Ono je to docela jednoduchý
U závodních aut můžeš nastavit tlumiče na nejnižší a na rovných tratích bez vysokých obrubníků i na nejtvrdší (vyšší číslo = tvrdší). Dumpers jsou dorazy - u tvrdých tlumičů nižší čísla, u měkkých vyšší (rozdíl mezi horním a dolním číslem ukazuje, jak daleko jsou od sebe dorazy nahoře a dole - dobrý je nechat tedy mezi nimi rozdíl).
Stabilizátory pak nastavíš podle toho, jak se auto chová - pokud ustřeluje zadek, musíš mít vzadu tvrdší (vyšší číslo), pokud předek, musíš mít vpředu tvrdší - u MR aut se vyplatí obě strany nastavit nastejno.
Camber můžeš klidně nastavovat u všech aut stejně - vpředu kolem 2,5 a vzadu do 2,0.
Na Nordschleife nebo jiných vlnitých tratích se nízké a tvrdé tlumiče nastavovat nesmí, jinak se někde zabiješ
Takže přidáš pár cenťáků a ubereš tvrdost (ale zase ne moc, aby se auto moc nehoupalo).
Pak se dají dělat různá další kouzla, ale ty vyžadují delší výzkum. Navíc zrovna u nastavení tlumičů je asi chyba...
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.