Jakou hru zrovna hrajete?

Diskuze o hrách pro herní konzole

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod AlienX 30. 6. 2008 18:08

ta pasaz sa aj mne pacila, vecer idem na mgs4
nobody steals our chicks and lives
AlienX
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Paar 30. 6. 2008 19:09

jsem zvedavy na reakci na konec, ten me odrovnal
Nenávidím politickou korektnost.
Paar
Chosen One
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Torham 1. 7. 2008 18:13

Paar píše:jsem zvedavy na reakci na konec, ten me odrovnal
Chceš reakci, máš ji mít :twisted:

Právě jsem před několika minutami dohrál Final Fantasy X. Bezprostřední dojmy? Smutek...možná i vztek. Ten konec mě TOTÁLNĚ, ale TOTÁLNĚ NATVRDO ODDĚLAL!! :'( :'( :'( :'( :-S :-S :-S :'( :'( :'( :'(

Neuvěřitelný....Tidus to nikomu nedal znát, nedal najevo, že je...
SPOILER!:
pouhým snem. Snem Faythů, kteří snít přestali...

A Yuna? "I Love you"...tahle její věta mluví za vše... Nemohl jsem...slžičky roní, je to opravdová KOŇSKÁ dávka emocí (kam se hrabou Rodinná Pouta :mrgreen: :twisted: :mrgreen: ). Už řada scén přímo ve hře mne odzbrojila...a konec mě celýho dodělal...naprostý šok, byl jsem rád, že mi srdce vůbec tlouklo...nemohl jsem, pusa dokořán, neschopen pohybu, v šoku. I během záverečných titulků se mi v oku tvořily slzy, ba i teď při psaní tohohle postu. Na tohle se jen tak nezapomene...naprosto šílený a smutný konec...k čemu je Yuně zničení Sina, když ztratila...svoji lásku. Jeden z nejhezčích a nejdojemnějších herních konců. Ano, pro TOHLE já hry hraju...pro zážitek, který mi takové mnohými opěvované Diablo nenabídne. Naprosto fantastický konec a vůbec celý příběh. Perfektní podání mytologie Spiry jakož i náboženského podtextu story hry.

Teď k samotné hře: FF X jsem dojel za nějakejch 56 hodin čistýho. Po celou dobu mě hra bavila, příběh mě táhnul dál, nebyl problém u PS2ky vytuhnout na téměř celej den :mrgreen: Zalíbil se mi i Sphere Grid systém, ze kterého jsem měl původně obavy. Naopak - je to skvělý systém perfektně sekundující zavedenému systému zkušeností a levelů. Battle systém je taktéž skvělý, líbí se mi, že ačkoli tak vypadá, není pro magory - je potřeba počítat dopředu a neustále sledovat CTB okno (vpravo nahoře). Jediné, co bych bitkám vytkl, je násilně nucené přepínání postav kvůli jejich dělení do tříd (třeba Tidus byl dobrej na vlky, Wakka měl na starosti ptáky, Auron obrněnce a Lulu vše magického původu). To se mi fakt nelíbilo, v FF XII je střídání postav vyřešeno lépe. Gameplay je dosti lineární, takové jsou i bohužel mnohé lokace připomínající nejspíše koridor z Dooma 3 (dlouhá úzká chodba) :-( Graficky však byly mnohé lokace doslova nádherné - především Besaid, ty vodopády a ruiny nahoře na kopcích neměly chybu 8-P I postavy byly vytvořeny dosti hezky. Dabing je celkem dobrý, ale je vidět, že je to první namluvené FFko - možná dokonce první dabovaná hra Square Softu - synchronizace rtů neseděla úplně přesně s řečí a dabing některých postavy byl poněkud horší (frackoidní hlas Tiduse). Hudba je skvělá, Nobuo Uemastu ji sám sice neskládal, ale měl prakticky celou hudební stránku hry na starosti. Jako výkonný producent zase zazářil Hironobu Sagakuchi (taky to byla poslední FF hra, na které dělal - v roce 2004 opustil nově zformovaný Square-Enix). Ta hra je fakt grandiózní, za 500,- doslova snový nákup... FF X si určitě zahraju znova, to bez pochyb. Už jen kvůli příběhu - a zajímavým "bokovkám" - například velice propracovanému systému shánění ultimátních zbraní, Blitzballu a dalším. A nebo si zkusím vymaxovat postavy a vyzvat Dark Aeony, případně Penance :?: :twisted: Vím, bude to na ZATRACENĚ dlouho a o nervy... Ale ta hra mě FAKT baví, je systémově skvěle postavená (chcete poznat systémově špatnou hru? Chrono Cross nebo Final Fantasy VIII vám dobře poslouží :-/ ) a nabízí důvod, proč si před PS2kou a TV posedět o trochu déle, než plánujete. Je to ono známé "ještě udělám to a to a zabalím to. Ne, ještě zabiju tuhle potvoru. Kdepak, tenhle item chci HNED!" :-)) Fantastická hra.
"We may never meet again. But we never forget each other." - Leon / Kingdom Hearts
PC, PS2, DS Lite ( :love: )
Migruji na WINDOWS LIVE Messenger - Radek.Svoboda.1@seznam.cz Si mne přidejte ;)
Torham
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 1. 7. 2008 19:55

Dark Aeonu jsem sejmul tak pulku. Pouzíval jsem Yojimba a jeho ultimat-total-kaslunalevel-neprítele-maskr útok (pravda, ne vzdy se zadarí, ale jde to) protoze s partou (byt vymástrovanou na max.) ci aeony to proste neslo. Enemák dvakrát prastil a byl konec. Neucinkovali statusová kouzla, nic.
Jinak jsem rád ze se ti líbil, já mel taky slzi na krajícku a velký knedlík v krku, dokonce jsem to pustil tenkrát prítulkini (nemá pro hry pochopení) a byla hodne perplex :-)
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Torham 2. 7. 2008 02:44

N.Marko píše:Dark Aeonu jsem sejmul tak pulku. Pouzíval jsem Yojimba a jeho ultimat-total-kaslunalevel-neprítele-maskr útok (pravda, ne vzdy se zadarí, ale jde to) protoze s partou (byt vymástrovanou na max.) ci aeony to proste neslo. Enemák dvakrát prastil a byl konec. Neucinkovali statusová kouzla, nic.
Jinak jsem rád ze se ti líbil, já mel taky slzi na krajícku a velký knedlík v krku, dokonce jsem to pustil tenkrát prítulkini (nemá pro hry pochopení) a byla hodne perplex :-)
Ten útok se jmenuje Zanmato a mnoho lidí považuje ty, kteří jej používají, za (s odpuštěním) sraby a cheatery. Jeho problém je v tom, že vygumuje COKOLIV, i Penance (nejsilnější potvoru ve hře)!!! To pak nemá cenu si piplat postavičky, když všechno vymázneš Zanmatem...ten útok je taky jedna z věcí, co se mi na hře nelíbí :-/ Jinak se tvé přítelkyni nedivím (doufám, že pochopila, že hry jsou i o jiných věcech než o killení :-) )...ten konec oddělá každýho...

Tys měl vymaxovanou partu? Hm...jak to myslíš? Měl jsi zaplněnej Sphere Grid nebo maximální staty (všude nebo skoro všude 255)? Totiž zaplněním Sphere Gridu max staty neuděláš. Musíš v Monster Aréně shánět Clear Sphery a těmi čistit "slabý" nody (ty, který přidávaj málo - třeba HP +200, MP +20, STR/MAG/MDEF/EVA/LUCK/AGI +1,+2.+3) a nahrazovat je Spherami vytvářející nový nody (HP Sphere, MP Sphere, atd.). Jestli jsi takovou sféru už použil, tak jsi zjistil, že VŽDY vytvoří node, který přidává max. hodnotu - třeba HP Sphere ti vytvoří HP +300 node, STR Sphere STR +4 node, atd. V tomhle je očividně zakopanej pejsek. Jo, a používání buffů (nejlépe jako auto-ability v armoru) je doufám povinnost :-)
"We may never meet again. But we never forget each other." - Leon / Kingdom Hearts
PC, PS2, DS Lite ( :love: )
Migruji na WINDOWS LIVE Messenger - Radek.Svoboda.1@seznam.cz Si mne přidejte ;)
Torham
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 2. 7. 2008 08:32

Tak na 255 (jak píses) jsem mel jen Tiduse (po 135 hodinách prisli jiné hry a uz jsem se nevrátil), ale ostatní slabí nebyli, sejmul jsem vsechno co se hnulo (v tom jsou tahovky skvelé, nejsou o náhode, ale o plánování), ale na D. Aeony jsem s nimi proste nemel. Navíc za jejich zabití nic není (teda nic extra) tak jsem se na to vykaslal.
Yojimba jsem moc rád nemel (az na tenhle prípad), já si pestoval Bahamuta :-)

K prítelkini, no jestli to pochopila nevím (kdo taky zenským vidí do hlavy ze :-) ?), ale kdyz mám neco impresivního (konec FFIX, konec ICO) ráda se koukne.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Paar 2. 7. 2008 10:34

vymakavani postavy neni jen o sphere gridu. dulezity prvek je u customizace zbrani - break HP limit, break damage limit, autoleceni, imunity apod. bez techhle veci na dark aeony ani nechodte. kazdopadne ja nedal ani jednoho, byli na me moc silni, musel bych to hrat dalsich 100 hodin, abych se poradne vymakal, na coz jsem nemel nervy. hlavni je ziskavat predmet dark matter, problem je, ze ho za sebou nechavaji jen fakt silne prisery (a to jeste jen nekdy).
Nenávidím politickou korektnost.
Paar
Chosen One
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Torham 3. 7. 2008 20:14

Paar píše:vymakavani postavy neni jen o sphere gridu. dulezity prvek je u customizace zbrani - break HP limit, break damage limit, autoleceni, imunity apod. bez techhle veci na dark aeony ani nechodte. kazdopadne ja nedal ani jednoho, byli na me moc silni, musel bych to hrat dalsich 100 hodin, abych se poradne vymakal, na coz jsem nemel nervy. hlavni je ziskavat predmet dark matter, problem je, ze ho za sebou nechavaji jen fakt silne prisery (a to jeste jen nekdy).
Například ti drobečci v Aréně :mrgreen: Samozřejmě, Celestiálky (a.k.a. ultimítní zbraně) jsou taky zapotřebí, mají právě ty tebou zmíněné ability (třeba Damage Break Limit, Evade & Counter a další). V armoru bych měl Auto-Potion, Auto-Protect, Auto-Haste a buď Defence + 30% nebo Ribbon (imunita na všechny bad statusy)... HP Break Limit nevím...těch 99 999 HP se dá totiž plně vyléčit POUZE s Final Elixirem, což je Mix od Rikku...možná je lepší klasika 9 999 HP + Auto-Potion s hromadou X-Potionů (efektivní léčení beze ztráty kola) :-)
"We may never meet again. But we never forget each other." - Leon / Kingdom Hearts
PC, PS2, DS Lite ( :love: )
Migruji na WINDOWS LIVE Messenger - Radek.Svoboda.1@seznam.cz Si mne přidejte ;)
Torham
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 3. 7. 2008 21:36

Kdyz dá ránu za 9 999 a nekolikrát za sebou (v rámci jednoho kola)- pak je autopotion k hXXXu.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Torham 3. 7. 2008 22:28

N.Marko píše:Kdyz dá ránu za 9 999 a nekolikrát za sebou (v rámci jednoho kola)- pak je autopotion k hXXXu.
Tomu se pak říká smůla :-)
"We may never meet again. But we never forget each other." - Leon / Kingdom Hearts
PC, PS2, DS Lite ( :love: )
Migruji na WINDOWS LIVE Messenger - Radek.Svoboda.1@seznam.cz Si mne přidejte ;)
Torham
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uzivatel_cz 3. 7. 2008 23:16

vyrazil jsem na nakup na Marketplace, takze hlavne Soul Calibur a Ikaruga
moje konzole >> ostatní konzole
uzivatel_cz
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spajza X 4. 7. 2008 07:29

Torham:To hovorite o takomto bojovom systeme? http://www.youtube.com/watch?v=Y6tqYUfz ... re=related Ze tuk donho on tuk do mna,potom sa dobijem a pokial to spravne vyratam tak vyhram? :D Jako,ako toto nebude ine v v FF.XIII tak zas to pojde okolo mna oblukom.Co uz pri XIII nechcem!Ale toto je fakt hrozne.
๑۩۩๑
★卐★
spajza X
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 4. 7. 2008 10:22

Soul Calibur? Závist.
Brw: Na Live by mel být i ten starej Soul Blade ne?
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Torham 4. 7. 2008 11:26

spajza X píše:Torham:To hovorite o ta*komto bojovom systeme? http://www.youtube.com/watch?v=Y6tqYUfz ... re=related Ze tuk donho on tuk do mna,potom sa dobijem a pokial to spravne vyratam tak vyhram? :D Jako,ako toto nebude ine v v FF.XIII tak zas to pojde okolo mna oblukom.Co uz pri XIII nechcem!Ale toto je fakt hrozne.
Jo, přesně ten systém jsem myslel. On je dobrej - a to proto, že máš čas si vše rozmyslet...hlavně u bossů to dokáže zachránit kejhák! A taky musíš sledovat, jak tvoje akce změní turn order (hra to ukazuje)... a to "pokial to spravne vyrátam, tak vyhram" tu moc neplatí ;-) Můžeš rátat jak chceš, ale když dostaneš třeba Judgment Day od Penance (99 999 HP všem BEZ ohledu na cokoliv), tak vyrátáš jedině smrtku :mrgreen:

Jinak v FF XIII má být naprosto jiný systém... očividně to bude masivně upravené ATB. Narozdíl od původního ATB systému tu akce budou "žrát" pouze část ATB pásku (každá akce stojí určitý počet ATB bodů - ty se doplňují tuším v závislosti na Speed atributu postavy. Myslím, že jsem ten systém dobře pochopil). To by mělo umožňovat ony akční a zběsilé souboje známé z trailerů :-)
"We may never meet again. But we never forget each other." - Leon / Kingdom Hearts
PC, PS2, DS Lite ( :love: )
Migruji na WINDOWS LIVE Messenger - Radek.Svoboda.1@seznam.cz Si mne přidejte ;)
Torham
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uzivatel_cz 4. 7. 2008 13:38

N.Marko: neni, mozna casem, ale spis pochybuju - SC je hodne znamy, SB spis ne (a SCII mozna daji nekdy do Originals)
moje konzole >> ostatní konzole
uzivatel_cz
Killing Spree
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků