Stránka 62 z 69

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 12. 2016 22:18
od tdjohn
Tak možná dělám moc věcí mimo práci :( Ale také záleží, jestli se chci dostat do formy. Teď zase stavím životní formu, tak to prostě bere víc času a tréninky jsou ostřejší. Což mě zase víc vysiluje a po nich jsem dost zničený :D Si fakt říkám, proč se na to nevykašlu. Ale určitě to znáš ten pocit, když si skvěle zacvičíš. A nebo když zlomíš nějaký ten rekord. Je to složitý...

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 1. 2017 19:37
od tdjohn
Přepokládám, že tu všichni teď jedou naplno jako já :D

Děláte tlaky za hlavu? Takový ten cvik, který se skoro nikde nedoporučuje. Jsem začal nedávno a vypadá to dost cool. Ale pokud mi někdo řekne, že po půl roce musel na operaci ramen, tak bych si dával větší pozor.

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 1. 2017 21:03
od Sasakr
Začal jsem znovu v listopadu, když jsem viděl, že se mi to hroutí (vy víte co). A tak jako vždycky, když jsem začínal od píky, za 2 měsíce rozdíl jako prase.

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 1. 2017 21:24
od tdjohn
To je super. Vždy si vzpomenu na ty tvý fotky a je mi záhadou, jak to můžeš udělat s vlastní vahou. OK, taky nevážíš nejméně, ale i tak. Já jsem docela hubenej, ale teď zvedám to stejné, co před rokem, kdy jsem měl o 5 kg víc. Jsem zvědavý, jestli se dostanu o hodně výš.

Jak často jedeš a jaký váhy?

A co ten press za hlavou?

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 1. 2017 22:25
od Sasakr
Žádnej press za hlavou nedělám. A jestli myslíš tuhle fotku http://www.ronnie.cz/img/data/ctenari/g ... 3135_v.jpg , tak když si odečteš to sádlo, tak je to prd. Teď teda do konce ledna jsem časově zabitej, ale pak chci začít fakt hodně, hodně tvrdě, jako kdysi. To znamená klasicky posilování 3× týdně, ale asi každej den minimálně jedno HIIT, možná jeden den HIIT, druhej den kartio. K tomu hodně čistou dietu a chci se dostat někam k 10 % BF. Chci konečně jednou jedinkrát za život mít břicho a záda bez sádla. A hlavně teď si nahmatám 8pack, ten by taky mohl vypadat zajímavě, až jednou bude vidět (teď jen 6pack, s tím, že spodní řada ale je sádlový fald :-D). A pak se uvidí, budu zkoušet pomalu nabírat s hodně hlídanou stravou a uvidíme. Pokud to nepůjde a půjde zase sádlo nahoru, tak se na to možná vyseru a budu se jen udržovat.

Aktuálně jenom Po,St,Pá posilování a Út,Čt fotbal. Tréningy mám 2 a prostě je střídám. Jedu od všeho po 4 sériích.
Tréning 1: Shyby, dipy, kladivový zdvih, triceps v leže, ramena s jednoručkama (zvedání jakoby do T), jednoručka za hlavou obouruč (triceps), pak klasickej zdvih jednoručky v sedě, loket opřenej o nohu. Na konci břišní vakuum.
Tréning 2: Prkno, resp. pokus o něj; diamantový kliky, sed-leh, široký kliky, dřepy (v rukou jednoručky), zvedání nohou v leže, úzké kliky, výpony (opět v ruce jednoručka). Na konci vakuum. Všechny kliky s nohama na posteli.

Není to asi nejlepší tréning na světě, ale na takové to domácí cvičení... mě to baví.

-- 11. 1. 2017 23:28 --

***** aha, press za hlavou :-D Myslíš toto? https://youtu.be/s86oyVPIiME?t=1m5s Jo, tak to dělám. To je fajn, akorát na to nemám dost závaží, aby to byl nějakej challenge. Ramena jsem z toho nikdy necejtil.

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 1. 2017 22:53
od tdjohn
Cool, dík za info. Přesně tu. Já totiž nevím, jak vlastně vypadám s tukem, protože jsem ho nikdy moc neměl. Ale třeba to rameno mi přijde fajn a celkově je to dobré. Nebo je to možná i tím, že jedeš víc na svaly? Já jedu jen na váhu, ale nějaký ten sval k tomu potřebuješ :D

Právě od prosince se dostávám do formy a teď jsem tak na úrovni půl až roku zpět, kdy jsem měl daleko více kilo. Tak jsem zvědavý, kdy mě zastaví nějaké zranění :D

Tréninky pořád měním, protože záleží na výsledcích a i konkrétní práci. Když není čas, tak dám jen něco udržovacího a rychlého.

