Rage - závodní/FPS od iD Soft

Doom, Half-Life, Far Cry...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 8. 10. 2011 18:43

Neříkám že je to hned čtyřková hra. Recenzovaná byla PC verze, ty ji na PC nehraješ.
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod inexplicit 8. 10. 2011 18:48

hraje se to fajn..kdyz si clovek pohraje s configem..tak grafika vypada lip jak v cod .. :) ..

..co se tyce zabijeni, musim priznat..ze me bavi vic nez jinde ...nepratele toho vydrzi vic nez v jinych hrach..a jedna strela do hlavy tu obvykle nestaci .. ..nekteri z nich se pohybuji jak trinity v matrixu :D .. porcovani bumerangem bavi ...pribeh jsem neak nehledal.... prijde mi ta hra podobna jak red faction armageddon ...pribehy hraji vedlejsi roli..ale samotne zabijeni je zabavne..hlavne diky x druhum ruznych zbrani :)
inexplicit
Rampage

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 8. 10. 2011 19:06

No jestli může tahle hra něčím zaujmout, tak je to akce a "radost ze zabíjení". prostě klasika iD jako před patnácti lety.

Člověk jen nesmí čekat "omylem" něco víc.

Co ale zamrzí je ten engine. Na obrázcích dobrý, ale v roce 2011 bez dobrých textur, bez DX11, dokonce prý bez dynamických stínů !! (jen z doslechu, nechci kecat). Tohle je fakt masivní krok zpět. Neřeším technické problémy.

Evidentně šíté na míru konzolím z roku 2005. Nechápu ale, proč to přišlo až teď...
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod milsimr 8. 10. 2011 19:19

_DAVE_ píše:Co ale zamrzí je ten engine. Na obrázcích dobrý, ale v roce 2011 bez dobrých textur, bez DX11, dokonce prý bez dynamických stínů !! (jen z doslechu, nechci kecat). Tohle je fakt masivní krok zpět. Neřeším technické problémy.


1. Hra jede na OpenGL, stejně jako všechny předchozí a pravděpodobně jako všechny budoucí ID enginy. Takže nějaký "lol" poznámky "bez DX11" jsou jaksi úplně vedle.
2. Texture pack "prý" bude. Nechal bych se překvapit.

_DAVE_ píše:Evidentně šíté na míru konzolím z roku 2005. Nechápu ale, proč to přišlo až teď...


Ano, tuhle chybu si uvědomili a již ji u příštího produktu (Doom 4) opakovat nebudou. Což jen chválím.
Administrátor fóra Živě.cz.
milsimr
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SPY 8. 10. 2011 19:34

_DAVE_ > Z tebe fakt nemuzu

dokonce prý bez dynamických stínů !! (jen z doslechu, nechci kecat).
Ty tvoje zdroje bych rad videl, nejspis nejakej odpornik z PCT, ne? Otevri si kterykoliv video s Rage na youtube a podivej se jestli tam dynamicky stiny jsou nebo ne.

Jasny nema to DX11- povl - co jinyho od tebe cekat, ze? Buzerovat verzi DX u hry, kde bylo pred 4 lety oznameno, ze engine je delanej na OpenGL stejne jako vsechny ostatni hry od ID trochu fakt moc :roll:
SPY
Killing Spree

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 8. 10. 2011 19:49

Vychladnout chlapi, pardón, bez SM4 a SM5 - nejde přeci o API, ale o jejich schopnosti, respektive vy si myslíte že ten váš X360 normálně frčí na běžném OGL???
Ve specifikacích o něm není slovo. Naopak je tam psáno o speciální verzi DX9c.

Aktuální verze je OpenGL 4.2 ze srpna 2011 - fičurky jako tesselace může normálně obsahovat..

Nemá DX11 - není to póvl, necpi mi do huby něco, co jsem neřekl. Akorát narážím na fakt, že iD je (byl) považován za technologického lídra. A teď tu máme NOVÝ engine, který se pravděpodobně nevyrovná asi velmi starému Unreal3.

Vy byste ten DX9 vynášeli do nebes ještě dalších deset let, kdyby se deset let stávající konzole nečdokaly nástupců - s tím že to přeci stačí..

Možná ještě dnes vyrábějí někde Rumunsku Olcity v nezměněné formě od roku 88 a místní si je pochvalují, ale svět je už opravdu jinde.
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tdjohn 8. 10. 2011 20:07

Ekonomicky se vyplatí mít delší cyklus, takže je jedno, co si o tom myslíš ty a nebo kdo to bude vychvalovat. Kdyby se vyplatilo udělat nové konzole, tak je tu máš. Nikomu to ale nepomůže. Stěžovat si pořád na staré konzole je blbost, protože mají kvalitní hry a dobrou grafiku. Pořád je šance tvořit hry klidně s DX15 na PC. Proč jich tam je tak málo?
"This game is a masterpiece! We have never seen such a harmonic virtual world before. The story is as good as a movie and the graphics offer tons of incredible moments. GTA IV is more than a game." - Cynamite
tdjohn
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 8. 10. 2011 23:05

Je jich tam furt stejně, téměř všechny hry jsou multiplatformní. ;-)

A nej začne te tu svou, tak na PC jsou taky exklusivní hry - ne že by na nich někdo stavěl. Není proč, PC není ničí, je to otevřená platforma.

Ale popravdě mi umniká smysl toho, proč vlastně Carmack tu svou konzolovou hru na PC vydával.. 8-)
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tdjohn 9. 10. 2011 09:49

Proti multiplatformním hrám nic nemám. Měl jsem ale dojem, že PC hráčům nestačí, když v nastavení mají jen dvě možnosti :D Šlo mi o hry, které využívají PC dnešních dnů. Kdyby to bylo tak výhodné, tak nějaké hry vyjdou. Zatím mě napadá jen Arma a ta stejně nebude mít moc velký rozpočet.

Jsou tam, ale většinou nic moc. Kdyby jich tam bylo více, měl bych doma i počítač.

Carmack většinou nadával na konzole, tak asi teď nechtěl vypadat jako blbec, tak bral PC jako samozřejmost. Když se ale podívám na videa, tak je vidět, že si s konzolema hodně vyhrál a příště by se měl na PC vykašlat, protože je ho tam škoda.
"This game is a masterpiece! We have never seen such a harmonic virtual world before. The story is as good as a movie and the graphics offer tons of incredible moments. GTA IV is more than a game." - Cynamite
tdjohn
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 8Paul 9. 10. 2011 12:03

WTF se to tu mele za nesmysly. Hra vypadá na PC mnohem lépe než na konzolích, stačí zapnout 8K textury, nastavit 1920*1200 + 8*AA +4*AF.
K tomu zaplej v-sync, konstantních 60fps, možnost volby mezi myší a x360padem..

Jasně, až vydaj 80GB texture pack, tak bude ten rozdíl ještě znatelnější, ale už dneska je Rage parádní PC hra.

V exteriérech hra prostě vypadá úžasně, viz např.
http://farm7.static.flickr.com/6157/622 ... 058c_o.jpg

V interiérech vypadá skvěle taky, jen je potřeba překousnout slabý textury (nečumět na věci zblízka).

Herně je to určitě nejlepší SP co kdy id software vydali, konečně to není jen bezpříběhovej tunel, je tu mnohem větší variabilita, super zbraně, různý druhy nábojů, geniální sentry bot, autíčka je s x360padem supr zábava řídit...

Nechápu co to tu žvaníte :D
"War does not decide who is right, war decides who is left."
8Paul
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sasakr 9. 10. 2011 12:06

8Paul píše:nastavit 1920*1200 + 8*AA +4*AF

Wtf? 8× AA je k prdu a naopak 4× AF je málo. ;-]
"Svoboda je věc, která akorát ruší." Tdjohn
Sasakr
Sleepwalker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 8Paul 9. 10. 2011 12:38

Je vidět že jsi Rage nehrál. Hra je dělaná na max 4*AF, při vyšším nastavení jsou vidět artefakty v texturách.
A rozdíl mezi 4*AA a 8*AA je opravdu malej, ale je tam.
"War does not decide who is right, war decides who is left."
8Paul
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 9. 10. 2011 12:51

8Paul - Jako obrázek je to dokonalý, ale každý píše že v pohybu to vypadá hůř. Nevíc na nemožnost nastavení... :-\
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sasakr 9. 10. 2011 13:35

Nehrál, tohle jsem netušil.
"Svoboda je věc, která akorát ruší." Tdjohn
Sasakr
Sleepwalker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 8Paul 9. 10. 2011 14:07

_DAVE_ píše:8Paul - Jako obrázek je to dokonalý, ale každý píše že v pohybu to vypadá hůř. Nevíc na nemožnost nastavení... :-\


wat. Jak to v krásném ultraplynulém "60fps za všech okolností" může vypadat hůř? Does not compute. V pohybu to je právě naprosto ultra responsivní nářez!

A víc možností nastavení už je přidáno patchem, ale třeba mě je k ničemu protože už to mám detailněji nastavený přes rageconfig.cfg.
"War does not decide who is right, war decides who is left."
8Paul
Killing Spree
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků