Tezko pochopit pro nekoho komu se libi hra jen podle toho jakou technologie to pouziva. Ale nudny prostredi, zadnej dx nezachrani a jestli maj textury takovy nebo makovy rozliseni mi pri pohledu na bednu z pohodlny vzdalenosti prijde bez rozdilu, takze otevrenou hubu a ruku v kalhotach tu budes mit maximalne ty.
Ten 12ti minutovej trailer (kterej je mimochodem na konzolich k dispozici v bezstratovy kvalite) mi prisel o nicem, stejne tak jizda tankem kde X minut jezdis aniz by se neco stalo i kdyz musim uznat nevypadalo to nejhur, takze SP u BF3 fakt ne dik ... jediny co me letos zajima z prezentacniho hlediska je U3
Omrkni ještě ty další ukázky, tam už se něco děje. Prostředí je to poslední, čeho bych se u Bf3 bál. Spíš budou problémy se serverama, protože se o ně stará EA a ne DICE samotný.
Let me tell you of the days of high adventure! Let me tell you the tale of the last child of Bhaal, the one that went against the prophecy! http://dreamer.blog.doupe.cz/
Působí to prakticky totožně jako A2, zbraně maj díky zpracování kamery opět dementní proporce, stejně tak jako na tom podivným zpracování holografickejch mířidel se nic nezměnilo, fyzika zatím vypadá celkem úsměvně. Je to celý o dost barevnější, a ačkoli to pořád nepůsobí moc středomořsky, je to příjemná změna (ale nepochybuju, že to ještě stihnou doprasit tím svým slavným postprocesem).
Všimnul jsem si jen dvou zásadních novinek z hledicka technickýho pokroku: 1) Zpracování mraků, což je ovšem důležitý asi hlavně pro milovníky letadel, což já zrovna v OFP/Armách moc nejsem. 2) Pěkný podvodní prostředí.
Neviem, či je to eufóriou okolo Deusa, ale trojka ma už tak nezdvihá zo stoličky ako dvojka svojho času Asi to bude tým, že to vyzerá rovnako Nový ostrov, fyzika, volumetrické mraky... ale aby spravili zničiteľnosť prostredia alá BF 3 to nie