Stránka 1 z 3

OnLive i v ČR

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 9. 2011 15:05
od vasam
Zdravím,
nevím, zda je to již nějak oficiálně oznámeno, ale náhodou jsem přišel na to, že systém "streamování her" OnLive již funguje i v ČR (dříve pouze USA a během pár dnů by měl být oficiálně i v UK).

Re: OnLive i v ČR

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 9. 2011 19:46
od Sasakr
Moc ti nerozumím, jak jsi na to přišel. Ono to tu fungovalo vždycky, ale nešlo to moc hrát, bylo to nestabilní (aby taky ne se servery v USA). Takže už jsou servery někde v Evropě?

Re: OnLive i v ČR

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 9. 2011 19:49
od vasam
Hratelné to celkem je, i když odezva je cca 0,25 sekundy, takže třeba na FPS se to moc nehodí. Se stabilitou problém není.
Co jsem to kdysi naposled zkoušel, vyhodilo mě to kvůli tomu, že nejsem z USA.

Re: OnLive i v ČR

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 9. 2011 21:46
od Sasakr
Aha, já to zkoušel někdy před rokem a nevyhodilo mě to, ale 250ms je strašlivě moc.

Re: OnLive i v ČR

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 9. 2011 21:59
od tdjohn
Strašlivě moc? Kolik bys chtěl?

Re: OnLive i v ČR

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 9. 2011 22:13
od Sasakr
50? Jako promiň, ale čtvrt sekundy, to je tak akorát na tahovou strategii.

Re: OnLive i v ČR

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 9. 2011 22:20
od vasam
Možná je to miň než 250 ms - byl to jen odhad :)
Až na FPS je to celkem OK, ale samozřejmě na odezvu při hraní "offline" to nemá

Re: OnLive i v ČR

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 9. 2011 22:31
od tdjohn
50 mají nejlepší věci na konzolích, takže to není až tak zlá hodnota. Těch 250 není moc na hraní, ale i tak jsou hry, které to na konzolích dosahují a hrát se dají (KZ2, GTA4...). Pořád je docela zázrak, že onlive má podle testů něco přes 150 ms a záleží na spojení a hře.

Re: OnLive i v ČR

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 9. 2011 00:30
od Sasakr
Proboha, ale uvědom si, že mít multiplayer s odezvou 250ms a hrát (rozuměj mačkat klávesy) s odezvou 250ms, to je rozdíl.

Re: OnLive i v ČR

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 9. 2011 07:07
od Mrak
Sasakr, to máš marný :D Já, co hraju COD2, tak mám odezvu tak od 9-30 a stojí to za prd a víš proč tdjohne? :D Protože všichni ostatní mají mnohem vyšší pingy a proto, i když já vidím, že jsem zasáhl přesně, ho netrefim, prostě je buď před nebo za střelou, která ho má zabít.. :-! Proto jsem rád, když je tam nějakej hráč, který má podobnej ping..

Re: OnLive i v ČR

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 9. 2011 08:51
od tdjohn
Právě mačkat klávesy s odezvou 50 ms jsou nejlepší dnešní hodnoty. Jestli to onlive zvládá s 150 ms, tak je to poměrně zajímavé řešení, i když ne na všechno. Nebavíme se teď o MP, ne? Prostě ty zmáčkneš a chvíli to trvá, než hra zareaguje.

Tak si zahraj MW. Tam zasáhneš, když zasáhneš a druhý hráč může klidně vidět, že jsi ještě ani nevyběhl zpoza roku.

Re: OnLive i v ČR

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 9. 2011 09:23
od Lo!Zza
Podle meho skromneho nazoru je nejlepsi odezva 0ms, ale to je jen muj pohled na vec. :D

Tech 50ms je odezva bezdratoveho ovladace na PS3, ne? (Asi proto je to nejlepsi hodnota :)))

Re: OnLive i v ČR

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 9. 2011 09:37
od tdjohn
Asi tři snímky dělá monitor/televize a pak několik snímků HW. Ovladač by měl být zanedbatelný, ale nevím to jistě. U 60 fps hry je na jeden snímek 16 ms.

Re: OnLive i v ČR

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 9. 2011 10:34
od Peter S. Kenedy
Onlive má spouštět na podzim servery v UK, takže pak by to snad mohlo být lepší, nicméně to rozlišení, které tam dávají je strašné, to si raději ty hry koupím na konzoli

Re: OnLive i v ČR

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 9. 2011 20:00
od Sasakr
Rozlišení 1280*720 ne? Ale zase 60 FPS :-)

Jinak mi přijde absurdní, abych odezva třeba klávesnice na PC byla 50 ms a i kdyby, tak 150 je třikrát tolik.

A ještě k těm COD2, to je tedy blbě udělaný. Když v Assault Cube má někdo ping třeba 300, tak ty stejně nemáš problém ho zasáhnout, protože se počítá to, co vidíš ty, jinými slovy on je sice už někde jinde, ale ty ho vidíš tam, kde byl a v tom ho zasáhneš, takže je zasažen, i když už tam není. Je to srozumitelný? :-D