Dojmy z her na PS VR:
Tak jako Valkyria zklamání. Jenom 4 (!!!!!!!!) příběhové mise - cca dvě hodiny hraní a pak už jenom multiplayer na 5 (!!!!!!!!!!!!!!) mapách ve dvou režimech. To si snad jako dělají ***** ne? Za tohle chtěli plnou pálku! Twe to bude zase recenze! Ale hlavně, že mikrotransakce z free2play PC verze zůstaly. Lahoda ta jahoda, jako fakt.
Driveclub na druhou stranu tuna obsahu ááááááááááááááááááááále - vypadá to jako *****, z nějakého důvodu systém ignoruje, že nesedím naprosto kolmo na kameru, nejde se přepnout do pohledu z venku (což je už jen taková maličkost) a nemáte tělo - vidíte jen rukavice, takže pocit neukotvení v prostoru je ještě horší. Krom toho ta hra je tak nějak šedivo-tmavá. Je tam prd vidět a detaily jsou jen něco, o čem si vývojáři jenom povídali.
To nám ta VR revoluce pěkně začíná, jen co je pravda
EDIT// Milestone pro jednou mile překvapili a kromě obvyklých megakopanců jako jsou dvojíté extra dlouhé loadingy na každý prd, nudné okolí tratí a trochu divná fizika, jejich RIde vypadá k světu! Já jako fakt docela čumím!
-- 1. 11. 2016 16:54 --tdohn: Tohle jsem viděl už dávno a jako jo, záleží a podle mne závodní hra, která nemá 60fps tady nemá co dělat, ale taky říkám, že rock solid 30fps u TPS hry třeba až tak nevadí. Samozřejmě vůbec bych se nezlobil, kdyby všechny hry měli 60, ale toho se už nedočkám.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short