Gran Turismo

Diskuze o hrách pro herní konzole

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod SCobra 14. 1. 2011 11:34

U některých aut jsou ty ceny hodně přemrštěné... A to se mi zdálo 40 tisíc (nebo kolik to bylo) za předplacenku refitu v GT4 hodně...
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 14. 1. 2011 12:28

A tak mě napadlo, nezdá se vám, že kredity ve hře tak nějak kopírují dolar? Mám totiž takový dojem, že ceny aut jsou hodně podobný cenám v USA.

Jinak ta Zonda stojí dva a půl mega, takže mega za refit takového závoďáku je myslím celkem adekvátní. Třeba repasování Lamborgini stojí okolo 120K. Holt se musí jezdit opatrně.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 14. 1. 2011 12:43

U některých aut kopírují dolar, u jiných libru, u dalších možná yeny... Ty ceny jsou určitě z něčeho odvozené, ale dobalancované podle nějakého klíče, který znají asi jen v PD.

Ježdění opatrně s tím nemá co dělat (i když může nutnost refitu trochu oddálit) - auto se opotřebovává ježděním jako takovým.
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SmartinS 14. 1. 2011 19:07

Jedu 500 mil Indy a šíleně mě to nebaví. Podle mých propočtů bych ale zítra mohl mít Red Bull x2010.
SmartinS
Rampage

Odeslat příspěvekod SmartinS 14. 1. 2011 21:46

Konečně konec
SmartinS
Rampage

Odeslat příspěvekod N.Marko 15. 1. 2011 22:54

Tak jsem si konečně udělal čas a dojel komplet Profesional v A-specu a na mám tam vše dojeté na zlato (až tedy na Nurburering v posledním závoru. V předposlední zatáčce jsem to samozřejmě musel pohnojit).

Musím jednoznačně pochválit Poliphony za design tratě Cape Ring. Je naprosto geniální. Obsahuje všechno, je nápaditý a hlavně ta perfektní kruhová smyčka si zaslouží potlesk. jediné co mi vadí, je poněkud... nedostačující okolí. Tady by to chtělo víc fantasie a možná i trochu náladové nasvícení (někdy večer, nebo brzy ráno).

Až doposud jsem jezdil se Zondou jenom v B-specu, ale teď jsem si ji dal naživo a opravdu ta mašina je naprosto šílená. Na tolik výkonu prostě není dost přilnavá a stačí jen trocha nepozornosti a člověk je v pangejtu, má hodiny, nebo do někoho naboří. Obecně mám radši vozy, jejichž maximálka se pohybuje tak kolem 280km/h. Jak je to víc, tak se auto stává nestabilní i na rovince. Z toho důvodu se ani moc netěším na ten Red Bull speciál. Jo a Lotus Elise - to je prostě mazlíček :love:
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SmartinS 16. 1. 2011 00:35

Já mám Aspec hotový celý, až na beninger a v endurace jsem udělal jen Indy.
SmartinS
Rampage

Odeslat příspěvekod HALI32 16. 1. 2011 10:35

N.Marko: Děláš si srandu s Lotus Elise? :D když už tak Esprit. Elise je fakt strašné auto.
HALI32
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 16. 1. 2011 11:30

HALI: Nedělám. Koupil jsem už dávno 111-ctku (nebo tak nějak, teď se nemůžu kouknout), srazil váhu na skoro 700 kg, výkon na 240 kobyl, přidal solidní pneumatiky, koupil křídlo a všechny ty serepetičky okolo a jezdí jako drak. Ještě to chce trochu poladit, protože se decentně přetáčí, ale na městské okruhy fakt nemá konkurenci. Je malý, mrštný, jakoby kompaktní (takový ten pocit co má člověk když kouká na rally a kolem prohučí Pažout 206), dobře akceleruje, má krátkou brzdnou dráhu. Trochu lépe rozumět tuningovému nastavení a trhne i třikrát silnější káry.

EDIT// Budu hrát v práci, prachy se jenom posypou 8-D 8-) ;-]
http://www.gtplanet.net/gt5-b-spec-remo ... -february/
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SmartinS 16. 1. 2011 12:14

když ,mobile device,, tak doufám, že to půjde i na Nokii N900.
SmartinS
Rampage

Odeslat příspěvekod marts 16. 1. 2011 17:01

Kdyz jsem jel posledni serii B-spec tak v zavodech v desti meli vsichni souperi zavodni pneu s tvrdou smesi a pak hromadne prezouvali, kdezto ja uz jsem mel hned od startu pneu do deste a tim jsem ziskal 1 kolo naskok. Tedy to jsem opravdu necekal ze budu takto zvyhodnen (i kdyz v B-specu asi souperi preferuji jizdu na tvrde smesi i kdyz je povolena mekka).
marts
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marts 16. 1. 2011 22:21

Tak dlouho jsem vyčkával než se v autobazaru objeví závodní Toyota ze sedmdesátych let až sem ji nakonec vyhrál v B-spec Extreme Like a Wind (či jak se to jmenuje). Konečně jsem v klidu mohl zajet soutěž historických závodních strojů a uzavřít Expert Serii jak v A-spec tak i B-spec.
"Life is a game you can't win. But it may be quite a lot of fun playing it."
marts
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sedli 18. 1. 2011 01:30

Jsem tady nový, tak mě prosím neukamenujte... :D

Mám otázku, má tady někdo nějakou radu pro ježdění formulového šampionátu? Buď mám formuli špatně nastavenou a nebo jsem jen tak nemožnej, ale vždycky to nějak pohnojím... a zůstanu úplně vzadu.

A ježdění s Red Bull x2010 mi jde ještě hůř.

Alespoň, že mám uděláno v Aspec polovinu Endurance sérii a v Bspec ji začínám.
PSN ID - SedliUK
Sedli
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 18. 1. 2011 05:34

Formule byly v GT vždy nejtěžší, protože tam nemůžeš dělat tuning, jede se spoustu kol a počítač nedělá zásadní chyby. Na tvé straně je pak fantasie a ochota riskovat - což bohužel často vede k chybám. Takže nezbývá než pilovat, pilovat, pilovat. Pamatuji jak jsem v GT3 přímo kvetl, protože jsem v šampionátu nebyl štonc dojet Seatel na prvním místě. Takže asi tak. Mě to ještě čeká a vůbec se na to netěším :(
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marts 18. 1. 2011 14:43

Tak nějaký tuning u fomrulí přece jenom udělat jde - nastavit optimálně převodovku, aerodynamiku, tlumiče a vybrat vhodné pneu.
"Life is a game you can't win. But it may be quite a lot of fun playing it."
marts
Killing Spree
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků