Moderátor: Moderátoři Doupě.cz
Dark_one píše:Nerikam, ze jsem vcera nemel trochu rozhozenej sandal, ale na druhou stranu jsem vazne rad, ze se alespon nekdo chytnul
Btw. na NDS jsem jeste nevidel hru, ktera by bud nebyla 2D nebo by nevypadala kostickovane a hranate jak z PSX. Nekdo lidem z Nintenda mohl vysvetlit alespon co znamena bilinear filter. Mozna i v tom vidim jisty rozdil mezi minulym a soucasnym stoletim.
Mican píše:Jeee.. Mluvíte o displayi NDS, který má rozlišení 256x192 bodů! Takové rozlišení mělo mimochodem ZX Spectum z roku 1982 (což znamená, že je NDS ideální platformou pro emulátor Spectra) a bilineární i jakékoliv jiné filtrování tam není udělané úmyslně. Při takto omezeném množství bodů musí nést každý bod co nejvíce "herních informací" a jakékoliv rozmlžení by bylo jedině na škodu.k/quote]
Ty nam vzdycky ukazes takove hezke srovnani, kdyby to alespon bylo ve stejnem rozliseni, udelej to na nejake PC hre, tam to uvidis nejlepe, zapni bilinear a potom ho vypni, uvidis ze je ten rozdil zanedbatelny, pokud vim tak tenhle filtr zajisti ostrost textur v dalce, nejlepe je to videt v nejake fps na ceste pred tebou, nevim co to ma spolecneho s kostickama na aute, a na silnici, tady jsem udelal screen v CSS, na prvnim obrazku bilinear, na druhem AF, ktere uz stoji za toDark_one píše:->Standa: COZE? bez a s bilinearnim filtrem, ze to vypada PODOBNE?
Asi takhle:
S filtrem
Kostky na aute, kostky na silnici, kostky v okoli. Tak me napada, proc se vlastne NDS stale prirovnava k N64, ktere pokud vim rozhodne melo minimalne bilinear filter a hry na nem urcite tak strasne nevypadaly?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků