od cubiczech 20. 7. 2006 11:08
kdyz by se to nejmenovalo D3, melo by to velky uspech i u hraci a kritiky, jenze velke jmeno s sebou nese velke naroky a proste styl hry byl jiny nez se cekalo, kdyz by to bylo vice akcni jako Q4 tak by nebyl problem. Proste se od toho moc cekalo, predstavte si Resident Evil ve stylu fighting force.. taky by jste asi byly nespokojeny. To ale neznamena ze je D3 spatnou hrou (krom cca 40% casu monotonni nudy). Q4 se od D3 dost liší a to že má stejný engine nic neznamená, srovnáváte třeba splinter cell s UT2004 protože mají stejný engine? jsou to rozdílné hry, jen prostředí vesmírných staníc a sci-fi "reálií" nabádá k porovnání. o odlišné hratelnosti D3 a Q4 ani nemluvě. D3 = dva kroky dopředu, emzák, jeden dozadu, zabít, dva dopředu, emzák zezadu, otočit, zabít.... a tak pořád dokola. to byla největší chyba, kdežto Q4 je hodně dynamická a rychlá akce, při který jsem se nudil mozna jenom půl hodiny... a za zlomel penez co me stal D3 jsem dostal mnohem vic zabavy.