Jakou hru zrovna hrajete?

Diskuze o hrách pro herní konzole

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod SCobra 15. 9. 2012 20:28

Ten rozhodně :) Na konzole asi nic lepšího západního není :)
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 16. 9. 2012 14:14

Dal jsem si trochu MP v Killzone 3 a nevím proč, ale mám takový pocit, že se to hraje jaksi "hladčeji". Je to nějak rychlejší než co si pamatuji. Krom toho mne potěšilo, že jsem se opět umisťoval v horní polovině tabulky a nahrabal si level :)
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 16. 9. 2012 14:40

V nějakém patchi přeci odstraňovali v multiplayeru ten tdjohnův tzv. "input lag"... Možná proto se ti to zdá rychlejší a hladší :)
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 16. 9. 2012 14:47

Ne, to bylo u dvojky. Spíš bych řekl, že jsou vyladěné servery a je dosaženo rovnováhy počtu hráčů a potřebného zázemí. Ono vždy když to je nové, tak mají autoři problémy s návalem a hratelnost jde z kopce lagováním atd.
Líbilo se mi, že hráči docela hrajou týmově. Dvojka v tomhle byla lepší, protože ve trojce se povolání docela překrývají, ale i tak dobrý.

Na druhou stranu se už asi vychytaly exploity, protože jsem dostal zásah od snipera skrz zeď. Naštěstí mě nedostal na sto procent, jinak bych si nevšiml, ale na zdi byla vidět taková ta "jamka" po zásahu a ve vzduchu zůstala kouřová stopa až ke zdi atd. Prostě svinstvo. Ona asi neexistuje opravdu vychytaná hra :( Naštěstí takové svinstvo jako v CoD se nekoná, takže OK, protože tam to je na denním pořádku.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 16. 9. 2012 17:34

Dal jsem si 1,5 mise (v půlce druhé se systém zhroutil) coop v Syndicate a musím s lítostí konstatovat, že ta hra je i po tolika měsících a dozajista i stížnostech stále tak rozbitá. Autoři, resp. vydavatel (EA, jak jinak) s tím nemíní hnout a přitom to mohlo být velmi zajímavé hraní. No nic, popojedem.

Pátá kapitola Dead Space. Jako hraní to není špatné, ale kdo hrál jedničku na Hard, tak tady se bude více méně nudit, nebo spíše řečeno - bude vědět co a jak, takže ho hra ničím moc nepřekvapí. Na druhou stranu alespoň se nezadrhávám (o bloudění nebo nějak extra složitých puzzle nemůže být ani řeč, protože to je více méně on-rail scriptovaný tunel) a hra hezky odsýpá. Jinak zase je po hře roztroušeno spousta věcí na sbírání, tentokrát v podobě logů a poznámek, jež by teoreticky měli rozvíjet příběh, ale jelikož tak nějak necítím z příběhu tu správnou chytlavost, bohorovně je ignoruji. Jestli bude trojka ještě akčnější, jako že asi jo, tak si ji můžou strčit někam a na štorc, protože sotva stíhám jiné, zajímavější hry. Kupovat to nebudu a jsem rád, že jsem nekoupil ani tenhle díl.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sasakr 17. 9. 2012 10:16

To Goldeneye je ale "přívětivý" záležitost. Nechá vás odehrát celou úroveň i projít koncem mise, kde vám řekne, že jste něco neudělali a musíte si celou úroveň zopakovat :-D

A bohužel to trpí neduhem bondovských her, a sice že s volbou obtížnosti samozřejmě méně vydržíte a je méně lékáren, ale také přibyde úkolů. Já bych klidně rád víc úkolů během mise, ale rozhodně nechci snížení výdrže.
"Svoboda je věc, která akorát ruší." Tdjohn
Sasakr
Sleepwalker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rick Deckard 17. 9. 2012 20:23

Yakuza Dead Souls - Nedá se tomu upřít jistý faktor zábavnosti, ale asi to bude nejkratší a obsahově nejchudší díl série. Hraju už za třetí postavu ze čtyř a mám nahráno deset hodin a to jsem ještě udělal všechny dostupné side stories. Takže ve výsledku jsem asi v příběhové části musel strávit pouhých pět hodin.
Z té lepší stránky musím pochválit, že konečně některé side stories mají dabing. Konečně. 8-D A druhé "Konečně" je označení questů otazníkem na mapě. Že to těm Japoncům trvalo.
Kojima-san doesn't have to make Metal Gear any more.
Metal Gear Solid: Yet Another Big Boss Prequel! The possibilities are endless!
Rick Deckard
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Daemon666 19. 9. 2012 16:09

Konečně před chvilkou padla platinka za Just Cause 2. Výborný herní zážitek. :-)

Obrázek
PS3/PS4: Glendoveer
XBOX360: Glendoveer

Na čem hraji:
PC, ASUS X550C, Fujitsu Lifebook AH512, Acer D255, PS2, PS3 Super -Slim 500GB, PS4 500GB, PSP, GC, DS Lite, GBA, AmigaCD32, XBOX 360 60GB, iPhone 4 32GB, Samsung Galaxy Note 4.
Daemon666
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lo!Zza 19. 9. 2012 21:46

Dnes mi prisel Green Lantern: Rise of the Manhunters. Celkem zabavnej klon GoW, ktery je misty opravdu tezky.
"U mě je problém..." - PC

for teh lulz
Lo!Zza
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 25. 9. 2012 20:23

Dohrál jsem zrovna Dead Space 2
Jednoduše řečeno - je to dvojka. To znamená, že tam toho je asi tak o deset procent víc skoro všeho, plus Isaac se konečně naučil mluvit (u mne velký klad). Jenže tím, že tam toho jaksi přidali všeho víc, tím se hra stala jaksi méně strašidelnou. Velký podíl na tom jistě má fakt, že to tu už je podruhé, ale já tak nějak mám pocit, že jsem hru projel více méně s prstem v nose.

Grafika - dobrá, sice neinteraktivní (Unreal), ale působivá. Bohužel opět si můžete s mrtvolama kopat skrze celý level, protože po opuštění duše tělo jaksi ztratí 90% hmotnosti.

Zvuky - dobré. Tady více méně bez námitek.

Hratelnost - dalo by se říci, že vynikající.

Příběh - to už je o dost slabší, protože DS2 moc překvapení nenabízí. Alespoň si ale autoři dali práci a není to hloupé.

Shrnutí - trochu slabších 8/10.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 25. 9. 2012 20:27

Ta fyzika mrtvol je bohužel nevýhodou Havocu :) Ve videích to sice vypadá hezky, ale v praxi nic moc :)
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 25. 9. 2012 20:38

Jo, no, hlavní je, že se o tomhle problému ví celá léta, takže se na něm usilovně dnem i nocí pracuje :-l :roll:
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 25. 9. 2012 21:25

Pracuje :D PhysX takový problém nemá... A spousta studií už si dělá vlastně fyzikální enginy (Rockstar, Crytek...).
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sasakr 26. 9. 2012 00:29

Tomorrow never dies. Ovládání hrůza, ale atmosféra je fajn. A v misích nejsou žádné checkpointy...
"Svoboda je věc, která akorát ruší." Tdjohn
Sasakr
Sleepwalker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uzivatel_cz 26. 9. 2012 13:34

SCobra píše:Ta fyzika mrtvol je bohužel nevýhodou Havocu :) Ve videích to sice vypadá hezky, ale v praxi nic moc :)
Havok s "k"
moje konzole >> ostatní konzole
uzivatel_cz
Killing Spree
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků