Xeno-gears-ságy, Finální Fantazie a jiná japonská RPG

Diskuze o hrách pro herní konzole

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod papucek 22. 11. 2008 20:35

AlienX-tak ted jsi me utvrdil v koupi.LOTR fanda jsem,tahove rpg mi vyhovuji a prave ze jsem videl par filmecku na youtube apod a graficky to vypada velmi pekne :-)
Ted parim:
papucek
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mahorero 25. 11. 2008 08:59

papucek píše:Panove,hral tu nekdo Lotr The third age na ps2?Jedna z mala her,ktere mi na ps2 unikly,tedka mam vyhodnou nabidku ke koupi ale radsi bych nejdriv znal vase osobni dojmy,dik ;-)


Mám doma NTSC verzi na GC, jsem už na disku č.2

Není to úplně špatné, ale co se týká překvapení, zvratů, nelinearity, tak tu bych ve hře nehledal... po pár hodinách hraní už tak trochu stejné.

Za pár peněz myslim, že to není marné, už kvůli té spoustě videí přímo s filmu.
Skládám O*R*I*G*A*M*I* jedním prstem \^_^/´
Mahorero
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Logan007 25. 11. 2008 11:30

Hru mam taky na GC a dobre jsem se bavil... Celkem dost moznosti, docela dobre okopcenej soubojovej system z ff, dost hezka grafika, zabery z filmu, alternativni dejova linie... Pokud jsi fanouskem lotra, tak do toho di na 120 %, pokud ne, tak je to proste sedmickova hra... Ja za ni daval asi 250 a tak se mi to zda hodne dobry...
RETRO!
Logan007
Unstoppable
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod papucek 25. 11. 2008 15:28

Diky chlapi,jak rikam Lotr fanda jsem,takze jsem sel do toho.Vcera jsem ji koupil na aukru a stala me presne 250,jako tebe Logane ;-)
Ted parim:
papucek
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hurricane 25. 11. 2008 17:23

Ja som po nej tiez kedysi pokukaval, este ked som mal Gamecube. Ale to skor preto ze na GC je tohto zanru strasne malo... Ale aj tak to moze byt zaujimave. Neskor si to urcite zozeniem na PS2 ...
PSN ID: EazySK
Hurricane
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spajza X 25. 11. 2008 19:41

Ja som presiel dvojku a trojku na PS2 a ako fanda LotR,vdacny za vsetko na ten namet,to bolo slusne...Inak RPG bych to moc nenazyval :)
๑۩۩๑
★卐★
spajza X
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HAck_SG 25. 11. 2008 19:49

spajzo tady se nebavíme o hrách založených na filmu, které byly pouze mlátičky (ačkoliv slušné), ale o RPG, které je velmi podobné FF X :)
HAck_SG
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Logan007 26. 11. 2008 14:56

spíš je to nepovedená kopie FF X, ale dodá tomu atmosféru LOTRa ... já ji kupoval novou za 250, když udělalo CQE první vlnu výprodeje pr GameCube. Na GC má i o ždibíček lepší hodnocení než na PS2... :) Pak napiš, bačkoro, jak se líbí a tak... ;) :)
RETRO!
Logan007
Unstoppable
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spajza X 28. 11. 2008 04:47

Tento LotR je 17.januara jasna kupa http://ps3.ign.com/dor/objects/14235096 ... 03008.html
๑۩۩๑
★卐★
spajza X
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr.miša 18. 2. 2009 15:44

Vzhledem k tomu, že Tuuurek aktuálně hru drtí a netušim kde je a kolik hodin to má do konce, tak se budu snažit nespoilovat..

Baten Kaitos: Eternal Wings and the Lost Ocean je hodně neobvyklé JAP RPG především pro svůj soubojoví systém, který je založen na posloupnosti "herních karet" kde každá má své číslo a pak element, dále se pak řadí dle levelu. Karty je možné řetězit (podobnost bych hledal v pokeru - postupky, dvojce, trojce apd.) a vhodné posloupnosti jsou odměňovány procentuálním navýšením úderu.

Je to celkem důmyslné, ale vyžaduje to střelhbitý úsudek a reakci! O grafice nemá cenu příliš mluvit - je kouzelná! Hned úvodní intro mi tak trochu vyrazilo dech a nic si nezadá se strhující upoutávkou na nějaký úžasný film!

Hra je plná neuvěřitelných zvratů a to nemluvim o závěru hry, kdy se Kalas a vlastně i já dozvím jak to je s některými členy mé skupiny (postupně, jak táhnu světem, získávám jejich přízeň a přidávají se, aby mi pomohli v mém dlouhém a nelehkém putování za ztracenými oceány).

Neshledávám na hře takřka žádná negativa, snad jen...že by někdo neměl rád JAP RPG a to pak není co řešit!

Obrázek

60:53 Obrázek
Přežil jsem karmickou bouři. Nevim kde jsem.
dr.miša
Unstoppable
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Logan007 19. 2. 2009 16:12

no tak po téhle hře se musím někde kouknout, vypadá nádherně...
RETRO!
Logan007
Unstoppable
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AlienX 25. 2. 2009 09:15

nobody steals our chicks and lives
AlienX
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr.miša 21. 3. 2009 14:11

Obrázek
Platforma: PSP
Žánr: RPG
Počet hráčů: 1 offline/ 3 online
Online: ano
Lan: ano
Výrobce: Square Enix
Obrázek
- Director : Hajime Tabata (Final Fantasy VII - Before Crisis)
- Character Designer : Tetsuya Nomura (Final Fantasy V à VIII, Final Fantasy X, Final Fantasy VII - Advent Children, Kingdom Hearts)
- Director Artistic : Yusuke Naora (Final Fantasy VII, Final Fantasy VIII, Final Fantasy X)
- Composer : Takeharu Ishimoto (Final Fantasy VII - Before Crisis)
- Producer : Kousei Ito (Final Fantasy VII - Before Crisis)

Obrázek
Obrázek
Přežil jsem karmickou bouři. Nevim kde jsem.
dr.miša
Unstoppable
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 29. 3. 2009 01:52

Nové screeny z FFXIII, tentokrát zaměřené na bojový systém, prosím Torhama o odbornou konzultaci:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Torham 29. 3. 2009 12:16

N.Marko: Zatím se to těžko dá říci, musel bych k tomu systému mít nějaké info nebo ho vidět v pohybu. Podle toho, co vím, se má jednat o jistým způsobem modifikované ATB. ATB pásek zůstává stejně jako v FF IV, VI, VII, VIII a IX, funguje však trošku jinak. Celý ATB pásek má určitou "maximální bodovou hodnotu". Každá akce z něj ubere daný počet "ATB bodů", takže pásek se vyprazdňuje postupně s každou provedenou akcí, nikoliv celý naráz jako doposavad. Pásek se patrně začne naplňovat až po jeho vyplýtvání (pravděpodobně rychlost naplňování pásku by mohla záviset na Speed statu postavy a mohou ji ovlivnit statusy Haste a Slow, případně Stop). Hráč se pravděpodobně bude moci přepínat mezi postavami jako doposavad (žádné gambity?). To, že každá akce ubere jen část ATB pásku (ne celý), by mělo umožnit rychle "nasekat" různá komba skládající se z několika akcí následujících těsně po sobě a tak vytvořit ony akčně vypadající soubojové sekvence známé z trailerů. Díky principu fungování ATB pravděpodobně vypadnou MP; nejsou ani vpravo dole, kde jsou informace o partě (jména, HP a ATB bar každé postavy).

Zatím moc nechápu ten bar vpravo nahoře...očividně nějakej bonus, nevím však, na co se vztahuje a jak funguje :hm

Battle parta bude zjevně tříčlenná, ta vlaječka očividně označuje hráčem ovládaného Party Leadera, stejně jako v FF XII. Ovšem na třetím screenu je krásně vidět, jak týpek (Sydney nebo jak se jmenuje) střílí z pistolí, zatímco Lightning stojí v klidu...hráč se pravděpodobně bude moci mezi postavami přepínat jako v předešlých verzích ATB. Vpravo v dolní polovině obrazovky je zcela určitě battle parta - jména, HP a pod nimi ATB bar každé postavy v partě... Vlevo dole je pak jistě příkazové menu. Ta "políčka" nad ATB barem jsou zjevně prováděné akce (lze jich očividně naházet více za sebou) a pod ním jsou dostupné akce. Ty malé bary "rozházené" po screenech jsou zjevně HP bary hráčem napadaných nepřátel (možná na to bude potřeba nějaká abilita, jako v Kingdom Hearts...).

Poslední screen neokomentuju, nic mě neříká... možná konkluze bitvy, čas trvání boje a patrně získané EXP/AP (možná spíše TP, protože dole je položka "TP Bonus" :hm ). Ale FAKT nevím...můžu se totálně plést, japonsky neumím :-/

Ten systém bych musel vidět v pohybu a musela by to být nějaká kvalita (ne s**t typu YT :-\ ), případně bych potřeboval textové informace v ENG. Takhle se můžu opřít jen o to málo, co je známé a spekulovat...

Osobně si myslím, že ten systém moc akční nebude. Jen je modifikován tak, aby samotné soubojové sekvence vypadaly akčně (proto ta komba a trošku odlišné fungování ATB). V minulosti ty sekvence moc akční nebyly...týpek máchl mečem, případně vystřelil nebo hodil kouzlo a pak jel buď další týpek nebo enemy. Tento systém očividně zachovává elementární principy původního ATB, ale umožňuje linkovat více akcí za sebou v rámci jednoho turnu, což vypadá akčně a děsně cool. Ovšem by to IMHO nemělo příliš zakčnit samotné souboje. Jen budou akčněji vypadat :-) Pokud bude možnost přepnout systém do Wait modu, myslím, že ani N.Markovi by neměl dělat problémy. Prostě místo jedné akce dáš třeba Attack, Attack a Fire (například) za sebou :) Wait mode (pokud tam bude, ale nevidím důvod, proč by tam nebyl :hm V FFku jsem s výjimkou Crystal Cronicles nikdy neviděl vyloženě akční BS) se postará o to, že budeš mít HODNĚ času na přemýšlení ;-)

Zatímco systém FF XII byl totální změnou oproti dřívějším dílům s ATB, tohle bude spíše jakási evoluce ATB systému umožňující více cool bojové sekvence díky kombům, ale zároveň neztratí přednosti původního ATB systému. Ovšem opět - musel bych ten systém vidět v pohybu a v pořádné kvalitě. Asi bude dobré počkat na US/EU release a recenze :) Zatím mohu jen spekulovat...
"We may never meet again. But we never forget each other." - Leon / Kingdom Hearts
PC, PS2, DS Lite ( :love: )
Migruji na WINDOWS LIVE Messenger - Radek.Svoboda.1@seznam.cz Si mne přidejte ;)
Torham
Rampage
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků