od N.Marko 5. 2. 2014 00:26
Dohrál jsem Bishock Infinte
První co musím říci, jsem rád, že jsem si tu hru nekoupil. Nelíbí se mi grafika. Moje averze vůči Unreal enginu je obecně známá, ale tady tomu nasadila korunu zvolená paleta barev. Někomu se může líbit, mě nesedla.Za celou hru jsem střílel jen z pušky a samopalu (jen ke konci jsem z důvodu nouze používal ještě brokovnici) - to je ve střílečkách poněkud trestuhodné a až do konce mě nic nemotivovalo zkoušet jiné zbraně. Vlastně tu byl i silný demotivační prvek v tom, že upgradů bylo málo a tak na plný upgrade se mi dostali jen čtyři zbraně, jenže nosit můžete stejně jen dvě a šance že narazíte na ty co si vylepšujete, je všelijaká.
Chválím inteligentní rozhodnutí autorů, že hlavní postava konečně mluví (Joel z Thea Last of Us kdyby to někdo nevěděl). Haním autory, protože hlavní postava zase nemá nohy.
Příběh... jak bych to jenom... no, je rozhodně lepší, než v původním Bioshocku a potěšilo mne zvolené téma alternativních vesmírů. Bohužel samotný konec, respektive vysvětlení, ač mi je jasné a tak nějak se mi líbilo svou jinakostí, ve mě po deseti minutách přemýšlení nechalo docela pachuť, protože v logice celé smyčky jsou obrovitánské díry, až to posléze smysl jaksi ztrácí a vy víte, že by to asi nefungovalo. Chápu o co autorům šlo a chápu celou tu jejich pointu, to ale nemění nic na tom, že z logického hlediska to je dost nakřivo.
Jinak délka více než obstojná, vynechání hackovacích miniher kvituji s povděkem, backtrackingu se autoři také docela vyhnuli. Přesto to není hra pro mne a jsem rád za její zařazení do PSN+. Kdybych si ji koupil za plnou cenu, mlátil bych se týden do hlavy jakej jsem blbec.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short