Deus Ex 3

Doom, Half-Life, Far Cry...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod USER47 16. 6. 2011 13:16

Já už se radši budu všemu vyhejbat, ať mě taky něco ve hře potom překvapí.:)
Glory to the flesh. Glory to the mass.
USER47
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 16cmfan 16. 6. 2011 14:54

Tak trebars absencia melle ma prekvapila :D
Som blbší ako ste Vy. Vy ste blbší ako ja.
16cmfan
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 16cmfan 18. 6. 2011 17:50

Som blbší ako ste Vy. Vy ste blbší ako ja.
16cmfan
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ONeil 18. 6. 2011 18:59

Caute, tu si mozte predobjednat za dobru cenu:

http://game.gamesplanet.com/buy-downloa ... 29-38.html

Alebo viete este o niecom lepsom?
ONeil
First Blood

Odeslat příspěvekod powerball 18. 6. 2011 19:02

16cmfan píše:http://games.tiscali.cz/rozhovor/rozhovor-s-sefem-vyvoje-deus-ex-3-o-hre-a-dalsich-planech-56118

pekne na ty co si stahly preview verzi - fuck them :D
seek discomfort
powerball
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 16cmfan 18. 6. 2011 19:36

Video č. 2 - opeť pár bojových situácií.

http://www.youtube.com/watch?v=6lCQmCUq6Os
Som blbší ako ste Vy. Vy ste blbší ako ja.
16cmfan
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 16cmfan 30. 6. 2011 19:59

Som blbší ako ste Vy. Vy ste blbší ako ja.
16cmfan
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 16cmfan 6. 7. 2011 15:37

Som blbší ako ste Vy. Vy ste blbší ako ja.
16cmfan
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 6. 7. 2011 20:11

Dobře to vypadá, moc dobře.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Chumbaba 6. 7. 2011 22:30

Hm, za starých časů se hry hrály. Dneska se mačká tlačítko, které se zrovna objeví na obrazovce. Nevím, jestli to dělá to nešťastné 3rd person zobrazení nebo jestli je to obecný konzolový nešvar, nějak související s absencí klávesnice, ale hra se pak trošku mění v tlačítkovou mezihru. Je ale předčasné nad Deusem lámat hůl, určitě si ho zahraju, pak se uvidí.
Chumbaba
Killing Spree

Odeslat příspěvekod 16cmfan 7. 7. 2011 18:42

Som blbší ako ste Vy. Vy ste blbší ako ja.
16cmfan
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 7. 7. 2011 20:07

Chumbaba: Já tam vidím spousty hraní - záleží na přístupu. Když na to půjdeš Rambo stylem, asi tam QTE nepoužiješ. QTE ve videohrách byly vždy, jen se třeba nepoužívalo grafické znázornění.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tdjohn 7. 7. 2011 20:12

Chumbaba. Jak se hrály?
"This game is a masterpiece! We have never seen such a harmonic virtual world before. The story is as good as a movie and the graphics offer tons of incredible moments. GTA IV is more than a game." - Cynamite
tdjohn
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Chumbaba 7. 7. 2011 23:33

TDJOHN: No, například, když ses chtěl schovat někde za bednou, tak jsi k ní musel přijít (optimálně přikrčený, např. stisknutím shiftu atd.) a zastavit se za ní. Pak jsi vykukoval a sledoval jak chodí stráže (když jsi koukal blbě, viděly tě). A pak, když jsi chtěl například přeběhnout nebo přeskočit za jinou bednu, jsi vstal, rozběhl se (zase s nějakou klávesou), nebo se jim plížil za zády, případně jsi musel skočit (další klávesou). Mohl jsi jít, kam jsi chtěl, skočit, kam jsi chtěl, plížit se, kam jsi chtěl. Svět byl volně 3D. když jsi chtěl otevřít dveře, prostě jsi přišel někam ke dveřím a zmáčkl tlačítko na otevírání atd.

Dneska jdeš a čekáš, až se ti na obrazovce objeví ikona "teď můžeš otevřít dveře". Postava se za bednu schová automaticky a do dalšího krytu nemusíš dojít, ale stačí, když zmáčkneš knoflík ("přeskočit za další bednu"). Ale běda, jak se nepostavíš u dveří na milimetr přesně, neotevřeš je - když ti nenaskočí ikonka, máš prostě smůlu.

Celé je to součást širšího trendu ubírat ve hrách svobodu a interaktivitu a nahrazovat jí přesně jen akcemi, které si autoři připravili a které se spouštějí stiskem knoflíku. Pro to, aby hráč přímo v enginu něco vymýšlel nebo improvizoval, je stále miň místa. Neříkám, že to bude případ Deuse 3, nehrál jsem ho, tak to nemůžu posoudit. Ale takhle asi vypadá jeden z rozdílů mezi hrami dříve a teď. Má to i další aspekty - předměty existující pouze v menu a ne ve hře, vybírání možností v dialogu, aniž bys přesně věděl, co vybíráš atd.
Chumbaba
Killing Spree

Odeslat příspěvekod tdjohn 8. 7. 2011 22:12

V tom máš asi pravdu, ale nevím, jestli je to tak hrozné. Třeba dveře se špatně otvírají, když stojíš na špatné straně :-)) Na druhou stranu třeba v LA Noire jen držíš tlačítko pro běh a on skáče za tebe, běhá po schodech, leze po okapech atd. Tam už mi to přišlo trochu moc, no :D Na Deus ex se docela těším a nevím, jestli tohle tam bude obtěžovat, ale možné je všechno. Někam se to hodí a jinam vůbec.
"This game is a masterpiece! We have never seen such a harmonic virtual world before. The story is as good as a movie and the graphics offer tons of incredible moments. GTA IV is more than a game." - Cynamite
tdjohn
Rampage
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků