od SCobra 30. 1. 2014 09:42
Úplně normálně se za to platí, je to reklama jako každá jiná. Někdo ty články zařídil a něco jim za to slíbil (celé Warhorse je financované Bakalou, proto říkám, že to neplatilo Warhorse, ale Bakala - dal jim do začátku 30 milionů). Tak to prostě funguje, a to i u nás. Představa, že herní média jsou nezávislá a články píšou jen tak, protože nemají co dělat, a živí je reklama na webu (zvlášť když tam některé ani žádnou nemají), je extrémně naivní a měli byste se jí co nejdřív zbavit. Jistě, recenze a preview se píšou za hru, za sběratelskou edici nebo presskit, nicméně na konkrétní hodnocení se někdy připlácí, udělá se výměna za ceny do soutěže nebo něco takového, případně si hodnocení ošéfuje majitel, který bývá shodou okolností majitelem nějakého herního eshopu... Atd. atd.
Čím větší web, tím větší pravděpodobnost, že je článek nějakým způsobem ovlivněný.
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.