goodoldalex: Nehovorím, že v Half-Life 1 alebo 2 nie sú "bafačky" pri zobraní itemu. Naopak, sú, ale veľmi málo. Z HL: Opposing Force (datadisk) spomeniem situáciu, keď si zobral medkit a okolo teba sa teleportovali 4! mimozemštania, ktorí niečo vydržia. Ten medkit som radšej nechal tak.
K neobľúbenosti Doom 3 a HL2:
Doom 3 je neobľúbený pre to, že:
1. ľudia čítali, že je to blbá hra
2. ľudia čítali, že má slabý príbeh
3. názov niekomu pripomína to Doom 1 a 2, ktoré mali blbú grafiku
4. niekto nemá v obľube, keď je pri hraní na hranici nervového zrútenia alebo infarktu.
5. niektorí ľudia tvrdia, že po strašidelnom začiatku je to nudná hra, proste ich to nebaví.
Väčšina sú to fámy (okrem toho zrútenia), ktoré keď vynecháme, vzniká z toho veľmi zaujímavá hra.
Half-Life 2 je neobľúbená preto, že:
1. nie je 100% FPS, ale má aj logické hádanky
2. má tak skrytý príbeh, že niektorí ľudia si myslia, že tam ani nie je.
3. má komplikovaný (naozaj KOMPLIKOVANÝ) príbeh, preto je niekým nenávidená (názor, že príbeh vo FPS je dôležitý ako v pornofilme) a niekým milovaná (mnou

).
4. niekto tvrdí, že Gravity Gunu a podobné fyzikálne vychytávky ho nazaujímajú a hra je bez nich nudná (ale niekto nie!)
Je pravda, že niekto tú hru nemá rád, ale niekto o nej vedie nekonečné diskusie na internete, proste dve strany, ktoré sa o svojom názore neprestanú hádať...
Proste "Half je Half a Doom je Doom". "Schluss a konec debaty."
Ozaj, keď už sme pri tom, aký príbeh má Doom 1 a 2?