Stránka 65 z 69

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2017 21:50
od tdjohn
Sasakr to myslí dobře, vole :D

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2017 22:06
od Sasakr
Myslíš nabrat jen na tucích? No nevím, zkusit to můžu. Ale furt žrát voříšky... no nevím :-D

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2017 22:23
od tdjohn
Nabírá se jen na proteinu. Cokoli jiného je dost k ničemu, protože to nefunguje :D Ale ať si to Darwel dělá jak chce. Až bude mít 100 kg a většinu tuku, tak si na nás vzpomene :D

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2017 22:33
od Darwel
Ja neprotestuju proti tomu co tady pisete. Bavi me tva neochota hodit foto, presne jako PC. ^^

Nicmene s tim souhlasim - chlastam pred a po thaiboxu protein a rozhodne se dostavujou vysledky. Vazim vicemene furt stejne (175cm/85kg), ale dost podstatne se mi zmenila skladba toho, z ceho se tech 85 kilo sklada. Predtim jsem mel dost bachor a celkove jsem byl takovej wiggly. No, bachor uz nemam a k nejakymu tukovymu wiggly mam taky daleko. Nejsem zrovna ryslej, ale dost podstatne mi narostly ramena, hrudnik, ruce a zacina se mi pomalu formovat bricho. To, ze bych ted nekomu pri bitce oproti stavu predtim pravdepodobne urazil hlavu je jen takovej prijemnej bonus. Protein rulez.

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2017 22:38
od tdjohn
Ahaaa, jsem se bál, že jsi příznivec žraní sacharidů, abys byl velký. Budeš, ale plný tuku :D On je tuk všude, tak není potřeba ho vyhledávat a sacharidy jsou třeba v běžné příloze, takže taky v pohodě.

To je vtipný, že jsme všichni tak malí, ale stejně vážím o dvacet kilo méně než ostatní :D Prostě asi moji předci nebyli dřevorubci.

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2017 22:42
od Darwel
S tim souhlasim, sacharidy uplne staci na snidani/veceri s chlebem/prilohou. Co chybi jsou proteiny a shaky jsou na to super, ja proste nemam cas si delat lososy a hovezi steaky. Taky uplne nechapu gainery, ty veci jsou v podstate predrazenej mouckovej cukr. Pravda, jsou lidi co nepriberou kdyby se *****, tam se asi gainer hodi. Naopak treba ja musim sacharidy v jakykoliv forme nasilne odbouravat jinak okamzite zacnu pribirat tuk, viva la pomalej metabolismus...

Jsem presvedcenej o tom, ze moji predkove byli Vikingove, minimalne stavba tela tomu, dokud neco delam, odpovida. :mrgreen:

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2017 22:48
od tdjohn
Přesně tak. Teď mám víc času, ale stejně dám radši nějaké lehčí jídlo a doplním proteinem. Nechci jíst kilo masa a pak ležet dvě hodiny a trávit :D

Já to mám tak, že i kdybych jedl jen sacharidy, tak stejně nepřiberu. Kamarád, který je na tom podobně, vždy zkoušel gainery a nic :D Prostě není šance. Jedině těžký váhy a protein. Jinak samozřejmě steroidy, pokud máš blbou postavu a chceš vypadat trochu jako ostatní. Ty těžký váhy docela u mě zabíraj, ale nevím, proč mi pořád klesá váha :D

Proč ne, na postavě hrozně záleží. Každý se rodí s jinou, no.

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 2. 2017 02:12
od Sasakr
Mně naopak přijde, že těch bílkovin do sebe dostat dost je docela sranda. Viz jídelníček na předchozí stránce.

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 2. 2017 08:07
od Darwel
To prave resi proteinovy shaky. Sotva najdes rychlejsi a jednodussi zpusob jak do sebe nacpat najednou kotel bilkovin. "No supplement" cesta je sice strasne uslechtila, ale na to ku*va nemam cas. :mrgreen:

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 2. 2017 11:09
od tdjohn
Sranda :D A co ten tvaroh? Ten rozhodně nebudu jíst moc často a tučné ořechy také ne. 250 g masa také není úplně málo, ale když se to rozloží, tak je to asi v pohodě. Váží se to před a nebo po uvaření?

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 3. 2017 22:24
od Sasakr
Tak po měsíci rýsování musím říct, že bomba. Dělám miliardu chyb, teď jsem si zkurvil nohu, tak nemůžu ani běhat, ale vysazení alkoholu hodně pomohlo. Objem sice mizernej, ale ta vyrýsovanost to nahradí. Rozhodně z člověka sálá víc "teens get wet" faktor než z oplácanýho kulturisty.

-- 6. 3. 2017 22:26 --

Jinak začal jsem taky pořádně cvičit triceps, protože jen bicákem se ruce fakt nenaženou.

Tdjohne, ty lemple, co ta fotka *****?

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 3. 2017 23:27
od tdjohn
Já jel pořád na váhu, ale pořád jsem měl něco právě zkurvené. Jednou prso z boxu, tak jsem nejel prsa s plnou, pak půlka zad, tak jsem nejel naplno záda. Takže jsem na tom stejně jako před měsícem, ale všechno je daleko jistější. Nohy jsem dostal do rekordní formy, tak alespoň se to trochu hýbe.

Ale chtěl jsem se tě právě zeptat na tu rýsovačku. Protože jsem špek se 17 %, tak co doporučuješ? Nechci v létě vypadat jak nějaký šílený špek, který jí jen brambůrky.

Foto bude, ale musí to vypadat!

-- 6. 3. 2017 23:28 --

Jinak já právě před pár měsíci rozjel bicák, protože jen tricákem se ruce fakt nenaženou :D

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 3. 2017 00:17
od Sasakr
Co doporučuju... no řeknu ti, jak rýsuju. Jestli je to to nejlepší, co můžeš udělat, to nevím :-D
1) Sacharidy jen k snídani - miska vloček
2) Další jídla už bez sacharidů, popř. třeba jeden plátek celozrnného chleba k obědu, druhému obědu, večeři... jak se mi chce. Nějaký sacharidy jsou i v tvarohu před spaním.
3) Bílkoviny v každém jídle, ale to je asi jasný.
4) Energie z buráků a slunečnicových semínek.
5) Koupil jsem spalovač. Výtažek z pepře, zelenýho čaje, kofein... taková ta klasika, snad žádný svinstvo.
6) Klasicky porce BCAA jednou denně před fyzickou aktivitou
7) Po posilovacím tréningu ihned cca. 25 minut běhu.
8) V neposilovací dny jsem chtěl hrát fotbal nebo HIIT. HIIT jsem dělal sakum prdum jednou, takže jen ten fotbal, ale to bylo jednou tejdně.

Takže jak vidíš, pohyb nic extra. Kdybych jel opravdu 3× týdně HIIT nebo fotbal, asi by byly výsledky lepší.
Jinak jak jsem řekl, vysazení alkoholu (takže ani jedno pivko), sladkosti a jiný nesmysly snad nemusím zmiňovat.

První dny bude asi šok kvůli přechodu na málo sacharidů, ale pak si tělo zvykne. To je možná problém, můžeš zkusit vlny. Já jsem na to línej.

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 3. 2017 01:02
od tdjohn
Super, dík. To celkem jde. Nevím, kdy začnu rýsovat, ale zatím tolik nespěchám. Protože se živím hlavou, tak potřebuju plno cukru, což trochu koliduje. Ale pokud to s ním nepřeháním a dělám ty svoje tréninky, tak to je v pohodě. Jen ty tvoje semena by na mě byla si moc tučná. Jsem je jedl ve velkém před rokem a přibral jsem asi pět kilo během pár měsíců. Ale i jsem hodně jedl, tak není jisté, jestli to bylo tučnými semeny :D

Dát běh pro tréninku by u mě nefungovalo, protože bych neměl jak běžet :D To je ten jinej metabolismus. Obvykle doplňuju cukry při tréninku, jinak bych je nedal.

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 3. 2017 01:28
od Sasakr
Neříkal jsi, že máš 65 kilo a 175 cm? Co chceš ***** rýsovat? :-D