PS Vita

Diskuze o hrách pro kapesní herní zařízení

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod Lo!Zza 18. 12. 2011 17:25

A proto je budeme hromadne stahovat / nekupovat. Yay!
"U mě je problém..." - PC

for teh lulz
Lo!Zza
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 18. 12. 2011 17:26

oba jste mimo
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lo!Zza 18. 12. 2011 17:27

Tak hlavne, ze ty v tom mas poradek, ne? ;)
"U mě je problém..." - PC

for teh lulz
Lo!Zza
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod beat 18. 12. 2011 18:14

Pirátění je zlo, které "zlomilo" PSP. Hry se nekupovaly, tudíž se hry nedělalay...a když nejsou hry, tak se PSP méně kupuje, protože na něm není moc co hrát.
Tohle popřít nelze.

Na PSP se pirátí VELMI snadno a to je ten problém.
Snad se bude Vita držet lépe..a pokud už někdo Vitu hackne, snad se do dostane maximálně na úroveň PS3 - homebrew půjde, ale pirátské hry nikoli.
Vše nad tuto úroveň by bylo pro Vitu špatné..
beat
Dominating

Odeslat příspěvekod N.Marko 18. 12. 2011 18:25

PSP se prodalo 70 mega i přes to, že je hacknuté.
PS3 je hacknuté a stále se prodává víc než dobře.

Jediný vcelku schůdný způsob jak zamezit pirátství (protože hacknutí jako takovému nelze fakticky zabránit) je silné navázání komunitních služeb, konektivita s autorizovanými servery, nižší cena her, benefity pro poctivé kupující ve spojení s PSN.

Omezování funkcí nikam nevede.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod beat 18. 12. 2011 19:46

Nesouhlasím. Pirátění a kradení nikdy ničemu neprospělo...

Sociální blbosti, svázání s "čímkoli", konektivita....to akorát omezuje.
beat
Dominating

Odeslat příspěvekod N.Marko 18. 12. 2011 19:54

Neprospělo - ale zabránit se mu nedá. Co naděláš? Jediné co opravdu funguje je, přesvědčit hráče, že se jim nevyplatí krást. Jsou tedy dvě cesty. Represivní (DRM, hrozby soudem a pod), nebo pozitivní motivace (benefity ve hrách za pravidelné připojování k sítě (viz. třeba GT5), multiplayer, sociální sítě atd...). Co by jsi si radši vybral?
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SPY 19. 12. 2011 13:16

Tak Play.com zverejnil prodejni ceny her na Vitu. Golden Abyss bude o libru drazsi nez je Unchared 3 :tleskani

Jsem hodne zvedavej na prodeje.
Naposledy upravil SPY dne 19. 12. 2011 13:20, celkově upraveno 1
SPY
Killing Spree

Odeslat příspěvekod beat 19. 12. 2011 13:18

Prý má delší kampaň.. :mrgreen:
beat
Dominating

Odeslat příspěvekod SPY 19. 12. 2011 13:21

Tak to urcite, nez na tech mini pakach neco zamiris tak se to protahne :-)
SPY
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Lo!Zza 19. 12. 2011 18:48

Co to ctu o tom zamrzani? Ze by to byl az takovy fail? No divit se nebudu, je to prece Sony...

Ze ja si nakonec koupim to 3DS.
"U mě je problém..." - PC

for teh lulz
Lo!Zza
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mican 19. 12. 2011 20:09

beat píše:Nesouhlasím. Pirátění a kradení nikdy ničemu neprospělo...


To se pleteš, je to přesně naopak. To co se honosně nazývá "ochrana duševního vlastnictví" je brzda pokroku v umění, technologiích a kdoví v čem ještě. Mnoho literárních tvůrců se stalo slavnými (a následně i bohatými) jenom díky tomu, že v Americe tak nějak kašlali na autorské poplatky evropským tvůrcům a knihy vydávali "pirátsky" - za cenu dostupnou i sociálně slabším. Filmový boom nastal teprve když filmoví tvůrci utekli před licencemi a schvalovacími procesy výhradního držitele licencí na cinematograf až do nejzaššího zapadákova Ameriky (San Fernando Valley v Kalifornii, dneska známé podle místní realitky jako Holywood) a tam si točili ne to se líbilo společnosti pana Edisona, ale co se líbilo divákům, případně co se líbilo tvůrcům a nějak si na to vydělali. Kde by byl dneska herní průmysl kdyby se firmy jako Acclaim nevzepřely Atari a jejich exkluzivním smlouvám a nekonkurenčním doložkám? A opravdu by se v ČR první playstation prosadil jako první úspěšná konzole na trhu, kdyby na něj nebylo tak snadné pirátit? (cena hry 1999Kč, průměrný plat v roce 1996 byl 6800Kč čistého). Opravdu by se z bezvýznamné polovodičové firmičky Microchip stala světové jednička ve vývoji mikrokontrolerů, kdyby ty jejich produkty nebyly jen tak náhodou úplně ideální ke konstrukci modchipů pro playstation a pirátských telefonních/satelitních a nevím ještě jakých karet?

Navíc ještě nikdo nehacknul Vitu jako takovou, ten "Hello World!" běžel v zabudovaném emulátoru PSP, který je evidentně stejně děravý jako jeho hardwarový vzor. Potencionální pirátský software ale nemá přístup k žádnému unikátnímu hardwaru Vity. Jsou tři úrovně:

1, Hacknutí konzole = spuštění nativního kódu konzole. (Wii, NDS, PS3, PSP)
2, Odemknutí pro pirátství (XB360, DSi, 3DS)
3, Drobné kravinky, které se nehodí ani pro to pirátství. A přesně tady je teď Vita. Svým způsobem je obdivuhodné že se k tomuhle stavu dopracovali hned v den launche, ale to ještě nemusí nic znamenat. S mírným očekáváním jen můžeme očekávat další vývoj, zejména jak dlouho bude číňanům trvat vývoj neautorizovaných paměťových karet pro Vitu.
Hyena rulez!
Mican
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod beat 19. 12. 2011 23:33

Mican: Jo, pak jsem příspěvek zeditoval..když jsem ho přečetl a zjistil, že jde jen o emulátor.

Ohledně licencí vcelku souhlasím. Problém je jen s tím, když někomu utíkají peníze - potom prostě tvořit přestane. Zadarmo dělá velmi málo vývojářů..
beat
Dominating

Odeslat příspěvekod Peter S. Kenedy 20. 12. 2011 09:30

Tak Sony se chvástalo jak hned v den launche vyprodá všech 700 000 konzolí a ejhle, prodala se jen polovina a ještě méně než launch 3DS http://ninty.cz/3ds/porovnani-launche-p ... tendo-3ds/ Nicméně i tak je to úspěch v zemi, kde obecně Nintendo vede prodeje.

-- 20. 12. 2011 09:56 --

A navíc má docela nepříjemné chybky http://www.youtube.com/watch?v=rGCQU5kw ... e=youtu.be
WiiU, 3DS, PS3, PS4
Moderátor diskuzního fóra doupe
Peter S. Kenedy
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Autofaker 5. 1. 2012 23:07

Ještě k tomu pirátství na PSP: Na Nintendo DS (všechny verze), bylo pirátství daleko rozšířenější (desítky druhů různých flash karet, bez potřeby hackování samotného přístroje) a přesto se jedná o jeden z nejúspěšnějších přístrojů poslední doby. Myslím, že pes je opravdu zakopaný trochu někde jinde, než v samotném pirátství... Navíc, řečeno s nadhledem, Sony v posledních letech vydalo snad více nových verzí PSP, než vyšlo samotných her pro tuto platformu...
Autofaker
Killing Spree
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků