Jakou hru zrovna hrajete?

Diskuze o hrách pro herní konzole

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod N.Marko 15. 6. 2012 21:31

....špatná? Možná tobě a mnoha jiným nevyhovující, ale já byl v zásadě rád, že ze své postavy cítím, že jde o stokilového chlapa držícího kus železa. Nic proti, ale v ostatních FPS jaksi není fyzický rozdíl jestli neseš raketomet, nebo flusbrok. Nic nevážíš ty, nic neváží zbraň a že neseš plnou polní hra taky ignoruje - prostě neexistence fyziky hmoty a setrvačnosti. Ještě kdyby-jsi měl v KZ nohy, to by se mi líbilo. Prostě komplet celé tělo. Dost mě vytáčí, že ve skoro všech FPS jsi vlastně jen jakási levitující kamera ve vzduchu s hnátama.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tdjohn 15. 6. 2012 21:32

Moje byla asi také první, proto jsem ještě nevěděl, že je to ovládání špatné :D
"This game is a masterpiece! We have never seen such a harmonic virtual world before. The story is as good as a movie and the graphics offer tons of incredible moments. GTA IV is more than a game." - Cynamite
tdjohn
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 15. 6. 2012 21:33

tdjohn píše:Ne, úmyslně určitě ne :D Takové věci se úmyslně nedělají. To se stává, když myslíš více na grafiku než na ovládání (opak COD). Pak musíš nějak vymyslet, proč ti to reaguje třeba třikrát pomaleji než konkurence. Takže fyzika, to je cool!

Ale ano, úmyslně - něčeho takového si prostě nemůžeš při vývoji nevšimnout.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tdjohn 15. 6. 2012 21:33

N.Marko. Špatná na dnešní standardy. Většina lidí jde hrát HRU a chce si zahrát. Neřeší fyziku těla, protože nikoho nezajímá. Tady to ale byla evidentní výmluva, protože ten engine byl graficky našláplý a zřejmě za každou cenu.

-- 15. 6. 2012 22:34 --

Všimli si, ale s tím nic moc udělat nejde. Chtěl jsi se přiblížit target renderům? Tak prostě musíš.
"This game is a masterpiece! We have never seen such a harmonic virtual world before. The story is as good as a movie and the graphics offer tons of incredible moments. GTA IV is more than a game." - Cynamite
tdjohn
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 15. 6. 2012 21:36

no však já právě hrál HRU! Hru ve které je ztvárněný meziplanetární konflikt očima pěšáka se všemi jeho strastmi a "radostmi" - a lepší pocit z hmoty, to k tomu patří.

Soráč, že jsi to nepochopil. Jdu spát, nemám nervy ti to vysvětlovat dál, protože vím, že to je marné.

Zajímavé, ve trojce jim to šlo, i s grafikou, ale protože lidi měli kecy, nedali to tam. To tě nenapadlo co? ;-)
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tdjohn 15. 6. 2012 21:38

Já to právě pochopil a nemusím k tomu vymýšlet pohádky o vložené fyzice. Kdyby byla tak kvalitní, tak by ji tam nechali i u trojky. Není to divné, že v dalším díle už nejde o konflikt viděný pěšákem? Škoda :(
"This game is a masterpiece! We have never seen such a harmonic virtual world before. The story is as good as a movie and the graphics offer tons of incredible moments. GTA IV is more than a game." - Cynamite
tdjohn
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rick Deckard 15. 6. 2012 21:38

Byl to záměr, protože následně na žádost hráčů přes patch snížily právě odezvu mezi stiskem střelby a samotným výstřelem.
Kojima-san doesn't have to make Metal Gear any more.
Metal Gear Solid: Yet Another Big Boss Prequel! The possibilities are endless!
Rick Deckard
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tdjohn 15. 6. 2012 21:38

Ve troce předělali engine, čas na to byl. Asi se upravoval i kvůli 3D, takže se na to rovnou zaměřili.
"This game is a masterpiece! We have never seen such a harmonic virtual world before. The story is as good as a movie and the graphics offer tons of incredible moments. GTA IV is more than a game." - Cynamite
tdjohn
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 15. 6. 2012 21:41

Já ale nepsal nic nepsal o nějaké fyzice - rozhodně ne o nějakém enginu na úrovni Physix nebo tak nějak, ale o efektu. Přeber si to jak chceš. Mě se to líbilo, ale byl jsem evidentně v menšině. Co na tom furt řešíš?

Tu třetí větu nechápu. Máš pocit, že ve trojce konfilkt vidíš očima generála? Uklízečky? Slizovité hroudy rosolu?

Engin je stejnej - více méně.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tdjohn 15. 6. 2012 21:48

Nic na tom neřeším. Je to hra s nejhorším input lagem na PS3 a rozhodně to nebyla přednost. Nedalo se s tím nic udělat, ale ve trojce to předělali.

To jsi říkal ty, že bez fyziky by to nebylo ono :D

Ten původní měl jiné vyhlazování a neuměl 3D. Samotné vyhlazování ti ušetří plno výkonu a nějaké malé úpravy a už ti hra reaguje jako běžné FPS.
"This game is a masterpiece! We have never seen such a harmonic virtual world before. The story is as good as a movie and the graphics offer tons of incredible moments. GTA IV is more than a game." - Cynamite
tdjohn
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HALI32 15. 6. 2012 21:52

N.Marko má pravdu, to zpomalení dělá skvělou atmosféru a chytlavost, když kulometem krájíš Helghasty, tak máš opravdu pocit, jako kdybys tu zbraň držel v ruce.
HALI32
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 15. 6. 2012 21:53

tdjohn píše: Nedalo se s tím nic udělat, ale ve trojce to předělali.

Oximorón? :eh :hm ;-)
tdjohn píše:To jsi říkal ty, že bez fyziky by to nebylo ono :D
:roll: nestačí jen číst, zkus u těch písmenek taky přemýšlet.
tdjohn píše:Ten původní měl jiné vyhlazování a neuměl 3D. Samotné vyhlazování ti ušetří plno výkonu a nějaké malé úpravy a už ti hra reaguje jako běžné FPS.
Vyhlazování a 3D je právě naopak náročné na výkon - překvapivě.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tdjohn 15. 6. 2012 21:58

Jde vývoj a už máš hodně práce za sebou. Hodně času také a celý PS3 svět čeká na tu hru, která vypadala neskutečně. Sice nereaguje podle potřeb, ale je to důležité? Asi ne, tak to zkusili. Ve trojce už to nešlo.

To mi nejde :(

Ano, proto ho ve trojce nemáš a máš zase lepší odezvu. 3D umí, ale právě proto se to muselo celé předělat, abys to 3D i viděl a abys i dokázal zobrazit těch 30 snímků pro každé oko. Když už jsi v tom, tak to uděláš i s lepší odezvou. Před vyjitím dvojky asi nebyl čas řešit takové maličkosti jako odezva.
"This game is a masterpiece! We have never seen such a harmonic virtual world before. The story is as good as a movie and the graphics offer tons of incredible moments. GTA IV is more than a game." - Cynamite
tdjohn
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 15. 6. 2012 22:11

.........nemám slov. Snad jen "superblábol"
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 16. 6. 2012 09:41

To je zase ten jeho input lag :D Ho fakt vidí všude :D

Osobně jsem si žádného input lagu nevšiml, všechno reagovalo včas, jak mělo, jen pohyb nebyl tak dynamický jako u jiných her. Killzone 2 je rozhodně nejatmosféričtější střílečka, kterou jsem hrál. Teda kromě Dead Space, který je řešený úplně stejně a tam si nikdo na input lag nestěžuje (teda kromě Weightliftera kdysi :D). Protože to prostě input lag není. Funguje to tak schválně.
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků