Jo navíc je tam to kódování do videa, to je fakt. No to je nicméně jen o výpočetním výkonu, takže s dost silným počítačem to může znamenat lag blízký nule. Data, co jdou ke konzoli, je lag periferií (stejný jako na lokále) + lag internetu (u Mraka 0). Pak počítá konzole samotnou hru (stejný jako na lokále), pak tedy to kódování do videa (s jednoúčelovým a dost silným počítačem asi no problem) a cesta zpátky k tobě, což zase s dost dobrým internetem znamená 0 lag.
Mimochodem v tom článku, o kterým tu furt mluvíme, není ani slovo o tom, na jakým připojení to oni testovali.
Mraku, i můj mobil střední třídy umí natáčet 240 FPS video. Určitě máš taky nějaký takový. Nechceš to pro ***** zkusit změřit s tím tvým über netem? 1 snímek delay ve videu bude lehce přes 4 ms input lagu...