Mně jde taky převážně o příběh. A právě proto, že Bioware nejspíš zaměstnává dvanáctiletý scénáristy a už od Baldur's Gate 2 se jim nepodařilo napsat příběh, co by za něco stál, bych Mass Effect takhle vysoko hodnotit nemohl. DEHR sice není taková prvoplánová telenovela, ale všechno je tam pro mě mnohem věrohodnější a působivější než Shepardovská variace na 7 dní a 7 nocí.
Teď mě ještě napadá, že se Bioware celkem povedl Kotor, ale jenom proto, že právě do SW univerza ta hloupost, černobílost a naivita jejich scénářů celkem zapadla. Obsidian v druhým dílu nastínil mnohem zajímavější, hlubší a líp napsanej příběh, ale i když opomenu jeho nedokončenost a ostatní problémy hry, tak to prostě do hvězdnejch válek nesedí. SW je pohádka o jasně vymezeným dobru a zlu, a to Bioware celkem jde. Bohužel však nejsou schopní ničeho jinýho, což jim podtrhává nohy ve všech ostatních hrách.