Stránka 26 z 28
Re: F.E.A.R.

Napsal:
3. 8. 2010 08:58
od Sasakr
Weightlifter píše:Ty si furt na něco stěžuješ. Hraješ to aspoň s prostorovým zvukem? Jestli ne tak to je potom o ničem
To jsem čekal. Weighte, prosím tě, nesnaž se mi namluvit, že mě to nebaví, protože mám vypnutý stíny a hraju jenom se sluchátkama

se sluchátkama jsem odehrál všechny hry a s vypnutými stíny většinu z nich a přesto mě mnoho z nich bavilo.
Ta hra je furt to samý, cílem je najít toho chlapa, jdu, přede mnou místnost plná borců, kteří vydrží tři zásahy kovovým kolíkem do hlavy a tak furt dokola. Včera akorát vcelku zajímavým ozvláštněním byly ty létající mrchy, co svítí modře.
Re: F.E.A.R.

Napsal:
3. 8. 2010 09:02
od SCobra
Ti moji teda vydrží jen jednu ránu kolíkem do hlavy...
Re: F.E.A.R.

Napsal:
3. 8. 2010 09:28
od zouki7
SCobra píše:Ti moji teda vydrží jen jednu ránu kolíkem do hlavy...
Jo, ti moji taky... Jestli to ale nebyl jeden z těch obrněnců
![;-] ;-]](./images/smilies/08.gif)
. Ti by ale zase měli vydržet víc než tři kolíky, tak nevim

.
Re: F.E.A.R.

Napsal:
3. 8. 2010 09:38
od Sasakr
No zatím jsem narazil na tři typy soupeřů. První jsou nějaký sekuriťáci v kšiltovce, těm stačí jeden až dva kolíky do hlavy, nevím přesně. Pak jsou takoví ti standardní vojáci v černým, ty potřebují 3 kolíky do hlavy, aby lehli, popř. stačí jeden, pokud o vás neví, jenže to takhle sestřelíte prvního a rázem o vás vědí ostatní. No a pak jsou obrněnci a tam chápu, že vydržej dost. Tuším 4 zásahy takovou tou puškou, co z normálního udělá kostlivce. A na ty lítající potvory stačí 2 rány brokovnicí.
Re: F.E.A.R.

Napsal:
3. 8. 2010 09:42
od SCobra
U mě stačí prvním i druhým jedna... Možná něco změnil Extraction Point...
Re: F.E.A.R.

Napsal:
3. 8. 2010 09:45
od Weightlifter
FEAR byla pole mě nejlepší akce 2005 skvělé využití bullet timu a hodně chytří nepřátelé, Extraction Point byl ještě lepší. Co ještě více jste od toho čekali?
Re: F.E.A.R.

Napsal:
3. 8. 2010 09:56
od SCobra
Pokud ti stačí bullet time a chytří nepřátelé, tak asi jo

Mě to nestačí, já bych rád viděl i nějaký ten zajímavý level-design, různou náplň úrovní, příběh nebo tak. Nehledě na to, že jsem čekal spíš survival horror než střílečku s jednou lekačkou v každém levelu.
Re: F.E.A.R.

Napsal:
3. 8. 2010 10:07
od Weightlifter
FEAR je hlavně akce a horror to je jen občas, ale přesně takhle jsem to čekal já
Re: F.E.A.R.

Napsal:
3. 8. 2010 10:12
od Sasakr
Přesně, náplň nuda, prostory furt stejný, příběh minimální...jinak k těm kolíkům, takhle to musím udělat já, aby chcípnul
http://piratesxxl.cz/obrazky/7226.png . Vždycky jeden do hlavy, druhej do hlavy a třetí ho pak přibije ke stěně, kde bývá v dost prapodivných polohách (nohama nahoru apod.)
Re: F.E.A.R.

Napsal:
3. 8. 2010 10:17
od spacewolf
Tady bych souhlasil s Weightem. Ta hra má super AI a atmosféru podle mě taky. Navíc si myslim, že u hry jako je tahle jsou stíny docela důležité. Stejně jako třeba u Doom3.
Re: F.E.A.R.

Napsal:
3. 8. 2010 10:19
od Weightlifter
Tak to každopádně, stíny tu jsou důležité a dotvářejí atmosféru.
Re: F.E.A.R.

Napsal:
3. 8. 2010 10:24
od SCobra
Stíny jsou důležité u takovýhle her vždycky... A zvuky... Jenže zvuky se tam ozývají divné (nezaměňovat se strašidelnými), dokonce jsem si říkal, že jsem asi nevypnul hudbu, a stínu se nejvíc lekám vlastního...
Sasakr: To se mi nestává - stačí jeden kolík do hlavy a dva nebo tři do těla...
Re: F.E.A.R.

Napsal:
3. 8. 2010 10:30
od Sasakr
Tak to mi vysvětli...to je asi trest za to, že to hraju na lehkou. Stín vlastní by byl vcelku fajn (a vůbec mám pocit, že není ve spoustě her, čemuž jsem se vždycky divil), nicméně pochybuju, že by mě hra pak bavila víc. Pevné objekty mají stíny v texturách a že krabice pohozená na zemi nemá stín, toho si ani nevšimnu.
Re: F.E.A.R.

Napsal:
3. 8. 2010 10:35
od spacewolf
Tak jde asi hlavně o stíny u postav. Jestli by tě to pak bavilo víc těžko říct, nemusí ta hra sednout každému.
Re: F.E.A.R.

Napsal:
3. 8. 2010 10:42
od jezek
Sasakr píše:A jinak koukal jsem na hodnocení tý hry, nechápu ty naprosto šíleně vysoký čísla. Abych řekl pravdu, moc mě to nebaví. Je to furt na jedno brdo.
Tak je to rozdíl 5 let. Tehdy to byla opravdu super akce s nevýrazným prostředím, které třeba mi vůbec nevadilo. Dneska je to lehký (pod)průměr.