Jakou hru zrovna hrajete?

Diskuze o hrách pro herní konzole

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod Lo!Zza 12. 10. 2012 14:46

No tak kdyz z toho uz stihli udelat on-rail shooter, tak proc ne lehce filmovejsi akci?
"U mě je problém..." - PC

for teh lulz
Lo!Zza
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 12. 10. 2012 15:29

Dokonce hned několik a popravdě - ani jednou to nebylo nic dobrého (a fakt netuším proč se jim to nepovedlo).
Víš co :hm , já mám prostě ten problém se jmény, sériemi a značkami. Nemám nic proti různým žánrům, ale jak se něco už jednou jmenuje a je to zaběhnuté, tak se mi šprajcuje, když z toho dělají něco jiného. Jestli tím doufají, že je fanoušci (tedy já) budou mít víc rádi jakože "inovace" atp., tak soráč, ale já jim prachy nedám :pozor . Ano, je to subjektivní, psychologicky nevyzrálé a dost nelogické, ale nenaděláš ni :D
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peter S. Kenedy 12. 10. 2012 15:31

Tak ona každá značka potřebuje nějaký svěží vítr, kdyby to bylo dookola to samé, tak to taky nebude pořád ono a ohraje se to. Ale remaky 1,2,3 ve stylu 4,5,6 bych fakt taky nechtěl.
WiiU, 3DS, PS3, PS4
Moderátor diskuzního fóra doupe
Peter S. Kenedy
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 12. 10. 2012 16:02

Svěží vítr - ten je v pořádku. Už jenom z důvodu pokroku v oblasti grafiky to je jakási nutnost (nelze vydávat na současných strojích hru na enginu z roku 1998 a chtít za to 60 dolarů). Navíc nové technologie jaksi samy od sebe nesou nové možnosti/omezení, takže tu ten svěží vítr přichází i kdybychom nechtěli. Já jen prostě chci něco jako že když jdu do krámu koupit chleba a doma se do něj zakousnu aby to chleba byl a ne Německá štola co se jen jako chleba tváří (což je v kombinaci třeba s paštikou dost hegeš) :D
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lo!Zza 12. 10. 2012 16:26

Ale tak kdyby udelali ten remake tak by tam asi nemohli dat uplne stejne mapy a podobne. Proste jenom tam hodit nejake zname lokace, vyhladit leveldesign, nechat pribeh. Proste neco ve stylu MGS:TS, nebo noveho Black Mesa.
"U mě je problém..." - PC

for teh lulz
Lo!Zza
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 12. 10. 2012 19:44

V Remaku prvního dílu jsou téměř totožné mapy (místnosti) plus je tam pár odboček/místností navíc. Je to velmi citlivě udělaná práce. Sám jsem tomu nevěřil a říkal jsem si, že krom grafiky to asi lepší nebude, ale opak je pravdou. Remake je lepší ve všech ohledech oproti originálu, což je velmi vzácné obecně.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 12. 10. 2012 20:01

I v ovládání :) Čemuž jsem osobně taky nevěřil :) Takhle by měly vypadat všechny remaky :)
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 12. 10. 2012 20:13

Tak už jenom proto, že hra běžela na stabilnějším snímkování a na běhání se užil analog - to dělá hodně.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .soul 16. 10. 2012 21:48

Tak jsem myslel, že jsem Borderlands hrál 15, maximálně 18 hodin. Teď jsem našel počítadlo, a ejhle - 1 den a 10 hodin :oops:
Takhle na dlouho mě offline hra chytila naposledy Zaklínač 1, a to jsem teprv ani ne v polovině :-) geniální hra
Note 10+ Linx 8 PC PS3 PS4 PS Vita
.soul
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 17. 10. 2012 09:32

Mně už to přestalo bavit. Kdyby se potvory nerespawnovali tak často, bavilo by mě to víc...
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peter S. Kenedy 17. 10. 2012 12:21

Hraje tady vůbec někdo Dishonored? Mě tak připadá, že tady na foru se o tom snad nikdo nezmiňuje v konzolích. Přitom je to zatím pro mě snad nejlepší hra tohoto roku, navíc v češtině. Mám za sebou první 3 mise a baví mě to čím dál tím víc.
WiiU, 3DS, PS3, PS4
Moderátor diskuzního fóra doupe
Peter S. Kenedy
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 17. 10. 2012 12:25

Chvíli jsem to hrál a nic - není to typ hry, který by mě nějak extra zajímal. Možná se to rozjede, nicméně teď mám X-COM :)
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 17. 10. 2012 12:26

Já to hraju. Jenže s tím mám trochu problém. Jsem ve třetí misi, ale po zkušenostech z minulého víkendu, kdy jsem to jen tak zapnul a probudil se z tranzu až po šesti hodinách si to nechávám na sobotu/neděli, protože takhle v týdnu to nemá cenu kouskovat. Jinak jo, skvělá hra. Až tedy na dvě výjimky. Grafika by mohla být lepší co se detailů týče (ale s tím můžu žít) a pak Corvo je zase jednou takovej nemluvnej debil bez osobnosti (což mě dělá problém, protože se do něj opravdu nevžiju).
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peter S. Kenedy 17. 10. 2012 14:59

To mě naopak grafika příjde stylová, takový art prostě. Patří to k té hře, nějakou naleštěnou grafiku s miliony polygony bych tam snad ani nechtěl. To, že hrdina nemluví, mi nějak problém nedělá, ikdyž by mi nevadilo, kdyby mluvil.
WiiU, 3DS, PS3, PS4
Moderátor diskuzního fóra doupe
Peter S. Kenedy
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 17. 10. 2012 22:22

Stylová, artová - ano, souhlasím a me se také líbí (a hodne). Otom jsem ale nemluvil. Nelíbí se mi viditelné pixely, stíny a obecne práce se svetlem. Z tohoto úhlu pohledu vypadá Dishonored jako hra z roku 2008. Me to tedy nevadí, ale receno by to být melo.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků