphael
Weightlifter
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PC 6. 6. 2006 19:40

Jé, mamííí hele, Star Wars, Endor Plaňety.
Back to Mac - with new Mac Book Pro !
PC
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mrak 7. 6. 2006 22:05

Jukli jstte na video, vypadá good..
Život je boj, tak se postřílejte, a já bych s dovolením prošel.

Define R4, Intel I7-8700K, MSI GTX1070/8GB, Samsung m.2 970 PRO 512GB, HyperX Savage 240GB, corsair HX650W, Asus ROG STRIX Z370-E Gaming, Corsair Vengeance LPX 48GB DDR4 3000 MHz
Xiaomi Mi9
Mrak
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jezek 8. 6. 2006 06:22

Vypadá dobře.Že by dvojka byla bez Gordona?
Čeština je freeware, nikoliv open-source. To znamená, klidně ji používej zdarma, ale neupravuj ji!
PC, PS4, PS3, PS Vita, New 3DS XL
jezek
Taťka moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod danniel 8. 6. 2006 06:30

tohle myslím není z Episode Two ale ze Pilotable Strider modu v4, to na obrázku se jmenuje Ministrider, tady je link na Moddb kde je o tom více:
http://news.moddb.com/17198/strider-mod-4-under-development/
Games don't make people violent, lag does.
danniel
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fever 9. 6. 2006 15:10

VŠETKY Half-Life hry, v ktorých pokračuje príbeh, je za Gordona, a aj to tak zostane, teda aj v Ep.2... no ja len tak ne upresnenie.

Ten obrázok "ministridera" je z Ep.2. Do Strider modu sa dostal tak, že bol medzi modelmi v Ep.1, kde sa ale v hre neobjavil.

Nejaké ofic. info:
Budú 3 epizódy, každá zameraná na niečo iné. Prvá bola o Alyx... Ďalej sa príbeh konečne rozuzlí, v Ep.2 by malo byť viac o tom, ako dopadne G-man. Ep.2 sa začala vyrábať spolu s Ep.1 a bude vydaná okolo januára (+odklady, keďže to robí VALVe, alebo pred Vianocami, teda marketingový ťah na prilákanie zákazníkov). Ep.3 bude vyrábaná budúci rok. Čakajú nás aj ďalšie tech-demá ako bolo Lost Coast.
Naposledy upravil Fever dne 14. 6. 2006 21:07, celkově upraveno 1
Fever
Rampage

Odeslat příspěvekod cubiczech 14. 6. 2006 18:09

soft shadows to nejsou, jen HL2 dela stiny podle bodu... na mapu muze byt jen jeden svetelny zdroj, nema dynamicke stiny treba jako D3 nebo fear, tak si muzete v HL2 vsimnout ze sou stiny treba na druhou stranu nez je zdroj svetla :-D a nikdy v HL2 nemohou byt selfshadows, vypada to jako softshadows protoze se jedna o polopruhlednou texturu, ktera meni svuj tvar podle smeru svetla...
cubiczech
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Mrak 15. 6. 2006 18:15

Život je boj, tak se postřílejte, a já bych s dovolením prošel.

Define R4, Intel I7-8700K, MSI GTX1070/8GB, Samsung m.2 970 PRO 512GB, HyperX Savage 240GB, corsair HX650W, Asus ROG STRIX Z370-E Gaming, Corsair Vengeance LPX 48GB DDR4 3000 MHz
Xiaomi Mi9
Mrak
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Weightlifter 15. 6. 2006 19:00

cubiczech píše:soft shadows to nejsou, jen HL2 dela stiny podle bodu... na mapu muze byt jen jeden svetelny zdroj, nema dynamicke stiny treba jako D3 nebo fear, tak si muzete v HL2 vsimnout ze sou stiny treba na druhou stranu nez je zdroj svetla :-D a nikdy v HL2 nemohou byt selfshadows, vypada to jako softshadows protoze se jedna o polopruhlednou texturu, ktera meni svuj tvar podle smeru svetla...

Ale ten Engine by to zvládl ne :mrgreen:
Co nejde silou, jde ještě větší silou!
HTC Touch PRO Raphael
Weightlifter
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cubiczech 15. 6. 2006 19:39

prave ze ne, neumi dynamicka svetla, svetla budou VZDY mirit jenom tim smerem, kterym mu autori nastavi jedenkrat pro jedu mapu, vetsinou je to slunce, bylo by divny kdyby venku stiny smerovaly ke slunci :-) .. valve tam proste dynamicke stiny nedalo, narozdil od ID software (kazdy vi co to udelalo s atmosferou Doom3, ktera je v tomhle ohledu vyborna).. a ani nebudou stiny na postavach, ktere mel uz stary Jedi Knight 2 outcast s modifikovanym Quake 3 enginem...
cubiczech
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Weightlifter 15. 6. 2006 19:40

Tak to je teda dost trapné ne
Co nejde silou, jde ještě větší silou!
HTC Touch PRO Raphael
Weightlifter
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cubiczech 15. 6. 2006 19:59

source engine je ve vyvoji od roku 2001 (kdo hral tu ukradenou pre-alphu z roku 2002 tak uzna ze se engine vubec nezmenil), je jasny ze uz je zastaralej, a to i prez pridani HDR a vylepseni modelu, to mu nepomuze.. ale vypada to porad dobre a hlavne to jde hrat i na hodne slabych sestavach, a o to valve taky asi jde (vic se toho proda). bud rad, tak obrovske plane by si s dynamickymi stiny moc nemohl hrat (uvidime jak to pude v Enemy territory: Quake Wars, kde budou dynamicke stiny na cele nekolikakilometrove mape).....
cubiczech
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Polaris 15. 6. 2006 22:19

cubiczech píše:source engine je ve vyvoji od roku 2001 (kdo hral tu ukradenou pre-alphu z roku 2002 tak uzna ze se engine vubec nezmenil), je jasny ze uz je zastaralej, a to i prez pridani HDR a vylepseni modelu, to mu nepomuze.. ale vypada to porad dobre a hlavne to jde hrat i na hodne slabych sestavach, a o to valve taky asi jde (vic se toho proda). bud rad, tak obrovske plane by si s dynamickymi stiny moc nemohl hrat (uvidime jak to pude v Enemy territory: Quake Wars, kde budou dynamicke stiny na cele nekolikakilometrove mape).....
Nemyslím si že by byl Source zastaralý a neznám moc her které by měly tak skvělou grafiku+fyziku a efekty jako HL2/Ep1...Jestli obviňuješ Valve z toho že dělají hru na enginu který rozjedou i pomalejší kompy kvůli tomu aby toho více prodali tak se nad sebou trochu zamysli...
[b](+[__]X)[/b]
Polaris
Killing Spree

Odeslat příspěvekod cubiczech 15. 6. 2006 22:46

Polaris píše:
cubiczech píše:source engine je ve vyvoji od roku 2001 (kdo hral tu ukradenou pre-alphu z roku 2002 tak uzna ze se engine vubec nezmenil), je jasny ze uz je zastaralej, a to i prez pridani HDR a vylepseni modelu, to mu nepomuze.. ale vypada to porad dobre a hlavne to jde hrat i na hodne slabych sestavach, a o to valve taky asi jde (vic se toho proda). bud rad, tak obrovske plane by si s dynamickymi stiny moc nemohl hrat (uvidime jak to pude v Enemy territory: Quake Wars, kde budou dynamicke stiny na cele nekolikakilometrove mape).....
Nemyslím si že by byl Source zastaralý a neznám moc her které by měly tak skvělou grafiku+fyziku a efekty jako HL2/Ep1...Jestli obviňuješ Valve z toho že dělají hru na enginu který rozjedou i pomalejší kompy kvůli tomu aby toho více prodali tak se nad sebou trochu zamysli...t/quote]


ale zastaraly je, ale to neznamena ze by vypadal spatne, napriklad FEAR a Unreal 3 engine je technologicky trosku jinde, 3 roky je v pocitacovem svete docela dost. proc bych se zamyslel? koupil sem si HL2, Hraju day of Defeat: source, koupil jsem si Sin Episode 1 a HL2:EP1 takze sem s hrama od valve spokojen... Source je kvalitni engine, ale mame tu i modernejsi...

Zjistil jsem ze EP2 skutecne bude mit nejakou formu softshadows... ale dynamicke stiny porad nebudou, ani selfshadows
cubiczech
Killing Spree

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků