Takže opět přínáším(e) novinky z vývoje.
Zimní mapa je již skoro hotová (tedy především programově) a celkově se bude řadit k jedněm z nejtěžších map.
Hráč totiž bude postupně mrznout (jak hodně je zmrzlý jde vidět zejména na status baru se jménem "Teplo" (viz screeshot níže), ale také na samotné míře zbarvení hráče do modra
Pokud hřáč zmrzne úplně, ztrácí život. Z toho plyne že se musí pravidelně ohřívat. Teplo může získávat z různých výbuchů, zejména tedy z výbuchu sudů, protože po jakémkoliv výbuchu zůstane malý "obláček tepla" který se sice rychle rozplyne, ale zase ne tak rychle aby se v něm hráč nestihl aspoň trochu ohřát (na screenu níže lze vidět jak je už docela dost namodralý hráč právě ve zmiňovaném obláčku tepla).
Nyní přichází na řadu pravděpodobně poslední mapa - temný sklad.
Jak již název vypovídá, bude se jednat o sklad plný překážejících krabic, kde hráč bude vidět sotva na špičku nosu, respektive osvětlen bude jen malý okruh místnosti kolem hráče. Jakmile bude tato mapa alespoň z části naprogramovaná, jistě přineseme nové screeny a zatím tu necháváme místo pro vaše názory, nápady a kritiku