Dungeons of Aledorn

Morrowind, Knights of the Old Republic, Baldur's Gate...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod kurcatovium 13. 2. 2015 23:07

Bloom je zhouba moderních her... :-(
kurcatovium
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 21. 2. 2015 16:14

Grafik má bloom rád, dělá to schválně je to sabotér :D Přiznal se k tomu.
Nicméně ono je hodně znát screen a pak když to hrajete, tak jak se to světlo a stíny hýbou, tak to není tak hrozně přepálené, ale u těch screenů to působí nepřirozeně.
Díky za feedback

-- 21. 2. 2015 17:15 --

Změna data startu KS kampaně a ukázky z prototypu souboje

Zdravím vás pařani a fanoušci Dungeons of Aledorn
Po dlouhé diskusi a dlouhém uvažování o aktuálním stavu naší pre-alpha verze hry, jsme se rozhodli, že KS kampaň odložíme do 11. března. Je to proto, že chceme každému poskytnout takovou verzi hry, která lépe odráží možnosti souboje v DoA. Byla to těžká volba, ale je to tak nejlepší pro hru i pro Kickstarter kampaň.
Ujišťujeme vás, že budeme každý den tvrdě pracovat až do startu, aby se naše pre-alfa zlepšila do takové úrovně, aby potěšila veškeré beckery, kteří nás podpoří v naší kampani 11.3.2015.
Prozatím Vám přinášíme alespoň screeny z pre-alpha verze souboje.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Slash_luke 23. 2. 2015 09:59

Když už mluvíte o tom, jaká je hra "v pohybu" - možná jsem to přehlédnul, ale proč jste ještě nevydali žádné (třeba jen krátké) gameplay video?
Slash_luke
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 28. 2. 2015 03:59

TO je hodně dobrá otázka. Mě to PR zakazuje, že prej to necháme až na KS. Gameplay videa máme opravu spousta, vydrž ještě pár týdnů a příjde to ;)

Nef
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 1. 3. 2015 13:54

Představení GUI inventáře

Zdravím Vás přátelé, vývojáři, hráči a fanoušci hry Dungeons of Aledorn. Čas se nám pomalu krátí (10 dní do startu KS kampaně) a my pro Vás máme zase něco z vývoje. Tentokráte Vám představíme, jak vypadá GUI inventáře. Jak je ze screenů patrné, slotů na vybavení bude více než dost. Jako vždy budeme rádi za jakýkoli feedback.
Díky za Váš názor a těšíme se společně na 11.3.15 na naší KS kampaň.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod kurcatovium 1. 3. 2015 14:59

Proč ten pán vypadá jako těhotný lenochod?
kurcatovium
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 6. 3. 2015 13:59

Na postavách se ještě pracuje. Vznikají pomocí softwaru MIXAMO, se kterým se stále učíme.
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod flash789 7. 3. 2015 21:29

ten inventar vypada otresne, podobne delali rusove když měli boom rpg her před deseti lety..
Podle me vam tohle na KS uz neprojde, mozna tak nekdy když ta manie z KS zacala, dnes jsou lidi uz hodne optarny komu daj peníze.

Ale nektere ty obrazky vypadaji pekne, otázka je jak to vypada v pohybu.
kazdopadne hodne stesti, ale uprimne rikam, ze na tohle bych zatím peníze nedal.
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.
flash789
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod formaldehyd 8. 3. 2015 19:43

Ale tak nechme se překvapit, kampaň začíná za 3 dny ;) Otázkou je, o kolik si řeknou. Když si vezmu, že třeba kampaň na Underworld Ascendant se docela dlouhou "táhla", a to za ní nestojí zrovna noname vyvojáři, tak to bude podle mě klíčový okamžik. Důvěra hráčů už je nižší, větší šanci mají ti, co můžou už něco konkrétního ukázat a jsou připraveni být 24 hodin k dispozici pro dotazy.

Za sebe mám spíš problém s těmi screenshoty se souboji. Z toho mě akorát jde zrak šejdrem. To je jak kdyby se bojiště namapovalo na kouli. Když už to má mít inspiraci v Realms of Arkania, tak není od věci, se toho držet. Z Might and Magic tam zatím nevidím nic.

Nekonzistentnost grafiky už tu někdo zmiňoval hned z počátku. Ale to určitě ještě nějak vypilují. Pohled na hru v pohybu tu opravdu chybí. Z té dosavadní prezentace bych byl taky hodně na vážkách, jak už jsem zmínil, rozhodující bude, s čím v té kampani přijdou a jaký to na mě udělá dojem v ní :D
formaldehyd
First Blood

Odeslat příspěvekod Team21 8. 3. 2015 19:49

Ukázka grafiky – starý hřbitov
Zdravím všechny herní nadšence, fanoušky RPG a hry Dungeons of Aledorn. Už jen tři dni zbývají do startu naší kampaně na KickStarteru. Přinášíme tedy poslední předkampaňovou newsku. Dnes to bude opět ochutnávka z grafiky hry. Jedná se o hřbitov, na kterém se bude odehrávat jeden vedlejší úkol. Těšíme se na vás 11.3.15 při startu naší kampaně. Předem díky všem za podporu.
Váš Team 21
P.S. jako vždy uvítáme jakýkoli feedback

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com[/url]
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 11. 3. 2015 20:34

Kampaň odstartována
KICKSTARTER
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod formaldehyd 11. 3. 2015 22:16

Předně gratuluju k tomu startu, řekli jste si o celkem rozumnou částku.

20 let designování herních projektů ... no, doufám, že je ti Nefarite alespoň 40 let, to je totiž první věc, která mě zaujala. Každopádně nechat mluvit Dana, nebyl špatný tah, byť bych raději slyšel autora toho celého ;)

Hru jsme jakžtakž v pohybu viděli, otázek by se určitě i tak našlo dost, ale pro představu to stačí. Pokud uspějete, Quido Henkel, pokud to tedy sleduje, si asi bude trhat vlasy, protože jste v podstatě představili jen lehce faceliftovanou Realms of Arkania ;) Změna herních pravidel na tom mnoho nezmění. Nehledě na ustřední motiv hry.

Tady je na řadě má otázka. Možná, že opět jen řečnická ;) Když už jste vyšli do kampaně, tak teď mi určitě jako fanouškovi Might and Magic prozradíš, čím se DoA v této sérii inspirovalo? Já v tom stále vidím jen RoA.
formaldehyd
First Blood

Odeslat příspěvekod Team21 12. 3. 2015 02:29

Ahoj,
40 mi není, ale designuju opravdu od dětství, s tím prostě nelžu. Nechat mluvit Dana byla jednoznačná volba...

Souhlasím, že RoA je jeden z hlavních inspirací pro hru, nicméně uvidíš sám, že od RoA jsme hodně daleko hlavně v mechanikách. Nicméně nestydím se za to, navíc mluvíme o tom, že jsme duchovní nástupce těchto dungeonů...

V M&M byla inspirace hlavně v přestupových questech a skillování dovedností. To je to, co se zatím ukazuje špatně. Ale jediná hra, o které vím, že měla družinu a každého člena si mohl díky questu povíšit na jiné povolání mělo M&M a je to dobrý a zábavný prvek, proto jsem tam M&M uvedl.
Další prvek je hospodská minihra, která se bude hrát po celém Aledornu a též bude mít smysl ji hrát všude, podobně jako Acromage... ;)
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod formaldehyd 12. 3. 2015 08:37

Ahoj, díky za odpověď.

Rozhodně se za inspiraci stydět nemusíš, jenom jsem zhodnotil svůj první dojem z kampaně :) O mechanikách jsem se dočetl už v tom Press Kitu, co jsi mi poslal, tady jsem právě zvědavý, jak to pak bude v praxi fungovat. Třeba inspiraci ve skillech a povyšovacích questech z M&M jsem v něm neviděl, to je pro mě docela vítaná novinka. Minihru jsem zaregistroval. Teď koukám, že tam máte i tech demo, to jsem včera nějak přehlídl.

Akorát tam nevidím, jakým způsobem to máte v plánu distribuovat (STEAM, GOG, ...), tedy např. i případný Early Access atd.

Jsem docela zvědav, jestli vás zaregistruje komunita na RPGCodexu, případně jaký k tomu zaujme postoj. Prezentaci DoA jsem zatím našel jen tady a na portálu České-Hry.

Edit: Zpět, už to na RPGCodexu vidím :)
formaldehyd
First Blood

Odeslat příspěvekod Team21 24. 3. 2015 14:49

Obrázek
Team21
Killing Spree

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků