Cenu určuje trh

A zrovna u her docela hodně, protože nepodléhají žádným zvláštním regulacím. Jsou asi čtyři typy her:
1) Hry, co se moc neprodávají (třeba Demons Souls) - drží si ceny dlouho, protože distribuce se nějak zaplatit musí. Cena klesá až ve chvíli, kdy se zaplatí distribuce (občas taky nikdy).
2) Hry, co se prodávají skvěle (třeba Mafia 2) - taky si drží ceny dlouho, protože je lidi kupují i za draho. Cena klesá (pomalu) prakticky až ve chvíli, kdy se zájem lidí přesune k jinému titulu. Zásadní slevový akce se na takový tituly nedělají, protože to není potřeba.
3) Střední proud - ceny se drží jen po určitý čas, pak jdou rychle dolů, často až k budgetu.
4) A pak samozřejmě budgety, u kterého se počítá, že ho nikdo moc kupovat nebude, tak se nahodí nízký ceny hned od začátku a vystavení v supermarketech udělá svoje.
Mluvím ale spíš o rychlosti prodeje, nikoliv o výsledném počtu prodaných kusů

Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.