Alpha protocol - hodne rozporuplne. Na jednu stranu nektere aspekty dobre, na stranu druhou jsem se casto citil, jako kdyz hraju hru z roku 2000 a ne 2010. A to jak po designove strance (za ochranu NPC by je meli povesit za usi do pruvanu - cca 15 loadu), tak po strance graficke (o to vic to vynikne ve srovnani s Crysis (2007) - viz nize). Tvari se to jako stealth hra, ale pritom nema ani zakladni moznosti, jako jine hry (odlakani nepratel - jejich AI je kapitola sama o sobe, nemoznost odvlect telo apod.) a navic prilis nevyhnutelnych akcnich sekvencich.
Crysis - na treti pokus. Poprve demo v roce 2007 (s fps pod 20

), pak pokus par let zpatky (taky na urovni dema), ale tentokrat uz to vyslo. A hodne mile me to prekvapilo. Mel jsem to jen za takove technologicke demo, ale ono je to ve skutecnosti i dobra hra, ktera jako bonus vypada skvele i ted po 8 (uz?) letech. Opravdu hodne mile prekvapeni.
Crysis Warhead - vice mene to same, jen s horsim pribehem. Hlavne skoda nulove provazanosti s Crysis, ktere k tomu vylozene vybizelo a mene ruznorodosti - tanky, letadla a tak.
Brothers: tale of two sons - krasna hra
Broken sword 4 - studio, ktere dela adventury 20 let prijde s necim, kde nejdou ani urychlovat dialogy? Podobne jako u Alpha protocolu jsem si rikal, proc na takove zakladni a do oci bijici veci, ktere zneprijemnuji hrani, neprisli napriklad pri testovani. Nedohral jsem a asi ani nedohraju...
Broken sword 5 - zatim to vypada o nekolik urovni lepe, nez 4. Navrat ke klasicke P&C adventure rozhodne prospel. Skoda, ze jim to trvalo tak dlouho...
Crysis 2 - Vitam zjednoduseni ovladani obleku, o ostatnim se teprve rozhodne
A to vse prosim asi za posledni mesic

Holt postatnicovy klidek a docasna nezamestnanost...
To je frajer...
The hammer is my penis. - Captain Hammer