Realistická grafika

Diskuze o hrách pro herní konzole

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod davee 23. 5. 2006 11:21

Jak se to vezme... No urcite nemaji grafiku, ktera by chtela simulovat realny svet...
Kde že loňské sněhy jsou...
davee
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peter S. Kenedy 23. 5. 2006 11:40

[quote="Uživatel";Paar: to je pravda, ale treba Fight Night Round 3 mi (na prvni pohled - XBOX360 nemam) preefektovany neprijde...
Ale asi jim casto nic moc jineho nezbyva, na skutecne realistickou nemaji nastroje/schopnosti/rozpocet/cas, tak si pomahaji vselijak (pak je otazka, jestli by hry bez nerealnych efektu nevypadaly jeste mene realne, ale to uz se v tom motam)
[/quote]
Přesně tak...už jsem tady říkal že aspon u nextgen konzolí ty efekty nějak nepřehánějí což je zatím moc dobře a přitom to vypadá nádherně...jenže vývojáři na PC chcou využít každý efekt a naplácat vše...no fuj

Jo na XIII vzpomínám velmi rád...cellshading se mi moooc líbí at už třeba i v zelděWW
WiiU, 3DS, PS3, PS4
Moderátor diskuzního fóra doupe
Peter S. Kenedy
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skinny 23. 5. 2006 13:23

má vubec cenu se hnát za co nejrealističtější grafikou jenž nám je stále a stále servírována? a co potom až se dojde uplně na konec a hranice se už nebudou dát pokořit co pak co se stane? budou vývojáři jen produkovat hry nebo se některé firmy budou pokoušet bariéru ještě překonat a vydělat nehorázné peníze? chceme vubec takovou grafiku nebo se jen chceme bavit? na tuto otázku si musí odpovědět každý sám jelikož odpověd za něj nikdo nevymyslí každý má jiné nároky a kdyby hráčum at už aktivním nebo potencionálním nešlo i o grafiku a o hry by měli i tak zájem většina firem by se za ní nehnala jako rotvajler za svou kořistí a trh by stál pořád na jednom místě. jistě že by se našli jedinci co by chtěli limity pokořit ale rozhodně by nebyla celá grafika na takové urovni jak ji známe dnes a bylo by to vubec špatně? nestačila by přece hratelnost příběh zábava trvanlivost? tvurci by případným krachem tolik neztratili (přece jen se již dnes pohybují náklady na výrobu hry v monstrozních částkách za které by bylo možno vyrobit a i zaplatit o hodně víc her) a mohli by se zabývat i jinou činností a vývojářské firmy by nečítaly stovky lidí. samozřejmě že i grafika je potřebná co si budeme nalhávat a i dnes vycházejí tituly u kterých není primárním cílem zplodit nejrealističtější a nejdokonalejší vyzualní zpracování ale takovýchto stále a stále ubývá až nakonec po nich nebude vidu ani slechu a my na ně budeme jen vzpomínat jako v dnešní době na osmibity nebo 2D point and click adventury a nostalgicky zamačkávat slzu dojetí
vím že to co jsem se tu pokusil nastínit bylo hodně nadnesené a tak to berte prosím s rezervou toto je jen muj názor a rozhodně s ním nemusíte souhlasit a ztotožnovat se sním
Skinny
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Paar 23. 5. 2006 14:11

_DAVE_ píše:jj, hudba byla taky vyborna. Velmi dobre si pamatuji tu ktera hrala v prvnim venkovnim levelu vedle te kosmicke lodi. Unreal byl v hodne smerech revolucni, skoda ze mezi ne nepatrila hratelnost.
A taky je skoda ze prakticky umrel spolu s 3Dfx protoze podporoval pouze Glide.


ja unreal dohral a musim rict, ze na nej rad vzpominam. hratelnost je pravda oproti HL slaba (oproti Q2 naopak silna :) ), ale celkove zpracovani ma i dnes co nabidnout. ja se bavil, i kdyz ke koncimi to uz pripadalo zbytecne dlouhe. pozdejsi patch dovoluje hru hrat v Direct3D a OpenGL, takze neni treba delat si vrasky.
hudbu slozil prevazne Alexander Brandon a pomahal mu Michiel van den Bos.

skinny: grafice by se melo dat pomalejsi tempo, jelikoz za par let uz nepujde jit kam dal a to bude skoda. pak uz to vydim je na vylepsovani fyzikalnich zakonu.
Nenávidím politickou korektnost.
Paar
Chosen One
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Darwel 23. 5. 2006 14:44

A když už se (dejme tomu za 20 let) všechno dotáhne k dokonalosti, grafika fotorealistická, fyzika dokonalá, mlha, mraky, tma světlo, prostě všechno. Co pak dál? Začnou se vyrábět hry o grafické kvalitě Quake III aby si lidi odpočinuli a mohli zaběhnout do "opravdového" virtuálního světa? Možná že to tak dopadne a za pár (desítek) let ze začnou hry dělat znovu malované, s málo polygony atd. ...
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
Ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

FiiO X1 + Sennheiser HD 25-1 II
Darwel
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ReacT 23. 5. 2006 14:57

hudbu slozil prevazne Alexander Brandon a pomahal mu Michiel van den Bos.

Jo to jsou ty jmena.. :-]
Pripravit na start a napalit to jesterkou primo do nosniku.. :-]
ReacT
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod simsah 23. 5. 2006 15:35

Já si myslím, že ne všem jde jen o "realistickou grafiku" vždyť spousta her má stylovou grafiku. Např. Worms. A to neznamená, že by mě to nebavylo, nebo že by nad tím většina lidí ohrnovala nos. Např. kdyby bylo možné mít na všech Wormíkách skutečnou "žížalí" texturu (Myslím že to jde) stejně by to tvůrci neudělali, protože by to stratilo to Wormsácký kouzlo. Nebo ty jejich zbraně- jednoduché textury, málo poligonů a střeli (např. raketa) taky neodpovída skutečnosti. Nebo prostředí- když prší, tak z nebe padají svislé bílé čárky, nebo ty jejich kulaté ostrůvky (mluvým o worms 3D) - to je to co dělá Wormsi Wormsama.
simsah
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Paar 25. 5. 2006 07:25

treba je to jen muj pripad, ale...

proc porad vylepsovat grafiku, kdyz u meho oblibeneho raymana 2 i dnes slintam nad krasnou vizualni strankou. a to je dost stara hra. nejde o ciste o vykon, ale jak s nim vyvojari nalozi...

Obrázek
Nenávidím politickou korektnost.
Paar
Chosen One
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pierek14 25. 5. 2006 07:55

Některé žánry by měli mít realistickou grafiku, ale u plošinovek ne. Ty by se i možná měly vrátit do 2D. Rayman 2 je opravdu hezká hra. Hrál jsem ji na počítači a hrál jsem její remake na DSku (Rayman DS). Doceal se těším na Rayman 4 a uvažuji koupi Raymana 3.

Ale je jedna věc co mi ve hře chybí a asi vždy chybět bude. Můžeme sice vyvolávat akce a můžete otáčet kamerou, ale co takhle otáčet hlavou nebo akce nevyvolávat tlačítky, ale rukou? Tady se už ale asi příliš "topím" v myšlenkách virtuální reality.
Wii, GC, N64, SNES, NES, DS, DS Lite, DSi, GBA, GBA SP, GB, GBC, Pikachu Pedometer Color, Pokémon Mini, PSP, GP2X
pierek14
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Paar 25. 5. 2006 09:31

to zavani gesturetekem :?
Nenávidím politickou korektnost.
Paar
Chosen One
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DEEPTHROAT 25. 5. 2006 09:47

Paar píše:treba je to jen muj pripad, ale...
proc porad vylepsovat grafiku, kdyz u meho oblibeneho raymana 2 i dnes slintam nad krasnou vizualni strankou. a to je dost stara hra. nejde o ciste o vykon, ale jak s nim vyvojari nalozi...


To je sice pravda, ale na něco už zkrátka menší výkon nestačí. Je to o prioritách. Chceš mít ve hře rozlehlá prostranství plná inteligentních myslících bytostí, a každou z nich vyvedenou v maximálních detailech ? Potřebuješ výkon. Nebo ty by si jednoho dne nechtěl hrát hry na úrovni dnešních cgi filmů ?
LA-LE-LI-LO-LU
DEEPTHROAT
First Blood
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DEEPTHROAT 25. 5. 2006 09:52

pierek14 píše:Některé žánry by měli mít realistickou grafiku, ale u plošinovek ne.v/quote]


Možná podle toho o čem taková plošinovka pojednává. Takový Tomb raider, nebo Prince of persia jsou podle mě taky plošinovky.
LA-LE-LI-LO-LU
DEEPTHROAT
First Blood
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 25. 5. 2006 10:45

DEEPTHROAT - Plosinovky jsou podle me hry, kde behas jen ve dvou smerech. "Dozazu a "dopredu". Je jedno jestli je to 2D (Sonic) nebo 3D (Pandemonium).. TR je 3D akcni hra videna z treti osoby.
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AlanWake 25. 5. 2006 10:47

Raymánek je moje oblíbená série. Exceluje hlavn designem jednotlivých úrovní. A to je to hezké co je na raymanovi mimo skvělou hratelnost a takovou nějakou nádhernou roztomilost...
AlanWake
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lloyd.Irving 25. 5. 2006 12:40

Uživatel: Pod pojmem stylová grafika si představuju hry, které vypadají jako hry, ne jako realita...Prostě bych si nedokázal představit že bych hrál FPSku nebo cokoli jiného, co by vypadalo přesně jako doopravdy (což si myslím nikdy nebude možne)..
Hideo Kojima jednou prohlásil, že chce vytvořit takovou hru, že zasadíš kytku a ona vyroste, prostě chce ztvárnit každý atom, molekulu každého prvku, každé živé bytosti..Chtěl bych to někdy vidět teda..To si prostě nedokážu představit.6e bys třeba nožem sekl do někoho na ulicia rána by byla přesně podle seku (take hloubka řezu atd.) A tím bys i reálně poškodil vnitřní orgány a tak dále.Prostě good idea but is not real..
Red Wii,GC,GameBoy Advance SP Brighter,PSP.

dr.Míša " jsi přeci na doupěti, místo těch největších herních kruťáků široko daleko"
Lloyd.Irving
Dominating
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků