Diablo 3

Morrowind, Knights of the Old Republic, Baldur's Gate...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod Tomkalhotka 24. 5. 2012 11:53

btw k obtiznosti d2 , hra byla velmi lehka , 14 dni pred vydanim d3 byl reset ladderu a ja si do tydne nafarmil eqip na blizz sorcku , ktera byla schopna solovat skoro cely hell

-- 24. 5. 2012 12:54 --

Slash_luke píše:Já nevím, jestli to někomu nevadilo, já si pamatuju asi jen tu první verzi, kde to ještě nešlo :) . Diablu 2 jsem nikdy moc neholdoval, možná právě z těch důvodů, které jsi popsal..nějaké runy mi jsou ukradené a chci prostě jen "hrát" a bavit se :) . Sport v tom nehledám :)


jenze d2 byl pouze a pouze o itemech , itemy sice dropovali, ale nejvetsi hodnotu meli samozrejme perfect itemy a ty dropovali jeste hur nez legendary na d3 :d( nikdy me zadny nepadl)
Naposledy upravil Tomkalhotka dne 24. 5. 2012 11:55, celkově upraveno 1
MSI MB Sc AM3 870A-G54, AMD Phenom™ II X4 Black Edition 965 ,DDR3 4GB KINGSTON ValueRAM, VGA HD 5770 vapor x , HDD WD 1TB, COOLERMASTER zdroj GX 550W , COOLERMASTER case HAF 912 Plus, LG FLATRON w2220P

PS2,PS3,GameCube,nintendo WII,PsP,nintendo DSl
Tomkalhotka
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 24. 5. 2012 11:55

Tom: Ad patch notes: To ale nevypadá na žádné extrémní nerfnutí :)

Ad D2 vs. D3: To se mi právě taky stranšně líbí. Žádný mephisto nebo baal run bych v D2 nedělal, takže bych byl v podstatě v háji :) Ve trojce je sice taky potřeba expit a farmit, ale dá se to zvládnout probíháním celých aktů...

Jinak závěr prvního aktu byl naprosto neuvěřitelnej. Game-designeři si s lokacemi očividně hodně vyhráli :) Poušť ve druhém aktu mě ale po zkušenostech z D2 upřímně dost děsí...
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomkalhotka 24. 5. 2012 11:57

scobra : nevypada? ja vim, ze nevypada , protoze tam nejsi , ale tak popisu ti force armor u wizarda. Pred nerfem ti jakykoli mob na infernu a boss nedal vetsi ranu nez 30% z aktualniho Hp tzn , ze si proste vydrzel spoustu ran a tudiz jeden typek dokazal projit inferno . Skill zmenili a ted? wizard dostava instant kill , takze uz nic nevysoluje ... to je velky nerf nemyslis?
MSI MB Sc AM3 870A-G54, AMD Phenom™ II X4 Black Edition 965 ,DDR3 4GB KINGSTON ValueRAM, VGA HD 5770 vapor x , HDD WD 1TB, COOLERMASTER zdroj GX 550W , COOLERMASTER case HAF 912 Plus, LG FLATRON w2220P

PS2,PS3,GameCube,nintendo WII,PsP,nintendo DSl
Tomkalhotka
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 24. 5. 2012 12:01

Myslel jsem u Monka :) Wizzarda jsem ani nečetl :)
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomkalhotka 24. 5. 2012 12:04

jelikoz monka nehraju , tak nemuzu vysvetlit proč je nerf tak drasticky , ale pevne verim, ze by ti to spoustu monku reklo, na ofic forech toho je dost
MSI MB Sc AM3 870A-G54, AMD Phenom™ II X4 Black Edition 965 ,DDR3 4GB KINGSTON ValueRAM, VGA HD 5770 vapor x , HDD WD 1TB, COOLERMASTER zdroj GX 550W , COOLERMASTER case HAF 912 Plus, LG FLATRON w2220P

PS2,PS3,GameCube,nintendo WII,PsP,nintendo DSl
Tomkalhotka
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slash_luke 24. 5. 2012 12:09

Hmm, já tohle dodatečné upravování síly/schopností herních postav rád nemám..pochopím opravy bugů, ale proč oslabovat postavy?
V MMORPG to možná potřebné je, ale v Diablu, kde PvP bude nejspíš okrajová záležitost? Tak je holt nějaké povolání v průměru silnější než jiné, no a co?

Jinak ten nerf Force Armoru je síla :shock: ..oni fakt tímhle asi chtějí hráče přinutit aby hráli pouze coop (a to navíc srabáckým stylem, když jeden zásah znamená smrt) :-/
Tady bych ale viděl malý rozdíl oproti Monkovi - zatímco mág má valnou většinu útoků na dálku a tedy se s "trochou" štěstí a šikovnosti (na vyšší obtížnosti s větší dávkou štěstí a šikovnosti) může nepřátelům vyhnout (respektive nepustit si je k tělu), tak Monk prostě musí jít k nepřátelům až tak blízko, že cítí na ksichtu jejich smradlavý dech..a pak už je trochu problém, když jedna rána = smrt (a to prý nejen od elitních nepřátel, ale i obyčejných).


SCobra: já poušť v D2 taky neměl rád, ale v D3 je celkem snesitelná a místy dokonce pěkná. A i v 2.aktu má každá lokace svou vlastní atmosféru, město, poušť, oáza, kanály/kobky..
Slash_luke
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dredman 24. 5. 2012 12:44

Vsak je jasny proc to upravuju. Chteji zlepsit vyvazenost postav ve hre tak aby mezi nima nebyl propastny rozdil jako v D2. Aby hrani s jakkoukoliv postavou bylo cca stejne narocne na jednotlive obtiznosti. To ze tou zmenou ted Wizna umre na jednu ranu urcite neni finalni. Postavy se stale maji jak zlepsovat na equipu tak aby na ten jeden hit neumiraly. Jen uz to proste nebude tak snadny a tak rychle. Nahodou mi prijde super ze se takhle spousta veci muze takhle snadno a rychle doladit a zlepsit zazitek z hrani.
Dredman
First Blood

Odeslat příspěvekod Slash_luke 24. 5. 2012 16:20

What the Hell?? Měl jsem za to, že Legendary předměty padají až od Nightmare obtížnosti výše :shock:
Právě mi z jednoho mini-bosse ve 3.aktu obtížnosti NORMAL vypadnul můj první Legendary předmět 8-D . Je to sice slabota, ale nechám si ho v truhle na památku (a možná ho chvíli využije nějaká z mých pozdějších postav).
Přílohy
monster_hunter.jpg
monster_hunter.jpg (66.12 ) Zobrazeno 845 krát
Slash_luke
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod flash789 24. 5. 2012 16:32

No taky zrovna hraju Hell , a problemy mam hlavne kdyz se sejdou elitni moby s debilnima schopnostma . jako vcera , duchove kolem 200k HP ..imune stit,teleportace,poison na zemi a k tomu jako tresnicka na dortu root ..zdechnul jsme na nich asi 20x a pak z nich vypadla modra kuse a prstynek:D
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.
flash789
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod David Sláma 24. 5. 2012 21:51

SCobra píše:Poušť ve druhém aktu mě ale po zkušenostech z D2 upřímně dost děsí...

No fear, 2. act je bezva, exteriéry jsou veliké a povedené a některé podzemní lokace jsou doslova vynikající.
David Sláma, editor časopisu Computer
Failure is not an option. | Ignorantia iuris non presumitur nec toleratur.
David Sláma
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sinloth 25. 5. 2012 00:47

Tomkalhotka píše:scobra : nevypada? ja vim, ze nevypada , protoze tam nejsi , ale tak popisu ti force armor u wizarda. Pred nerfem ti jakykoli mob na infernu a boss nedal vetsi ranu nez 30% z aktualniho Hp tzn , ze si proste vydrzel spoustu ran a tudiz jeden typek dokazal projit inferno . Skill zmenili a ted? wizard dostava instant kill , takze uz nic nevysoluje ... to je velky nerf nemyslis?


Ku*va ku*va a třikrát ku*va! Zrovna dneska jsem si pochvaloval, co jsem to dostal za super runu a že se s tím bude dobře hrát na Hell a Inferno, a teď? Vždyt to hergot není fix, ale úplný vygumování jedný runy! K čemu by si teď člověk tu runu u Force Armoru zapínal, když mu je to platný jak mrtvýmu zimník? Ještě bych pochopil, kdyby místo 30% třeba zvýšili cap na 40%, ale fakt nechápu, jakej smysl to má měnit na 100% alias insta kill? Ač mám Blizzard rád jako vývojáře, jejich věčný buffy nerfy mě štvou nehorázně už od WoWu, týden po vydání nám takhle rozbijou (ne opraví, na férovku rozbijou) dva classy :-/
Sinloth
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ertefol 25. 5. 2012 08:39

Zase je to víc fér vůči jiným classám, které takový skill prostě nemají a který mohl i totálně rozbít vyváženost v PvP
PC, Wii U, 3DS
"Slabé pohlaví je silnějším pohlavím z důvodu slabosti silnějšího pohlaví k slabšímu pohlaví." - Přísloví
Jakub Kovář, externí redaktor Games, LEVELu, Pevnosti
Ertefol
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 25. 5. 2012 09:04

Jak je to s Hardcore charaktery? Nikde jsem nenašel pořádný popis, co vlastně má taková postava za výhodu. Nebo je to prostě jen o tom adrenalinu? :)
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jirkacv 25. 5. 2012 09:25

Co jsem koukal tak jen tu vyhodu perma smrti :)) V bete mi prislo ze padali lepsi veci.. ale asi to bylo jen o nahode :)
jirkacv
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slash_luke 25. 5. 2012 10:01

Mám pocit, že někde slibovali, že v hardcore režimu by měly padat nějaké speciální (extra silné) předměty, které se v "softcore" najít nedají.
Jinak je to ale podle mě jako dobrovolné sebetrýznění bičováním v jódové sprše (zvlášť když hráče může v D3 snadno zabít lag).

btw: v posledních dnech se rozmáhá hackování účtů, které končí nahými postavami, 0 goldy a kompletním vyčištěním inventáře a truhly, takže doporučuju používat autentifikátor pro iPhone/Android, pokud je to možné. Sice někteří tvrdí, že jejich účty nahackovali i když měli autentifikaci zapnutou, ale vždy je lepší mít alespoň nějakou "ochranu" :)
A tady si můžete hackování (nebo respektive co hackeři prováději na hráčově účtu po úspěšném nahackování) prohlédnout přímo v akci:
Slash_luke
Killing Spree
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků