Podle mě těch 10 let znamená jen to, že počítají, že budou PS3 10 let vyrábět, ale PS4 vydají zase za 5 let. Si vemte Megadrive. Ten byl uveden na trh v roce 1988 a prodej konzolí a her skončil až okolo roku 1998 a mezitím byl v roce 1994 vypuštěn Saturn. Nebo to samé u PS. Ten se začal prodávat r. 1994 a prodává se dodnes, tzn. taky 10 let.
K té fotorealistické grafice. Pod tímhle pojmem si představuji hru s grafikou, která je k nerozeznání od televizního vysílání. Hry s takovouto grafikou podle mě nebudou ještě hóódně dlouho, pokud je to vůbec možné. Já myslím, že aby byly rozdíly v grafice mezi 2 generacemi konzolí relativně stejné, tak musí docházet k navyšování výkonu na druhou, takže ve výsledku bude k fotorealistické grafice (= vlastně matrix
) potřeba vlastně nekonečný výkon.
A teď jsem na to přišel. Skutečný matrix = simulace celého života nikdy nemůže vzniknout, protože ten počítač by musel být tak výkonný aby zvládl simulovat i sám sebe, ale k tomu by potřeboval mnohem vyšší výkon a aby uměl nasimulovat svou výkonnější verzi, tak by musel být zase výkonnější a tak dál.
LOL, co to tady píšu za blbosti???
Měl jsem: kopie Atari 2600, Sega Mega Drive II, Sega Saturn, Sega Dreamcast, GP2X, Xbox 360
Blog s občasnými příspěvky a fotoalbem z JP http://my.opera.com/TomasKunert/blog/