Na to, že to jedeš takhle tak vypadáš fakt dobře. Možná dobré geny :) Mám to více rozdělené, protože těžko po nohách dám něco těžšího, když mi to sežralo všechnu energii a zrušilo záda :D

Za hlavou myslím normální behind the back press: https://www.youtube.com/watch?v=Sw3r2lytys8
Málo lidí ho doporučuje :D

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 1. 2017 00:12
od Sasakr
Co to znamená jet na svaly/jet na váhu?!

Dej taky fotku, ať víme, o čem se bavíme. Možná jen málo žereš. Jinak tahle fotka je rok a půl stará, aktuální nahazovat nebudu bo zatím není čím se chlubit. V létě pak nahodím.

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 1. 2017 00:50
od tdjohn
Že mi jde hlavně o maximální váhy a série o dvou až tří opakováních je pro mě dobrá. Pro tebe předpokládám není? Nejezdím do zničení svalů, protože mi to na síle nepřidá. Naopak potřebuju co největší váhy dávat, aby tělo zareagovalo.

Nevím, proč mi každý cpe jídlo :D Pokud zvedám konstantně více a více, tak není nikde problém. Nechci být vyžrané prase, ale chci dávat super váhy k mé vlastní váze. Jsem nedávno uklouz na ledě a skoro jsem se toho nevšiml, protože normálně zvedám daleko větší váhy.

Teď se připravuju, tak spíše až budu na maximu. Ale vždy když jsem se podíval do zrcadla, tak prostě není nic moc :D Ronnie v tom prostě pořád není...

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 1. 2017 08:35
od Sasakr
Tak to já určitě nejedu na 2-3 opakování. Mám takový pravidlo, že si dám maximální váhu, co můžu (vzhledem k množství kotoučů), nikdy nedělám víc než 20 opakování a ideálně ne míň než 8. Pokud 8 nedám, snížím váhu.

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 1. 2017 14:46
od tdjohn
To je fajn, jsem si to myslel. Pro mě je to tak lepší kardio, kdy mi nic při tom moc neroste. Takže mám zahřívací série, kde klidně dělám i přes deset opakování, ale je to jen příprava na cvičení. Taky záleží na svalu, ale obecně. Vypadáš dobře, takže ti to funguje.

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 1. 2017 16:28
od Sasakr
Si ani neumím představit jet na 3 opakování. To musíš mít doma strašný váhy. Já na jednoručku nedostanu se svojí výbavou kotoučů víc než 16 kg a to nevím, co bych musel provozovat za cvik, abych udělal 3 opakování. Zvedat na pyji možná.

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 1. 2017 17:39
od tdjohn
To je když chci trochu zlepšit sílu. Nejedu moc izolace, protože za prvé to není taková pecka a za druhé to stejně nebude moc potřeba.

S jednoručkama jezdím fakt spíše izolace a je to tak na zahřátí. Třeba prsa po benchi jsou s tím super. Záda na zahřátí.

Ale jinak jedu hlavně ty základy jako dřep, deadlift, bench press a overhead press. Tím procvičím skoro všechno a nebo to zatím tak vypadá. Na kulturistiku to asi není, protože některé svaly je fakt lepší jet izolací.

-- 12. 1. 2017 18:40 --

Jinak jo, v závažích mám asi 400 kg. Ale to nejedu najednou :D Jen abych nemusel pořád všechno sundavat.

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 1. 2017 19:06
od Sasakr
Ty na to jdeš moc věděcky. Nedáme nějakou doupěcí challenge? Např. největší proměna do 1.6. nebo prostě nejlepší výsledek do 1.6.? Třeba by se zapojili PC, Mrak a další, kteří vždy jen mluvili :-)

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 1. 2017 19:51
od tdjohn
Myslíš proměna v síle? :D Jsem pro.

Ono záleží i na práci, protože občas je méně času a jedu třeba pár měsíců jen takové kardio, abych alespoň moc neztratil.

-- 12. 1. 2017 21:16 --

Ale pochybuju, že se někdo připojí, protože tvrdá dřina není pro lemply! :D

Darwel říkal, že dělá nějaký box, tak třeba alespoň dobrý bench by mohl mít.

Re: Posilovani & Sportovani

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 1. 2017 21:08
od tdjohn
Jak jste na tom s tukem? Všichni váží víc a přijde jim to cool, ale já vážím docela málo a stejně mám cca 16 % tuku. Samozřejmě podle toho jsou svaly "vidět". To si pak říkám, kolik má N.Marko a nebo Sasakr. Nebo co vůbec běžní lidé :D Myslím, že těch 10 až 12 by bylo na léto ideální.