od Peter S. Kenedy 31. 8. 2006 13:29
Něco o SH pro PSP:
Nepochybne očakávané odhalenie pôvodu zla v mestečku Silent Hill sa v stánku Konami predviedlo chabým demom, ako po hrateľnej, tak aj po obsahovej stránke. Konami radí so Silent Hill: Origins, podobne ako to spravil Capcom so sériou Resident Evil, vyššiu rýchlosť. Ak ste prehltli experimenty v The Room, tie v Origins nemusíte stráviť. Hra využíva nový model ovládania, ktorý si necháva nadávať Cineractive System. V podstate ide o kombináciu pohľadu over the shoulder a pevne umiestnených kamier, ktoré sa podľa potreby situácií (zombie v úzkej uličke) aktivujú sami. Zmenou pohľadu sa zmení aj ovládacia schéma, takže môže dôjsť k peknému zmätku.
Po väčšinu času však hráte Origins ako klasickú akciu, pribehnete k zombíkovi, umlátite ho tyčou, o ulicu ďalej zastrelíte pomaly sa hýbajúceho obyvateľa a bežíte ďalej. Celé to pripomína systém použitý v Resident Evil 4, vrátane červeného zameriavacieho lasera. Demo vraj reprezentovalo 30 % z finálneho kódu a bolo to na ňom poznať. Chýbala akákoľvek interakcia, nedalo sa vojsť do budov, až ste mali dojem, že do demo stojanu bola na poslednú chvíľu nahraná ranná verzia Origins.
Silent Hill Origins vás zavedie k samotnej podstate zla mestečka, kde zošalela nejedna osoba. Jednou z nich bude aj vodič kamiónu Travis Grady, ktorý do Silent Hillu niesol tovar (žeby sestričkám?). Veľmi rýchlo zistí, že sa s obyvateľmi, ako aj mestom niečo stalo a snaží sa čo najrýchlejšie z tohto miesta vypadnúť. Čo by to však bolo za Silent Hill, keby hlavného hrdinu neprenasledovali tie najhoršie nočné mory, však? Travisa budú strašiť spomienky z detstva, na ktoré by najradšej navždy zabudol.
Nový výlet do Silent Hillu vychádza začiatkom budúceho roka a bude vybavený soundtrackom z pera producenta Akiru Yamaoka.
WiiU, 3DS, PS3, PS4
Moderátor diskuzního fóra doupe